Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Alvázgondok

2014.08.19. 11:47 | piroskaesfarkas | 3 komment

Említésre méltó, hogy Lajos napra pontosan úgy érkezett meg másodszor is, ahogy kell. Meg az is, hogy a nyaralásunk legelső napján tette mindezt, s tekintve, hogy csupán négy napra ruccantunk le a Balatonra, én végig a partról figyeltem a többieket, ahogy lubickolnak. No de ez legyen a legnagyobb bajon ugye. De sajnos nem ez. Mert alvázfájdalom gyötör, amitől meg egyből a félelem is sanyargat. Annyir rémes dolgot hallani. Ha már az én füzetem, akkor nyilván leírhatom, hogy a hüvelyem jobb oldalán érzem, főleg, ha megyek, akkor. Nem elviselhetetlen, csak egyszerűen fáj. Először május végén éreztem, aztán elmúlt, és időnként visszajön. Jövő héten nőgyógyász rákszűrés, csütörtökön meg vérvétel (utóbbi főleg azért, mert csomókban hull a hajam és vérzik a fogam minden nap - a körzeti szerint a szoptatás miatt, de azért nézzük már meg. persze legyen neki igaza).

Meg még azt is megemlítem, hogy minden lajos előtt reménykedünk, hogy talán jön a harmadik baba. Jó, persze, tudom, le kell fogynom előtte, fel kell készülnöm egészségügyileg, mert le vagyok rongyolódva, strapálódva, stb. Azért mindig csalódás, ha jön. És mindig feldereng a sok szomorúság és izgalom, ami ezzel kapcsolatban történt velünk. Nünü pedig közölte, hogy Ő legszívesebben "öten lenne", vagyis még három tesót szüljek. Ez persze már nem fog összejönni. "Akkor viszont csak egy fiút szülj legalább Anyaca, kérlek!". Jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr506616809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KÉ81 2014.08.20. 14:10:25

Szia!

Jobb félni, mint megijedni! Reméljük, semmi komoly, de azért járjatok utána lelkiismeretesen, ahogy eddig. Tényleg olyan sok rosszat lehet mostanában hallani. A harmadik babát is fel kell nevelnetek! Jó nyaralást és szép napot! Évi

LilyotV 2014.08.20. 16:41:53

drukkolok neked, remélem semmi komoly. a hajhullás aggasztó lehet, de tulajdonképpen jön az ősz és ilyenkor "átöltözünk". nem hinném hogy fogyóznod kéne, csak táplálkozz egészségesen, most úgyis rengeteg a zöld. <3 a "lajos" érkezése nyaralásra annyira tipikus, komolyan ha 2-3 napra megy az ember, akkor is bele tud landolni. mondjuk nekem mostanában előtte rosszabb. közben már szinte megkönnyebbülés :) jó hogy írtál újra!

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2014.08.24. 01:15:46

Biztos minden rendben lesz. ++++++++
süti beállítások módosítása