Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Pároló meg csíkosmunka

2010.01.16. 23:11 | piroskaesfarkas | 7 komment

Mondtam én, hogy nem fordítom meg a ruhámat, inkább a nyakamnál kiálló cimkével a hátamon szürcsöltem a forró italomat a KVzóban, nehogy elmenjen a szerencsénk. Még mindig bizonygatom, hogy nem vagyok babonás, aztán itt van ez, meg a feketemacska, meg a mentősszámolgatásrágondolás, meg hasonlók. Na mindegy, mellékvágány.

 

 

Szóval megint nyertünk a lottón. Igaz, nem párszázezret, mint a múltkor, amit a szüleimnek adtunk gyorssegítségként, csupán tízezer forintot, viszont ezt megtartottuk magunknak. Illetve mégsem nyomta sokáig a zsebünket, mert megvettük a gyereknek a párolót (kované, köszönöm szépen, hogy szóltál, de végül úgy voltunk vele, hogy beszerzünk egy újat), abban a hiszemben, hogy így több vitamint kebelez majd be a sarjunk, mintha kifőzném a húst és a zöldségeket.

Azt hittem, csak a dizájn az, meg a márka ami igazán megkülönbözteti ezeket a szerkezeteket egymástól, és ezzel egyenes arányosságban az áruk is, de aztán mégsemcsak. A legtöbb párolóban nem lehet fűszerezni, ezt nem is tudtam. Aztán vannak olyanok, amelyekben lehet mindenfélét beleszórni, de csak egy kis tárolóba, és a gőzzel együtt keverednek az aromák (ezt választottuk), és a legdrágább verzióban már közvetlenül az ételekre is lehet tenni a fűszereket. Választhattunk még a tekergetős, és a kijelzősmindentmutogatós gépek között, és mivel összegben igen kicsi volt a különbség, és ugye zsírosak is voltunk, mert a felét meg is nyertük, az utóbbi mellett döntöttünk.

A pároló jó dolog! Mindenkinek kívánok egyet! Csak belepakoltam a tálkákat (átlátszóak, s nagyon gusztusos és praktikus, hogy látom az ételeket benne) aszerint, hogy hányféle ételt akartam elkészíteni (éppen kettőt, alulra ment a hús, szigorúan bio csirkemell, fölé pedig a sárgarépakarikák, és a kockára vágott, lehámozott sütőtökdarabkák), beállítom az időt, ami megjelenik a kijelzőn, és már indítottam is. Amikor kész, sípol, majd még húsz percig melegen is tartja az ételt. Utána meg pillanatok alatt ellöttyinthető. Remek!

Nem mellesleg a doboza pompás szórakozást nyújt a gyereknek, akit befogtunk egy kis feketecsíkosmunkára, így segített kipakolni a konyhaszekrény azon részét, ahol a lábasokat, fedeleket tartjuk (karácsonyiajándékba kaptunk egy doboz mindenttudó edénykészletet, így megválunk néhány régebbi darabtól - Lius, majd beszéljünk, hogy kell -e Neked pár dolog belőle!). Jó kis játék volt. 

Hogy ez az egényes cég mikre nem gondolt!??? 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr591678215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jou 2010.01.17. 02:52:06

De cuki amikor mosolyog!! Ritkán van olyan kép. Meg ahogy integet!
Látom igazán hasznos kis segítségetek volt a pakoláshoz:)

A kutyik hogy vannak? És a pipik?

Pankababa 2010.01.18. 08:36:41

Ez az integetős....elolvadok....
Én is szeretnék egy ilyen párolót, örülök, hogy jók a tapasztalataid vele! Majd lehet kérdezgetek még, ha tett is követi az elhatározásom:-)

Helga01 (törölt) 2010.01.18. 11:13:17

Mütyürke egy tündér!
Boldogságos névnapot kívánok Neked!
Szeretettel: Helga

Ingrid 2010.01.18. 16:55:10

Boldog névnapot PIROSKA-ANYA!
Sok sok puszi és ölelés!

lius 2010.01.18. 18:26:16

jo, beszeljunk, hivlak a heten! puszi!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.01.18. 21:14:05

Köszönöm szépen a köszöntést!!!!!!!!:-)

Jou! Édes vagy, hogy a szőrtesók és tollascsaládtagok felől érdeklődsz. Hiába terveztem hogy ádehogy, mégsem tudok annyi figyelmet fordítani rájuk, amennyit szeretnék, ill. amennyi jutott nekik anyaság előtt....De mindenki jól van, szeretgetve, ölelgetve, csak kicsit kevesebbet...De legalább többet vagyok itthon velük, azzal vígasztalom magam....

Pankababa! Persze, bármikor szívesen osztom az észt! :-D De tényleg, nyugodtan kérdezz, megosztom Veled a tapasztalatokat:-)
süti beállítások módosítása