Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Elmaradás igazolása

2014.05.26. 16:02 | piroskaesfarkas | 14 komment

A fényképezés életmóddá nőtte ki magát. Olyannyira, hogy nem érem utol magam fotórendezésben, dokumentálásban, albumalkotásban, sehogyansem. Ez nem azt jelenti, hogy nem készülnek képek a mindennapokról, sőt (sajnos legtöbbször telefonnal csinálom a fotókat, mert az van kéznél). Csak egyszerűen a dokumentálás egy másik formáját kezdtem el és így a blog háttérbe szorul. Illetve nagy bánatomra kiderült, hogy ha szeretném lementeni innen a kb. 7 évnyi blogbejegyzésemet képekkel, azt sajnos nem tudom megtenni....Azt hittem, van valahol egy exportálós gomb, ami lementi nekem az összes bejegyzést, fotókkal együtt, de nem. Csak a szöveget menti le....(ha esetleg mégis tudnátok, miként lehet, légyszi szóljatok!). Nekem nincs rá időm, ha pedig megkérnék valakit, hogy egyenként mentse ki a bejegyzéseimet, meg a képeket, háááát....nem tudom, ki az, aki elvállalná és meddig tartana. Ugyanis Farkas könyvet szeretett volna készíttetni belőle.....

_DSC7895.jpg

_DSC6840.jpg

_DSC2748.jpg

DSC_8754-2.jpg

nunubalett_Page_1.jpg

_DSC6432-2.jpg

_DSC7524.jpg

_DSC7429v.jpg

_DSC0540.jpg

_DSC6356.jpg

_DSC6874_1.jpg

_DSC8000.jpg

_DSC3799.jpg

_DSC7176.jpg

Pedig téma akad bőven. Nünü elmúlt 5. Nem gondoltam volna, hogy ilyen korán rajong majd egy fiúegyüttesért. Hát de. Szerencsére a koncerten még az apja nyakából csápolt megilletődve, de amikor a műsorvezető a fiúk levonulása után megkérdezte, hogy ki kéri a srácok által otthagyott félig telt ásványvizesüvegeket, és meglepődve láttam, hogy az első tíz sorban csápoló tinik fejvesztve visonganak (nem is értem, a nyálérintkezéstől voltak -e így oda, vagy hogy a fiúk megérintették pár perccel ezelőtt a falkont??!!), felnéztem Nünüre, aki két kézzel gebeszkedett a színpad felé, és kiabált, hogy Ő kéri!!!! Majd lehorgasztott fejjel durcogott, hogy nem Ő kapta el....Aztán odavan a karate edzőért. Mittudtamén, mikor valamelyik nap meséltem az apjának, hogy a karate edző az egyik ovónéni szerelme (láttam képeket róluk), mire az én ötévesem szeme szikrákat szórt és hangosan ordította felém: "nemigaaaaaz!! Megbeszéltük az oviban a Kingával, hogy a Ricsinek nincs még szerelme." Hát jó.

Fogas kérdések. Nagy hír még, hogy Nününek mozog a felső egyesek közül az egyik!!! Bubusbak pedig alul van kezző kis cakkos szélű, felül pedig nem az egyesek jönnek, hanem talán a kettesek, amitől teljesen drakulás lesz a mosolya:) Mostanra már az egyesek is megindultak, de csak a hegyük áll ki, szóval hiába szépítem, a gyerek mosolya drakulás, na.

Nünü sovány. Mozog ezerrel, és alig eszik. Bubus meg húsgombóc, amolyan guszta baba, akit folyton harapdálni kéne. Ő sem eszik (hozzátáplálásban is csúsztunk, és most is inkább anyatejen él), már rendes kaját, anyatejet viszont minden mennyiségben. Valószínűsítem, hogy nekem ettől hullik a hajam, vérzik a fogam és vagyok annyira lestrapált (na jó, a hajlenövésem nem ebből ered, csupán régen jártam fodrásznál). Mert ha főleg anyatejtől ilyen kis húspogácsa, feltételezem, hogy napi 2 literrel tuti megiszik....De a szoptatás csodás, akárhogyis. 

Farkassal megünnepeltük a 22. szerelmi évfordulónkat. Szomorú és boldogságos. Szomorú, mert repül az idő, és boldogságos, mert nincs nála jobb ember a számomra, az már biztos. Giccses vagy sem, szerelemben élünk. És amióta a kislányok is megérkeztek, méginkább összenőttünk. Azt hiszem, levegőt sem kapnék már nélküle. Komolyan.

Ez egy összevisszagyorsposzt, de írok még, mert van mit, ki is kívánkozik, de időm meg kevés. És Bubus érkezése óta nagyon figyelek arra, hogy Nünü továbbra se szenvedjen hiányt a minőségianyaidőből.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr976210964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocikabogi · http://pocikabogi.blogspot.com 2014.05.26. 19:23:42

Szia Piroska!

Ezt láttad: szevasztok.blog.hu/2013/08/01/export-import_ujratoltve

Elvileg működik... Szólj, ha nem, és utánanézek másik megoldásnak... :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2014.05.26. 20:42:24

@Pocikabogi: Köszönöm Drága! De pont ez a bajom, hogy a képeket nem menti le. Szóval nekem úgy kéne mentés, hogy oda tudnám adni egy könyvkészítőnek az egész anyagot, képekkel együtt:(

ßóbita 2014.05.27. 16:15:17

Na végre!!! Hiányoztál, de tényleg!
A kislányok csodásak!

wodter 2014.05.28. 13:25:33

A gyönyörű képekkel kárpótoltál minket, köszi! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2014.05.28. 22:39:10

Köszönöm Drágáim!!!! Ölelés, Piroska

LilyotV 2014.06.03. 21:28:20

Írtál a hoszt-embereknek (blog.hu)? Nekik nem volt javaslatuk? Lehet társadalmi munkában egy-egy évet, évszakot, hónapot stb. bevállalgatnánk páran. :) Nagyon szerettem a Mütyür-várós időszakod, szívesen újraolvasnám. És akkor akár le is menteném. Hátha más is van így és összedobnánk neked valahogy. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2014.06.09. 00:11:43

@LilyotV: Hát Drágám! Komolyan meghatódtam a felvetéseden! Imádat! Köszönöm!!!:))))
Igen, ők írták, hogy nem lehet "csakúgy" lementegetni a dolgokat, a képeket, stb.....Szóval úgy képek nélkül meg nem jó....

LilyotV 2014.06.10. 10:17:05

Komolyan is gondolom, szóval majd szervezek valamit, pici türelmet kérek én is, mert építkezünk, de szerintem a lányokkal/fiúkkal ezt megoldjuk neked simán, ha más nincs. :) Gondolom pdf-ben remek lenne neked is, megszervezzük. Azért még körbekérdezek szakmai embereknél, hátha van rá informatikai megoldás. Jelentkezem. Te csak írj, fotózz tovább! ♥

Live 2014.06.10. 12:06:41

Én is erre gondoltam, mint LilyotV. Szóval szívesen beszállok a csapatba és vállalok egy időszakot :). Puszi Nektek

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2014.06.11. 15:47:55

@Live: Hát Ti tündérek vagytok, na!!!!:)
Dehát ez akkora meló lenne!!!!!!!!!!!! Kislányok, kislányok, a jó szívetek!!!!
Ölelés,
P

LilyotV 2014.07.29. 15:46:19

Nem tudom hogyan lehet másoknak itt üzenni, meg ilyesmi. Akinek lenne kedve beszélni a blog archívum létrehozásába (gondolom pdf-ben jó lenne Piroskának, de majd egyeztetek vele is), tegye meg hogy ír nekem a f i c s e r g o @ g m a i l . c o m címre és leszervezzük. Én minden esetre jelentkezem magamhoz a feladatra. :D o/

LilyotV 2014.07.29. 15:46:57

@LilyotV: * beszállni * miért írtam beszélni-t?! :)
süti beállítások módosítása