Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hááááát

2011.07.05. 14:20 | piroskaesfarkas | 28 komment

Reggel vérvétel. Én teljesen lemondó voltam. A vérzés továbbra is tart (nemömlős, de van), görcsölészik a hasam, feszít, szédülök. Szúrás után boldogan pillantottam meg Nünüt és Farkas a folyosón, bejöttek értem a kerti gyíklesről és Nünü folyamatosan magyarázta, hogy egy lány meg egy fiú gyíkot is látott. A recepción váltok pár szót a kedvencnővérrel, majd másik kettőnek is elmagyarázom, hogy lajosnak hívjuk a vérzést, és említett lajos most nagyon itt van. Kérdések jönnek, mennyire is, majd legörbülő száj. Nünü felkéreckedik a karomba, mosolyognak rá "Ő is itt termett!"- jegyzem meg.

Pár óra múlva doktornő telefonál, hangja nem árul el semmit. Nem mondja, hogy terhes vagyok, csak annyit, hogy a HCG ötszázvalamennyi, a progeszteron meg elég alacsony, szedjem tovább az aluldugdosósbogyókat. Ööööö, akkor most terhes vagyok, jól értem? Talán kinyögött egy igent, de nem volt meggyőző. Kérdezgetem, próbálom gyorsan átfuttatni a hallottakat az agyamon. Mondja, talán később megnézzük a hcg szintet, hogy szépen növekszik -e, és két hét múlva UH. Pihenjek. Köszönöm. Farkas felhőtlenül boldog a telefonban. Meskebarátnőm vigyorog és állítja, hogy Ő tudta és látta rajtam. Én meg most nem is tudom, hogy adjam -e át magam a boldogságnak, vagy óvatosan örüljek. Mégiscsak itt a lajos meg minden. Hááááááát, nem semmi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr713041669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bmama 2011.07.05. 14:43:05

Igggen-csak csendben örülünk:)

Adrika4 2011.07.05. 14:44:05

Örül-örül!!! Azért az ujjaimat csuriban tartom még egy icipicikét:)

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2011.07.05. 15:05:06

Nagyon nagyon szorítok továbbra is!!!!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2011.07.05. 15:24:27

Levegőt sem veszek az elkövetkezendő három hónapban....

Melike80 2011.07.05. 15:51:05

Tudom mit érzel most. Ezen mentem keresztül. Előbb nem néznek meg UH val esetleg? Nekem nem volt elég az Utrogestan. Duphastont kellett még szednem. Tényleg fontos,hogy pihenj most, és ne emelj semmit sem. Drukkolok. Lélegzetvétel nélkül nektek. Puszi

hangacuka 2011.07.05. 16:10:36

ezt már én sem bírom szó nélkül :) gondolunk Rátok nagyooon!!!

manner 2011.07.05. 16:11:02

Naugyehogyugyeugye? Ebből még akármi is lehet!! Tessék szíves lenni így kezelni :)
nagyon drukkolok továbbra is!

Kismoly 2011.07.05. 17:13:43

Hááát tényleg nem semmi. Ismétlő még a héten lesz?
Nagyon szorítok! (Ugye beszélsz azért Szépszeművel is, ha hazaért?)
Cupp!

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2011.07.05. 18:05:53

Drukkolok én is nagyon és csak bíztatásként: Bár természetes úton érkezett közénk a 9. hétig véreztem Babócával, akivel lassan félidősek leszünk és még most is alig merem elhinni, hogy maradt. egyébként mint kiderült nálunk az alacsony progi mellé még egy vérömleny is társult is az tisztult ki :)

LilyotV 2011.07.05. 21:22:22

Pihenj, pihenj és pihenj! Testben és lélekben is. Ne kérdezz, ne tipródj, csak pihi... Szúszá!

ßóbita 2011.07.05. 22:55:02

Hát erre nem is tudom mit mondhatnék... ilyen most az arckifejezésem: :))))))))))))

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.07.06. 04:23:15

még soha nem í§tam neked, de gyakran megcsodálom Nünüt, szeretem olvasni az írásaid. nagyon szorítok neked, nektek.

wodter 2011.07.06. 11:23:08

Hihetetlen hogy mennyire tudok/tudunk izgulni számunkra "idegenekért" hiszen soha nem találkoztunk, de mivel mindennap bepillantást engedsz az életetekbe úgy szorítok Nektek mint a legjobb barátnőmért tenném.
Sok-sok kitartás és ölelés mindannyiótoknak!

Helga

Tuti 2011.07.06. 13:20:03

én még mindig naivan, de nagyon bízom bennetek!!! puszik

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.07.06. 14:29:42

Köszönöm szépen a tanácsokat, biztatásokat, kedves hozzámszólásokat!!!!!!!
Ma reggel visszaraktam az UH képet a hűtőre.
Azt hittem, mára elmúlt a vérzés, de délelőtt megint visszajött egy kicsit. Aluldugdosós adagomat megemelték, a reggel kettő helyett 3x2 szedek, plusz az alulronyomkodós gél.
Szintén reggel csináltam tesztet, pozitív.
Izgulok.

Katónéni 2011.07.06. 15:08:57

amíg írok Neki egy újat, ide teszek egy régit.
Bájoló...
Elképzelem a puha melegséget,
a szövetet,mely körülölel Téged.
A bolyhokat, melyek mélyre ágyazódnak...
Az Örömöt, amit okozol majd.
Hát légy erős!
Jó helyen vagy már!
S hogy jó Neked,
csak egy pici jelet adjál!!!
(by Kató)
Csendben imádkozom.
Nagyölelés:Kató

Adibaba 2011.07.06. 15:16:26

Sikerülni fog. Drukkolok, nagyon. puszi

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2011.07.06. 19:48:03

Jaj drukkolok, hogy a gyógyszeradag emelés hasznos legyen! Mondjuk abszolút laikusként a reggel 2 nekem alapból kevésnek tűnik, főleg ha hozzáveszem, hogy nekünk spontán terhesség mellett kellett 3x1. Drukkolok és sokat gondolok rátok!

mamacs 2011.07.06. 20:53:07

Megy a drukk és szorítás!!!!!!!!!!!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Várjuk a további híreket!!!! Hajrá Nünü2!!!!!!!:):):):) Puszi!!!!!!!!!!!

Tuti 2011.07.06. 22:46:53

Kató üzenete gyönyörűséges! Nagyon drukkolok és várom a fejleményeket! Virtuális ölelés és puszik!

gsky 2011.07.07. 04:39:45

Drága Piroska, napok óta tipródom, hogy írjak-e, meg hogy mit... mert a sajnálom nem fejez ki semmit, már ami az előzményeket illeti... Igy aztán csak csendben küldtem a pozitívat, és közben végig az a lány járt a fejemben, aki végigvérezgette a várandósságát, szülni is úgy ment, és most egy gyönyörű, hatéves kislány mamája...
És nagyon nagyon bízom benne, hogy mielőbb valóra válik az érzésed, és háromgyerekes lélekből háromgyerekes édesanya leszel.
Ha valaki, akkor Te, Ti sokgyerekesek vagytok.
Továbbra is nagyon sokat gondolok Rátok, és örülök, hogy visszakerült a kép!
Szeretettel,
Kinga

Helga01 2011.07.07. 20:07:32

Mi most jöttünk nyaraldából, már nagyon kíváncsi voltam!
Hát, csavaros a dolog valóban, de szerintem nagyon jó, hogy visszaraktad a képet a hűtőre!
Többiekkel együtt én is sokat gondolok Rátok és kívánom álmaitok beteljesülését!
Kislányotok egyre gyönyörűbb!
Ölelés, nagy!
Helga

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2011.07.07. 20:48:15

Wow-wow-wow!!!!! Ne hanyagolj minket a friss update-ekkel léci!!

ßóbita 2011.07.09. 01:03:51

Jaj, ne csigázz!!! Hogy vagy(tok)?
süti beállítások módosítása