Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Aludaid megfagynak

2010.04.19. 17:24 | piroskaesfarkas | 9 komment

Na jó. Mostanra már én is kigyönyörködtem magam a bánatos esőfelhőkben, tüzetesen megvizsgáltam a gyerekkel minden erretekeredő gilisztát, úgyhogy köszönöm szépen, már nekem is elég! Jöhet a jóidő.

Amikor Nünüt csak kitolom a kertbe, és akkorákat alszik, hogy csak az ott szorgoskodó, tévedésből a szomszéd ház gerendáján kopácsoló -ezzel az egész fatároló tetőszerkezetet megkongató- harkály ébreszti csak fel. 

Délutánra úgy elnyomta az idő, hogy azt hittem, leteszem és horpaszt estig, de nem. Csak tekergett körülöttem, nyűgösködött, aludt volna de mégsem, játszott volna de alig marad ereje. Fél óra összebújásoséneklés után ismét felült és hagosan felkacagott. Feladtam. Csukott szemmel, mozdulatlanul feküdtem tovább, lássuk, mit művel. Párszor még nevetgélt, hátha viszonzom majd. Szűk résen lestem, mitévő lesz. Csak ült az alvórongyiját szorongatva, és nem értette a helyzetet. Aztán odaszorította a homlokát az enyémhez, és ismét megnézte a hatást. Semmi. Homlokszorítás sorozatban. A helyzet változatlan. Egészen közelről nézegette az arcomat, majd simogatni kezdte a hajamat. Azt hittem, megzabálom. Ült ott a fejem mellett, mintha megcserélődtek volna a szerepek, és Neki kellene álmot lehelnie belém. A fejemre tette az alvórongyit, majd levette, hátha kukucsolunk. Azt sem. Végül rámmászott, és ott időzött egy picit, már-már úgy véltem, talán elaludt rajtam. Megnézett, aztán visszamászott, ezúttal úgy, hogy az egyik talpa az arcom elé került. Figyeltem ezeket a csodálatos kis bogyókat, a lábujjait a talpacskáin. Milyen szép. Ekkor eszébejuthatott a megoldás. Lemászott, a fejemhez kúszott, majd kijelentette "hátető". Nem bírtam tovább. Mindketten nevettünk.

Azért igen boldog voltam, mikor az előbb végre kidőlt, s kicsit végre szusszanhatok én is.

A nap meg süssön fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr551934868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melike80 2010.04.19. 18:11:58

Helyesek vagytok!!! Dalma rámfekszik ha ébreszteni szeretne, vagy a csatomat vadássza a hajamból.
Én is unom már az esőt.. brühühűűűű sírok..

Napsütést szeretnék.

silayn 2010.04.19. 18:14:37

gyönyörű ez a kert

mamacs 2010.04.19. 19:43:18

Piroska ez a saját kertetek? Jézusom,meseszép!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.19. 20:01:25

Anyikámék kertje, köszönjük!:-)

Melikém! Igen, a nagyi hajbizgentyűi is menők:-)

Adrika4 2010.04.19. 22:52:41

Előbb a képeket néztem meg, aztán olvastam a szöveget. Azt hittem valami parkban hédereltetted a csöppséget. Azt nem gondoltam volna, hogy ez a park saját na.:D Mindenesetre meseszép tényleg!

silayn 2010.04.20. 12:15:04

emlékszem az anyikakert bejegyzésre, azok a képek is nagyon jók, de egy sem olyan, mint itt a második, ahol egyben látszik egy csodaszép nagy szelet belőle.

Tuti 2010.04.21. 08:46:50

Gyönyörű kerthez gyönyörű kislány passzol! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.21. 10:22:56

Köszönjük:-)
Anyika rengeteget dolgozik a kertben, hogy így nézzen ki. De imádja csinálni. Csak utána alig bír menni:-)
süti beállítások módosítása