Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lelőhely

2008.10.28. 08:00 | piroskaesfarkas | 9 komment

Ami nagyon tetszik náluk, hogy a különféle fantázianevekkel ellátott szín- és mitavilághoz a kiegészítőkön kívül vehetek hozzáillő tapétákat és anyagokat méterre, s ha akarom, meg is varják az elképzelésem szerint a függönyt, a huzatot a kanapéra, díszpárnaköntöst, vagy végre megjavíttatom a varrógépemet, s én magam alkotok összeillő foltokból takarót, vagy zsebes tárolót a kiságy szélére.

Persze én a vattacukros színárnyalatokra fókuszáltam, de vannak bájos, fiúknakvalós kollekciók is, érdemes megnézni. Az árakról még nem tudok nyilatkozni, de hamarosan személyes tapasztalatbegyűjtésre készülök.

Íme az anyagok közül néhány:

A külföldi oldala itt található, az itthoni lelőhely pedig itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr27735922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.10.28. 17:24:55

Tudom ajánlani az INKUt is az Astoriánál. A Biggie Best elég drága, és nekünk kicsit nehézkesnek is tűnnek..Ha kell egy függönyös istennő száma, akkor szivesen megadom :)
Tiszta bolond, de szerintem Te imádnád :)

Pöttye (törölt) 2008.10.28. 19:51:53

áhhh, álomszoba lesz... utána kölcsönadod?:)

hildy · http://www.kadarek.us 2008.10.28. 21:34:49

Biztosan nagyon szép lesz a Füleske szobácskája...
Mi olyan színeket, témát választottunk, ami kisfiúnak is és kislánynak is elmegy...felkészülve az esetleges meglepetésre, és kistesóra...:)

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.10.29. 09:43:49

Gyönyörűségesek. Tényleg gondoltak a kisfiúkra is. :)

Piroska 2008.10.29. 10:51:24

Ebbe a legalsó kismadaras anyagba is bele vagyok szeretve!!!!!!!!!!!!

Mimke, köszönöm, megnézem! Két éve kb. csináltattam huzatot a régi kanapéra, a nappaliba, meg többféle díszpárnát is velük, és nagyon meg voltam elégedve. Igaz, kissé drága sajnos. De mivel használtan vettem a kanapét, megérdemelt egy ilyen szép köntöst:-)

olgi · http://vaniolgi.freeblog.hu 2008.10.29. 12:57:12

játék nálam ha nem baj:)

Rita 2008.10.29. 13:25:58

Nálam a kismadaras a befutó! Azért remélem kapunk majd képet az elkészült kuckóról! Már nagyon kiváncsi vagyok rá!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.11.02. 18:59:28

Olgi! Köszönöm szépen a kedves felkérést, de többet nem árulhatok el, mint hét, és ezt már megtettem:-)
Íme: piroskaesfarkas.blog.hu/2007/08/10/het_amirol_eddig_meg_nem

Rita! Tuti, hogy pont a madrákás nem lesz, pedig nekem is nagyon tetszik!!! Ha mégis, szólok!
Jaj, ha egyszer elkészül! Annyi tervem van, és még nincs meg az elhatározás!:-)
süti beállítások módosítása