Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Idepottyant angyal

2010.07.19. 00:08 | piroskaesfarkas | 4 komment

A maratoni délutánialvás (négyésfélórás??!!!-talán azért, mert végre nincs az a vad meleg) után felült, nagyonálmosan mosolygott rám, és azt mondta: "Anyucika. Puszika."- majd odabújt hozzám. Felemeltem, megölelgettem, beszélgettünk. Rádöltem egy díszpárnára, hogy kényelmesen lehajthassa a fejét a mellkasomra. Szeret ilyenkor még pihengetni egy kicsit. Ott feküdt a hasamon, és halkan magyarázott.

Egészen sokáig voltunk így. Elmondta, hogy megsimogatta a fejét a doktornéni, hogy homokozni szeretne a Nagyikánál, ahol a Pötyi, meg a Mici is lakik, hogy a Papa egy pókercsászár, hogy hol van Apaca, és hogy Ákos meg Dalmika hazamentek, és szeretne kukorucát enni, mert éhes, és megannyi hasonló fontosságokat. Válaszolgattam. Aztán felültünk az ágyban, Ő az ölemben kucorgott, s énekeltünk. Néha megfordult, megnézte az arcomat, és felnevetett, vagy hátravetette a fejét, hogy odaszoríthassa az arcomhoz, vagy mesimogatott. "Nünü ölében Anya....simogat" - mondta, és cirógatta a karomat. Csak ültünk ott, ringatóztunk összeölelkezve. Én pedig sírtam. A hihetetlen elsemhiszem érzésektől, amelyeket ez a gyönyörűséges Csodakisangyal duzzaszt bennem.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr672160029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziltó 2010.07.19. 18:44:51

;o( Mosolyogva pityergős. Ismét!

Melike80 2010.07.20. 08:20:37

Megható.. Imádnivalóak nagyon a gyermekeink.
jajj, alvás maraton.. de szeretnék én is részese lenni :-)
Mesések a levenduláid.
Lehetne adnod fotózás helyszínéül. Sok fotós örülne neki
Sok puszi nektek

Kryszti 2010.07.21. 12:53:29

Ó, tényleg egy angyal!!!!:)

Én most kezdek átélni ilyen hasonló beszélgetős perceket. Mindig meghatódom, ahogy ketten szinte egymás szavába vágva mondják, mondják a számukra oly fontos dolgokat, közben szorosan odabújnak hozzám és puszilgatnak. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.07.22. 17:16:29

Kryszti! Jó lehet ebben a pasicsokorban, én mindig ezt mondom! Én meg rajongójuk vagyok!:-)
süti beállítások módosítása