Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Titkosakták

2008.08.17. 14:00 | piroskaesfarkas | 14 komment

Lejegyeztem minden fontosabb történést, érzést, mikor késztetésem volt rá, ahogy eddig is, csupán nem élesítettem be az ezen témakörbe tartozó bejegyzéseket. Kötött a Farkasnak tett titoktartási fogadalom, másrészt meg még mindig ott bújkál bennem a bizonytalanság, a sok ugyemindenrendbenvane.....

Ezeket gyűjtöttem össze egy csokorba (a lista élén áll a legelső, majd a későbbi firkantásaim időrendben, így a sorban a legutolsó a legfrisebb, vagyis föntről lefelé kell haladni.....)

Pipacsmezők és száguldó kamionok

Futószalagos harapófogóval 

Hőmérőzés

Köszöntelek a táborban!

Nemér 

Alvázam festése

Érlelek 

Lassan beérek 

Kémcső meg én az asztalon

Várakozás

Hírtelen

Macskabaj

Előrevetítés

Legeslegelső teszt

Esős hajnalon

Babaszobatervezgetőknek, vagyis megveszem

Pöttyök, aggódás meg várakozás

Harangozás a második menetre

Körömrágás

Csapó kettő

Nő vagy csak a szokásos?

Türelmetlen

Halvány

Két falat saláta között

Titokőrzés

Fehérrózsa

Szorongatás

Szerintemegy

Ottvane

Meglátjuk

Keksz az éjjeliszekrényen

Dobbanás

Nagyszülők

Pánikkígyó

Boldogító jelzések

Útilapupiroskaesfarkas.blog.hu/2008/08/08/utilapu

És végül a piszkos anyagiak

Számvetés

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr52506825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.08.18. 12:08:55

Belelapoztam, amint tehetem mindet elolvasom, az utolsó sorig, mert annyira, de annyira kedves nekem a kis történetetek.
Innen is egy ((( ölelés )))

Piroska 2008.08.19. 09:00:13

Végülis Te majdhogynem végig követted az eseményeket:-)

Katónéni 2008.08.19. 13:13:04

Drága Piroska!
Elolvastam az "egészet"!
Vigyorogtam és bőgtem!
Nagyon boldog babavárást Nektek!!!!
Ölellek:Kató

Piroska 2008.08.19. 13:53:52

Drága Kató! Olyan régen láttalak, már úgy hiányoztál!!!!???
Nagyon szépen köszönjük!!!!!
Puszilllak!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.08.19. 17:24:39

Igen Drága, de mivel tudtam arról mik íródnak itt a háttérben, már egy ideje türelmetlenül vártam, hogy innen is olvashassam.
Én is "túl vagyok" rajtuk, akár csak Katónéni, bár hozzájukszólni nemigen tudtam.. tudod, néha ketteseben olvasgatunk kicsi barátnőddel az ölemben :)

Kryszti 2008.08.22. 12:13:50

Nem is sejtettem, hogy hasonló cipőben jártál. :(
Még nem értem a "titkosaktáid" végére, mert a fiúk náthásak és napok óta a gyógyítgatásukkal foglalkozom leginkább. De igyekszem átolvasni. :) Hol beleborzongok, hol könnyezek, hol jót kacagok, ahogyan a mi történetünk során is. A legfontosabb, hogy megvan - idézlek - a kis Nudli!!! :)

Piroska 2008.08.22. 17:56:51

Pedig de:-)
De ahogy olvashattad is, tulajdonképpen tavasszal fogalmazódott meg élesen, hogy babát szeretnénk, aztán felvilágosult fiatalok lévén elmentünk egy egyszerű vizsgálatra, mielőtt belevágunk, és ugye rögtön találtak is valamit. Viszont nem kellett éveket várnunk, vagy hosszú hónapokig eredménytelenül próbálkozni otthon, s már itt is van Nudli:-)
Amennyire borusan láttam az elején, meg kétségbeestem, hogy demiért, most már nem bánom:-)

Pöttye 2008.08.23. 22:49:52

Elolvastam mindent...és szeretnék egyszer így érezni..Ilyet átélni..Amikor minden így alakul...
Jaj Piroska...
Csodálatosak vagytok!

Piroska 2008.08.25. 10:46:08

Pöttye! Kívánom Neked, hogy minen úgy alakuljon, ahogy szeretnéd!!!!!!!!!!!!!!!! És biztosan úgy is fog:-)Puszillak!

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2008.08.25. 15:36:17

Na ennyit a mai munkáról!
A barátnőmnek is voltak gondjai, de neki is "szerencséje" volt, és nemsokára megszületnek az ikrei...Szurkolok továbbra is, és nem utolsó sorban gratulálok! :)

Pirioska 2008.08.26. 09:23:50

Mimke! Gratulálok a barátnődnek is!!!:-)
Meg köszönöm Neked a sok külön kedves hozzámszólást!:-)

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2008.09.04. 23:08:22

Kedves Piroska, nem tudom hogy történhetett, de csak most tudatosult benne, hogy milyen csodálatos örömök elé néztek. Gratulálok:)
Problémamentes pocakosodást!

Piroska 2008.09.05. 06:31:50

Csöppke Kedves! Nagyon szépen köszönjük!!!!!:-)

Piroska 2008.09.05. 06:31:50

Csöppke Kedves! Nagyon szépen köszönjük!!!!!:-)
süti beállítások módosítása