Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Köldökfrász

2009.05.03. 09:52 | piroskaesfarkas | 17 komment

Az oroszlánerő, amiről az anyák regélnek, hirtelen tört fel belőlem, mint amikor rosszul zártam le a kávéfőző tetejét, s a gőz nagy robajjal lőtte ki a plafonra. Pelenkázáskor vettük észre, hogy valami nem stimmel azzal a pocakkal, amit minden alkalommal, amikor kibontjuk a ruhából, elhamozunk puszikkal. A köldöke, ami normál állapotban belesimul a hasfalába, most gömböcként dudorodott kifelé, mintha megtelt volna valamiféle folyadékkal, és mintha az egyik oldalán egy fekete pötty is lett volna, vagy egy kis lilás folt. Frász.

Gyomorgörcsös telefonálás a doktornőnek, képkészítés a területről telefonnal, majd fotómasinával, küldve ememesen és mélen is, majd várakozunk. Nem tudja, mi lehet, irány az ügyelet (éljenmájuselseje).

Toporgós, türelmetlen várakozás a gyermeksebészet várójában, ahonnan Farkast kiküldtem Mütyürrel a levegőre, nehogy felszippantson nekem valami kórokozót a többi kisbetegől. Sokadszorra olvastam el az ott tevékenykedő orvosok listáját, majd egyre ingerültebben a nagybetűkkel kiragasztott "tilos a kopogás" feliratot, mikor végre kikukkantott egy doktornőnek kinéző hölgy, érdeklődött, hogy vár -e még valaki vizsgálatra, s kérdőn felém biccentett. Gyorsan elhadartam a helyzetet, s már hívtam volna be Farkast a gyerekkel, mikor a doktornőneklátszó visszahúzta a fejét az ajtónyíláson, és újra bezárkózott. De előtte még odavetette "az sérv lesz", azzal eltűnt.

Frász. Tanácstalanul sopánkodtam, vajon a köldöksérvet műtik, és vajon azonnal, hiszen még annyira picike, és rengeteg mostmilesz kavargott a fejembe, s kezdtem pánikolni. Hogy képesek a szülők elviselni, ha beteg lesz a gyerekük? Eddig is átéreztem az aggódásukat, de most megéreztem egy rövidke időre, milyen is lehet......

Lulut felpakoltuk a vizsgálóágyra, kicsomagoltuk a macigombos kardigánból, a majmocskás rugdalózóból, a vállpántos kistrikóból, és végül lebontottuk a pelekáját, míg eljutottunk a köldökéig, ami addigra mintha kissé lelohadt volna. Rögvest kaptunk is egy homlokráncolós "deanyukaittmiagond" kérdést, aztán a doktornő két ujjával nyomkodni kezdte a területet, majd elmormogott egy latin kifejezést, amit úgy tűnt, meg kellett volna értenünk, mert mikor jeges rémülettel visszakérdeztünk, hogy elnézéstmiabaj, tagoltan elismételte: REC-TUS-DIAS-TASIS tapintható.

Többszöri rákérdezésre adott válaszokból annyit hámoztunk ki, hogy nincs nagy baj, nagyon sok kisgyereknek van, hasizommal függ össze, és társul mellé egy minimális köldöksérv, ami miatt három éves kora körül majd meg kell nézetni megint.

A parkolóban hosszasan összeölelkeztünk, s hallottam, ahogy a kövek legurulnak a mellkasunkról. A kocsiban le sem vettem a szemem a gyerekről, aki mit sem sejtve a történtekből, szájában a cumit pörgetve békésen szunyókált.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr991099946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saille · http://ficsergo.blogspot.com/ 2009.05.03. 10:30:40

Ez ilyen. Semmi hozzáhasonlítható érzés nincs a világon. A bennünk szunnyadó anyaoroszlán, a féltés, az aggódás, hogy mindennél, ami a gyerekkel történik, úgy érezzük - bárcsak nekem fájna, engem szúrnának, vágnának és az ember a gondolattól is rosszul van, hogy fájdalom éri a csemetéjét...
Örülök, hogy ez végül jól alakult és remélem nem lesz Lulu (nagyon édes ez a név) pociján lévő dudorral semmi gond, szépen visszahúzódik majd. Ölellek. Lily

Pankababa 2009.05.03. 12:21:19

Saille annyira szépen leírta, amit én is érzek:-)
De a lényeg, hogy örülök, hogy nem lett nagyobb gond:-))

Sziltó 2009.05.03. 13:37:25

Örülök, hogy semmi gond. Gyönyörűen alszik. :o)

CsöppkeCsillus 2009.05.03. 14:42:49

Óóó, hát sok puszi a pici köldökére:)

Pocakos Macska 2009.05.03. 14:55:10

Nórinak is volt, nekünk úgy múlt el, hogy ragasztottuk. Ilyesztően kidudorodott sokszor (diónyira!)... Szerintem a világon nekünk van a legjobb gyerekdokink - bár többen a szemöldöküket vonogatták, de mi rá hallgattunk. Sajna a terhesség miatt nekem is köldöksérvem lett - az enyémet viszont műteni is kell.

Pocakos Macska 2009.05.03. 14:56:52

Nórinak is volt, nekünk úgy múlt el, hogy ragasztottuk. Ilyesztően kidudorodott sokszor (diónyira!)... Szerintem a világon nekünk van a legjobb gyerekdokink - bár többen a szemöldöküket vonogatták, de mi rá hallgattunk. Sajna a terhesség miatt nekem is köldöksérvem lett - az enyémet viszont műteni is kell.

Katónéni 2009.05.03. 19:08:22

Drágám!
Megint nagy volt az ijedelem!
Szerencsére, mindeközben látványosan kerekedik babuka!
Itt egy link, ebben magyarázzák el normálisan a lényeget:
www.babaszoba.hu/topics/articles?aid=41
Ma voltam Édesanyámnál, már a férjem is a fenyőket nézte, de nem leltem Tituszt!
Ölellek:Kató

manner 2009.05.03. 20:06:43

Nagyon örülök, hogy nincs komoly baj! a képen tényleg szokatlan látvány az a köldököcske....

edi-berny 2009.05.03. 20:35:07

Jaj Istenem..orulok h nincs komolyabb baj!!! :) Boldog Anyak Napjat Kivanook!!! Szep jo ejt... Szomoru vagyok, mert meg nem kaptam Toled valaszt, bar nem vagyok babablogos!!!

Bogaram 2009.05.03. 21:05:06

Huhh! Örülök, hogy nem kórházi történet lett a vége! A cumiforgatást megnézném! Ebben a feszült helyzetben nagyon mókás lehetett Lulu, ahogy "flegmán", a legnagyobb nyugalommal cumizik :-)

lujzi 2009.05.03. 22:26:09

Hál istennek, hogy nincs komolyabb baj:) Milyen helyes kis pocója van Mütyürnek! És az a száj...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.04. 09:39:10

Köszönjük Kislányok!!!!!:-)

Edi-berny! Pedig én válaszoltam itt a füzetemben! Írtál levelet esetleg? Ne haragudj, ha mégsem válaszoltam, csak azért lehet, mert nem találtam a kérdés!!:-)
De amiket itt feltették az előző bejegyzésekhez írtam is Neked:-)

Pocakosmacsek! Műteni kell a köldöködet??????

Katóka! Pedig Titusz jó nagy ám!:-) De így van ez jól, addig izgi a mesénk, amíg titkos:-)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.05.04. 22:22:48

Lulu, nagyon tetszik :))))))) A köldök miatt valóban frászt lehet kapni, nagyon ijesztő tud lenni még egy pici kis sérv is. Örülök, hogy nagyobb volt az ijedelem, mint a baj, s minden rendben van a tündérkével :)

Pocakos Macska 2009.05.05. 07:57:06

Sajnos igen. Ha Norkáé nem ment volna vissza az övét is kellett volna.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.05. 16:43:01

Vicger! Örülök, hogy tetszik a Lulu név:-) Reméljük, nem lesz baj sem a köldökével, sem mással......ne bírom a feszültséget!:-)

Pocakosmacska! Sajnálom!!!!!! Mikor kell műteni?

Pocakos Macska 2009.05.05. 22:20:20

Elvileg asap, de mivel nem emelhetek 1-2 hétig meg kell várni míg beköltözhetünk a házunkba, hogy Anyu tudjon jönni segíteni....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.07. 19:34:35

Ó jaj!!!! Remélem, hamar túlleszel rajta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása