Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bükkerám

2010.12.20. 13:59 | piroskaesfarkas | 3 komment

Betegek vagyunk. És ez most nem afféle anyatájszólás -amikor rémesen többesszámban beszélünk a gyerekünkről-, hanem tényleg őisénis. Egy hete. Egyszerre kezdtük, majd Nünü egy kis esti lázzal és kúppal úgy látszott, letudta az egészet, maradt az orrporszívózás. Örültem, hogy csak engem kapott el annyira, hogy két napig alig bírtam vonszolni magam, láz, borzasztó köhögés és orrfújás, miegymás. Erre szombat reggelre belázasodott és egész nap nem sikerült levinni a megemelkedett hőmérsékletét.

Éjszaka óránként hívtuk az ügyeletet, ahogy megbeszéltük velük, s beszámoltunk minden fejleményről. Pocsékul volt. Sem a kúpok, sem az éjféli fürdőzés Apacával nem volt elég hatásos, maximum egy rövidke ideig. Egész éjjel néztük, rendesen veszi -e a levegőt és tanácskoztunk, hogy bevigyük -e a kórházba -ahol rögtön benttartják, branül, stb.-, vagy várjunk. Jó sok hó is esett, nem tudtuk, hogy meddig jutunk le a dombról.

Reggelre jobban lett, az előző napi fekvős mesenézés, ágybanolvasás helyett lemenni támadt kedve, rajzolt, hintázott és láztalan volt. Azonban este megint visszaesett. Most már ugatósan köhögött is, a láza is makacsan kitartott, inni sem akart. Éjjel kettő körül felkeltettük, megmértük a hőmérsékletét, és bár kitartóan nyomta a nemeket, mégis sikerült meggyőzni és ivott. Ha nem teszi, elindulunk Vele a kórházba, de mivel jó sok folyadékot kortyolt be, mégsem tettük ki a tortúrának. Maradt a gyomrogörcsös megfigyelés és lelkiismeretfurdalás, hogy jól döntöttünk -e.

Fél háromtól úgy négyig hárman összekifliződve meséltünk, beszélgettünk, majd a laptopról meséket néztünk. Még a kacsatáncot is bedobtam az ágy szélén ugrándozva, csak hogy felvidítsam, Apaca meg sokadszorra is nagy átéléssel és részletesen mesélte el a futrinkautcás szorit, amikor Morzsabátyóhoz megérkezik a boxerbarátja.

Mondogatta, hogy fáj a hasa, és egy picikét a füle, mind a kettő. A kanalas orvosságokat simán beveszi, de a kúptól még mindig fél, meg az orrporszívó is megrémíti (az orrbefúvóscseppet már elviseli). Szépen kifújja az orrát, de annyira még nem, hogy elhagyhassuk az orrporszívót.

Vágyik a kertbe, szánkózni, hóemberezni, havat taposni. Ígértem neki vásári forgatagot, óriás karácsonyfát a téren, mikulásgyárazást, Liust, Marcikát, sütögetést Dalmusékkal.......Kérdezgeti, mikor megyünk, mikor jönnek. Néz ki az ablakon, figyeli a madarakat, a hóesést és mindig akad valaki, aki hólapátolás közben elszórakoztatja kívülről (képen Nagyika éppen:).

Sosem tapasztaltam ilyen rémületet, az aggódásnak ezt a színét, amit a gyerek iránt érzek, ha betegnek látom.

Fogta a kezemet, beszélgettünk az éj leple alatt. Kértem, engedjen el egy kicsit, mert nekem is ki kell fújnom az orromat. Kibogóztam magam a paplanból rakott fészkünkből, megkerestem a zsepkendőt és hangosan kifújtam az orromat, mint egy nagylány. "Látod, jól nagyot trombitáltam, hogy kitisztuljon az orrom!" - mondtam Neki. Visszabújtam mellé. Megsimogatta az arcomat és megszólalt: "Bükke vagyok rád Anya."

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr522527899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adibaba 2010.12.20. 15:45:59

Olyan szerethetőek vagytok...
Jobbulást mindkettőtöknek!!!
(Nálunk is volt aggódás, csekélyebb betegséggel, de síelés miatti külföldön, gennyes szemecskékkel. Már jól van szerencsére.)

picigirl32 2010.12.20. 20:33:13

Nünü, Piroska, tessék meggyógyulni minél előbb!!!!!!!!! Már nagyon hiányoztatok:)
Megsimogatta az arcomat és megszólalt: "Bükke vagyok rád Anya." - imádni való a Tigyereketek... :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.12.28. 16:34:52

Adibaba! Jáj!!!! Az sem rossz...Már minden rendben? Puszi

Picigirl! Köszönjük! Ölelés!:)
süti beállítások módosítása