Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Cicifun

2009.07.01. 20:27 | piroskaesfarkas | 8 komment

Mindenről a sömörösödés tehet, amitől szegény Anyika még mindig szenved, olyannyira, hogy sokszor sír a fájdalomtól. Amikor jelentkezett a hátamon, abbahagytam a tejfacsargatást magamból, Mütyür úgyis mindig belakmározott lájvban, és a vírus miatt úgysem tudtam volna lefagyasztani. Félretettük hát a cumit jó pár hétre.

Nem is gondoltam volna, hogy ennyi idő is elég ahhoz, hogy az Migyerekünk, aki születésétől fogva simán váltott cumi-cici-ciciizélő között, bármivel képes volt felszippantani a tejet, most elutasítja a cumit (úgy názett ránk, miközben a cumisüveget szorongatta, mint akit kitagadtak otthonról a zord szülők), és harcol az élő tejcsatlakozásért. Pedig de.

Próbálkoztunk, de amit keservesen belepumpáltunk, ki is jött belőle, és addig görcsölt és balhézott, míg a mellemre nem vettem. Ez azért is aggaszt, mert eddig simán Anyikára hagytam egy adag lefejt tejjel, és leléphettem akár hat órára is, de így három óra alatt kell megjárnom mindent. És most, hogy ilyen meleg napok jönnek, gondoltam, megpróbálok megint adni Neki egy kis csipkebogyó- és csecsemőtea keveréket is, de így az sem fog menni. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr381220769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillagbaba1 2009.07.01. 22:32:58

Jaj de édes Mütyürke, azok a szívszaggató szemek :)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.07.02. 07:59:52

Figyumár, és ha más típusú cumit adsz neki?
Ez Nuk, ha jól látom? (Nekünk az van, az a legjobb.)
Próbáljátok meg még nem feladni, erőltessétek... :(

Ingrid 2009.07.02. 13:17:34

Ebben a korban még nagyon ragaszkodóak, és érthető és megérthető a cicifüggősség, nálunk ugyanígy volt, bár annyira nem tiltakozott az üvegért, mégis volt valami csalódottságféle a szemében akkor, amikor nem az "igazit" kapta :)
Ugyanilyen ártatlan, kérdő szemekkel nézett ránk :)
A szabadidőt pedig majd később bepótolod, ki tudja, talán nálatok sem tart mindörökké: egy-két évig a szoptatás...

Puszi!

Varázsmogyoró 2009.07.02. 13:50:39

Már rég eldőlt, hogy ki az úr a házban... :-)))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.07.02. 17:04:38

Már próbáltuk kétféle cumival, és négyféle méretű lyukasztással.....De nem adjuk fel, mert egyrészt jó lenne, ha a gyümölcslevek idejére belendülne (bár lehet, kapja csőröspohárból, de azt is meg kell majd tanulni), másrészt kell nekem az a kis kilengés...:-)
3. Farkas is imádja etetni cumiból...

mágnyes 2009.07.02. 20:54:55

Milyen kis riadtszemű azon a jobb alsó képen. Nálunk az egyik csak fogszabályzós cumiból, a másik csak hagyományosból....

Amilyen kis fifikásak még az is lehet, hogy tőled nem kell a cumisüveg (hiszen te magad vagy az, már bocs:)), de Anyikától esetleg elfogadná...
Ne is add fel, a szabadidő neked is jár :)

bolyti 2009.07.06. 13:25:20

Én is erre gondoltam, amit Mágnyes írt! Lehet, hogy tőled azért nem fogadja el, mert az igazi úgyis ott van! Próbáljátok meg azt, hogy Farkas eteti meg, Te pedig Piroskám eltünsz. Akkor nincs mese, ha éhes szerintem meg fogja enni a cumiból is.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.07.09. 20:53:02

Lányok! Köszönöm szépen a tanácsokat!
A helyzet az, hogy főként Anyika és Farkas próbálta etetni cumiból, ahogy régen, de most nem ment.
Azóta edzünk minden este, és egészen jól megy. Holnap már elmerészkedek több órára megint:-)
süti beállítások módosítása