Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hogyvagyunkkedveském

2013.01.15. 11:04 | piroskaesfarkas | 2 komment

Fáj a fülem. A jobboldali fülem. Ha csakúgyvagyok, akkor nem, de ha nyelek, vagy nyomás éri, akkor meg de. Kell rá levadásznom valami natúrcsöppentőt, hogy el ne hatalmasodjon. Nünü két napja ovikerülő, mert 1. elzárt minket a hó, 2. durván náthás. Szerencsére láza nincs, kedve sem rossz, csak nyűgös az orrdugulástól. Nagyikát boldogítja az utóbbi három napban (persze itthon alszik). 

A barnázás most megszűnt, persze lekopogom. Hol itt szúr, hol ott fáj, de megvagyok. Ami fura, hogy vagy hányingerem van, vagy olyan szinten éhes vagyok, mint aki napok óta koplal. Még akkor is, ha mondjuk két órája vacsoráztam, elkezd mardosni az éhség, korog a gyomrom!? Hajnalban is le kell mennem enni pár falatot. A cukormérőt megcsináltattuk (köszönöm szépen innen is a felajánlásokat, olyan édesek vagytok), igaz, nem mérem sűrűn, de szerencsére még nem mértem rossz értéket.

Iszom rengeteg vizet meg mindenmentes natur gyümölcsteákat, amitől pisilek is folyton. Tegnap meg valahogy úgy voltam, mintha belül érezném a picike mozgását, de valószínűleg csak beképzelem.

Holnap belgyógyász, cukorterhelés, pisi- és vérvizsgálat, vérnyomásmegbeszélés, ilyesmik. Jövő héten pedig Istenhegyi. Pénteken pedig betöltjük a 12. hetet.

A hó pedig hatalmas errefelé. Nünü boldogan szánkózik, hóembert épít, a nagy hódarabokat értékes kristályköveknek kiáltotta ki és ezeket gyűjtögeti egy kaspóba, tapossa a hófúvások miatt a kertben néhol félméteres havat, felmászik a terasz lelapátolása után mellette keletkezett hegyekre, eldobja magát és folyton hóangyalt gyárt. Én pedig tengap kimerészkedtem vele egy fél órára reggel, mert annyira hiányzott a hó, a levegő, egy kis mozgás és a fotózás is.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr725019454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bolyti 2013.01.15. 12:32:11

Piroska, nekem a fülfájásra gyerekkoromban mindig kőrózsát csepegtettek a fülembe. A vastag húsos levelet megmostuk, betettük egy gézbe, megropogtattuk és annak a levét csepegtettük. Hátha neked is segít...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.01.15. 20:05:44

@bolyti: Igen, nekünk is volt itthon egy kövirózsásbefújós, csak lejárt és nem kaptam újra. Rengeteg kövirózsánk van itthon, de mind kint a kertben, kaspókban, úgyhogy ilyenkor fagyoskodnak. Pöti most hozott valami furát, azt fújkászom.
süti beállítások módosítása