Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Afelső

2008.02.20. 09:00 | piroskaesfarkas | 9 komment

Szeretem a hangulatát, a színtelen színességét, a különféle barnákat, szürkéket, fehéreket, az anyagokat, a fát, követ, a vasat, ahogy az öreg, kopott tárgyak harmóniában élnek együtt az új, modern formákkal.

A növények is kedvelik az ottani klímát, még a kinti melegkedvelők is szívesen telelnek ki a felső fürdőszobába (mint pl. a fagyoktól rettegő különleges kövirózsák), ahol még mindig hűvösebb van a kelleténél, az új fűtöszerkezet felszerelése után is.
    
        
Elnagyolt rózsaminta lenyomat fut végig a mosdók mögött, és sikerült beszereznem hasonlóan dekorált kaspókat is, festettek vagy kőszerű, kidudorodó rózsákkal díszítettek. Még keresem a megfelelő lelőhelyet, ahol mosakodós lavórt csináltathatnék kancsóval és szappantartóval az eredeti mintájára, ami most a mosdószekrény alatt lapul. 



        
A törölközőknek is át kell jutniuk a szűrőmön, így csak a szürkék és fehérek kerülnek ki a rostán, esetleg apró levendulás- vagy szürkerózsás díszítéssel, esetleg még a halvány lilák (ahogy a lentikicsibe csak a barnák és bézsek lóghatnak a kovácsoltvas akasztón).

A múlt héten előkerület a mester, aki eltűnt egy jó fél éve, mi pedig nem sürgettük, volt ezen kívül is tenni- és kifizetnivaló. Tervezgetem a pult alatti szekrényt, a kád fölötti polcot, amihez szeretnék kőkonzolt találni, s méretes tükröt a modók fölé. Na és persze a lámpák.........

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr35343742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2008.02.22. 15:30:12

hűű, Piros, nem is gondoltam volna hogy neked ilyen csapjaid vannak... azthittem valami romantikus, antik tekerős... (mint ez: www.withknobson.com/acatalog/PB08_H_LARGE.jpg vagy egyszerűbb)

Piroska 2008.02.22. 16:07:13

Azér mer' még nem láttad a konyahit, ami majdnem ugyanaz, csak nem tekerős, hanem karos a vízmegengedője.
De a fürdőszobába ilyet találtam ki, valahogy a régikinézetűen közül egyiknek sem tetszik a zuhanyrózsája, annyira műűűűűűű.
És ez az egyszerűvonalvezetéses nekem nagyon bejön a kopottal karöltve:-)

Ingrid 2008.02.22. 20:53:12

Szerintem nagyon ügyesen összekombináltad :) Nagyon tetszik :)

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2008.02.23. 12:15:28

Hú, azok a nyomós tusfürdőtartók, óóó!!!... :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.02.25. 09:39:00

Csak nem hagyhattam, hogy "mezei" falkonból folydogáljon a tusfürdő meg a sampon???:-)

Ingrid 2008.02.25. 10:53:28

És minden alkalommal töltögetsz??? :)
Én úgy oldottam meg, hogy ne legyen drogériafeeling, hogy a smponok el vannak pakolva szekrénybe (azt mégsem használom minden nap). De két flakon kint van :(

Piroska 2008.02.25. 10:58:37

Enyje!!!:-)))) Töltögetek, persze:-)
Mivel még nem került elő az asztalos (illetve de, aztán újfent betűnt), nincsenek meg a fa szerkezetek, így a kisszekrénykeszerűség sem a kád egyik oldalán, amit direkt én is eldugdosásra terveztem (nincs annyi díszkinyomós, ahány vackot a fejemre kenek:-))).

De terveim szerint csak két kinyomó figyel majd a kád szélén, az összes többi kencefice egy szép szekrénykében.

Ingrid 2008.02.25. 11:11:34

Kettő még kivitelezhető töltögetésügyileg... De a férjem erre is azt mondaná: elvetemültség :)))
Drukkolok a szekrénynek, vagy inkább az asztalosnak kéne???? ;)

Piroska 2008.02.25. 11:13:50

"Elvetemültség":-))) Pasik!!!:-)
Már én sem tudom, ezen ügyben kinek is szorítsak, vagy kinek milyét....
:-)
süti beállítások módosítása