Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Elkészült a faházikó

2014.09.16. 15:19 | piroskaesfarkas | 8 komment

DSC_6517.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr266703451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z. Ábel 2014.09.21. 12:08:23

Helló.
Ma vasárnap van. Néha előveszem a régi leveleket, az az @-ket, és éppen a tiedet is elolvastam. Írtam volna neked, de a régi címed nem működik már. Aztán rá kerestem a blogodra. Meglepődve láttam, hogy van még egy igen aranyos gyermeketek. Hát gyönyörködtem bennük. Közben az első is már szépen megnőtt. Őszinte szívemből kívánom hogy a szerető Isten áldja meg őket az egészségen túl egy igazi boldog élettel. Amint olvastam, igen boldog család vagytok és ez már egy igazi áldás és szép örökség a gyermekek számára. Azt is olvastam, hogy még szeretnétek "néhányat", mármint gyermeket. Isten adja meg kívánságotokat, és adjon hozzá erőt és egészséget hogy fel tudjátok őket is nevelni, hogy hozzátok hasonló személyiségűek legyenek.
Azt is olvastam, hogy szeretnéd lementeni a Blogodat. Én megpróbáltam és már le is mentettem. Sikerült. Most itt csücsül a gépemen az egész tartalma a blogodnak, egészen a mai dátumig. Ha érdekel elérhetővé teszem a számodra is. Hát, most úgy gondoltam csak ennyit írok. Kívánok mindnyájatoknak egy igen szép vasárnapot. Üdvözlettel Z.Ábel.

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2014.09.23. 17:19:18

hát mekkora, hogy Te itt még nyomod ezt :-)

valahogy rámentem a saját halottamra, azt végig pötyögtem a hőskor nagy időinek kis tanúit, és szinte már senki, mint ahogy én sem

milyen szép és érdekes idők is voltak azok e téren, és milyen törvényszerűen jártunk mi így ezekkel

de nem kár

eccer írtam valami érdeklődőt rád a facebookon, de nem nagyon válaszoltál, azt nem üldöztelek, hátha valamiért már letudtál

látom fotótéren igen messze jutottál, grat

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2014.09.23. 19:08:12

@Z. Ábel: Köszönjük szépen a jókívánságokat!
Képekkel együtt sikerült lementened a blogomat????? Persze, hogy érdekel! Köszönöm!:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2014.09.23. 19:09:26

@bcyke blogberlo, aki ott sem volt: Bcykeeeeeeeee!!!! Bizony! Igaz, hogy már nincs időm annyit írni, meg elmélkedni, meg ilyesmi, de azért próbálok itt is megjelenni:)))
Te indítottál el a lejtőn:)
Igen??? Mindjárt megnézlek FBon is! Hát olyan vagyok én, hogy letudlak????????
Puszi,
p

Z. Ábel 2014.09.23. 19:23:43

@piroskaesfarkas: A részleteket megbeszélhetjük @-be.
zalau.sj kukac gmail pont com

ßóbita 2014.10.26. 15:04:28

Boldog szülinapot Piros! Valamikor most van, tudom! :)

ßóbita 2014.11.30. 15:55:42

Piros, 2 és fél hónap kihagyás után most már ideje volna jelentkezni! :)
süti beállítások módosítása