Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szorítok értük!

2008.12.08. 09:05 | piroskaesfarkas | 10 komment

Az első inszeminációs beavatásom alkalmával megismertem egy jófejlányt, akit rögtön a szívembe zártam (nekik akkor megfogant a baba, négy héttel előttünk), és azóta is levélben tartjuk a kapcsolatot, beszámolunk a történésekről, és leszidjuk egymást, ha okot találunk rá.

Most olvastam azt a szombaton írt pársoros levelét, amiben tudatja velem, hogy a Picifia megszületett (ha jól számoltam, akkor úgy a 26. hét körül), jóval idő előtt, 980 grammal. Most inkubátorban van, és remélem, minden rendben van vele, mert sajnos ahol most van Zsu, onnan nem tudott írni nekem többet! Szorítok értük!!!!!!!!!!!!!! Hajrá Kicsifiú!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr40810767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.12.08. 12:10:51

:(
kitartást a szülőknek!!!!
és bíztasd őket, ilyenkor minden kedves szó olyan jólesik!

Pankababa 2008.12.08. 12:33:16

Olvasok pár korás blogot, hasonló adatokkal született kisfitú ma már 7 hónapos, makkegészséges bébi! Mindig van remény, de ez tényleg kötéltánc. Nagyon sok drukk nekik!!!!!!

Piroska 2008.12.08. 12:55:48

Bíztatom, írtam Neki. De szerintem nem lesz baj, mert nagyon, de nagyon szívós a Mama is, és nagyon pozitív!!!!!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.12.08. 16:36:47

Amikor aktívan fórumoztam kismamaként, akkor volt egy kismamatársam, szintén kislányt várt egy másik topicba tartozott. Ha jól emlékszem Neki is nagyon korán született meg a kislánya. Ha jól emlékszem a 31. héten, de nem biztos, hiszen ugyanígy 900 gramm körül lehetett a baba. Felvettem a kapcsolatot, írtam Neki üzenetet, hogy bátorítsam és erőt adjak neki. A válasz pedig abszolút más hangvételű volt, mint amire számítottam. Hihetetlen erőről és energiáról tett tanúbizonyságot, csakis csodálni tudtam és tudom a mai napig is.
Látom, a Te ismerősödnek is sok energiája van, én pedig sok erőt küldök Neki! Ma már nagyon tudnak vigyázni az ilyen kis Mini babákra is!

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.12.08. 17:43:49

Én is nagyon szorítok, nem lesz semmi baj.
(Öcsém a 27. héten született, és már nagy ló.)
Minden rendben lesz.
Sőt, egy fórumtárs mesélte, hogy náluk a 24. héten született egy baba, és jól van. A 24. héttől már azzal biztattuk egymást, hogy napról-napra egyre jobbak az "esélyeink".

Zsuzska 2008.12.08. 18:28:06

Nekem van egy barátnőm, aki 30 éve 5 (!!) hónapra született, csoda volt, hogy megmaradt, de eszedbe se jutna ha ránézel! :) ma három gyermekes, boldog anyuka!
és mennyit fejlődött 30 év alatt a világ.

Drukkolok ismeretlenül is.

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.12.08. 18:28:38

Sajnos nincs semmiféle garancia a korababáknál, egyik jobban bírja, másik rosszabbul, vannak jó és vannak pokoli napok. Ez egy hosszú menetelés, végtelen lelki erő kell hozzá. Korababás anyák egy külön terhet visznek a vállukon, nagyon sokáig.

Pocakos Macska 2008.12.08. 22:51:49

Drukkolok, hogy minden rendben legyen!

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2008.12.09. 17:05:47

Gondolom említettem már, hogy én is koraszülött voltam/vagyok. Karácsony körülre vártak, és októberben érkeztem. Két hónapig voltam az üvegkalitkában, Joepapa hordta nekem a lefejt tejet.
De szerencsére nem volt komplikáció, Anyika semmit sem vett észre, hogy lemaradásban lettem volna.
Csak a mai napig sajnálja, hogy nem tarthatott a karjaiban sokáig....

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.12.09. 23:03:56

Drukkolok a piciért én is... Mostanában valóban rengeteg szépen alakuló történetet olvastam ilyen korán született babákról, bízom benne, hogy ezé a picifiúé is ilyen lesz...
süti beállítások módosítása