Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Szívemteleszerelemmel

2014.08.23. 00:23 | piroskaesfarkas | 1 komment

Döbbenet, hogy huszonhárom éve ismerem. Egyszerre döbbenet, hihetetlenség és csoda. Sosem szűntem meg imádni. Nem tudom, milyen az, amikor azt mondják, hogy minden kapcsolatban van (kell) hullámvölgy, meg összeveszés, meg nehéz időszak. Egyszerűen nem volt ilyen. És az, hogy itt szuszognak mellettünk a kislányaink, az Ő meg az én sejtjeinkből, szerelmünkből született kislányaink. Nem tudok betelni ezzel az egész, rózsaszín, kívülrőlcsöpögősnektűnő szerelemfészekkel. És annyira félek az apró kis lehetektől, hogy mindez elveszíthető. Szívemteleszerelemmel.

DSC_5335ff.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr326627163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liána 2014.09.11. 15:44:58

Na jó, én irigy vagyok, sztem a többiek is! 23 év után szerelem, mint a mesében? Talán azért is ilyen mesés a blog címe, csak itt Farkas nem eszi meg a Piroskát, hanem együtt járnak egy hosszú utat. Legyetek még nagyon sokáig szerelmesek, meg majd büszke szülők, nagyszülők! Azért, ha a gyerekeiteknek is ilyen párkapcsolatuk lesz, akkor tiétek a mindenség - mert a gyerekeinkért még jobban aggódunk ilyen téren is (én már tudom). <3
süti beállítások módosítása