Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kipattanok a gyermekágyból

2009.04.27. 08:24 | piroskaesfarkas | 18 komment

A gyermekágy végére egy gyermekleválasztós fagyizással (daibetikus, de azért így sem volt rossz) tettem pontot. Hetek óta sóhajtozom egy jó kis tölcséres, cukrászdás kilengés után, így aztán Pöti öcsém megfogott, Anyikával együtt bepakoltak a kocsiba, Mütyürkét az apjára hagytuk és elvittek kívánságotbeteljesíteni.

Igaz, alig egy órát voltam csak távol, de mégis ahogy ott ültem a hátsó ülésen, olyan érzésem volt, mintha csak álmodtam volna az egész terhességet, és csak képzelődöm, hogy hazamegyek és ott vár a Migyerekünk. Azért persze fél óra után megejtettem egy mindenrendben telefonhívást.

Hat hetes korára Lulu (ahogy mostanában hívom-többek között így is) pontosan egy kilóval több a születési súlyánál, vagyis 4,03 kg, és bár még vékonynak tűnik, igen méretes pocakot és helyes kis tokát növesztett, és megtelt a kis keze is, amitől megjlentek azok az édes kis pöttyök, gödröcskék a ujjai alatt.

S ha már ilyen jól ment az első kiruccanásom Mütyürke nélkül, vasárnap mindketten leléptünk az apjával vásárolni, és Anyikára hagytuk az unokáját.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr991088631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.04.27. 09:01:49

Jaaaaj, de cuki:))))))))) főleg a 2. és a 4. kép! odavagyok meg vissza.

vorosbegy71 2009.04.27. 09:44:43

olyan szép, nem is tudok áradozni róla...micsoda nagylány már :)))
egyébként rendben van a vércukrod? szoktad méricskélni?
remélem a gyermekággyal együtt elköszöntél a magas cukortól is :))))

Niki- picurAnyu 2009.04.27. 10:04:06

Nagyon szép. :)
Ugye milyen fura az első kis távollét a gyerkőctől? ;) Én is ígv voltam ezzel, mint te. :)

Bogaram 2009.04.27. 11:47:44

Ez a füles sapi!?!?!? Nagyon vagány!

edi-berny 2009.04.27. 18:58:02

Szia... meg sajna nem kaptam valaszt a levelkmre, de sebaj..en akkor leszek a zugolvasod :) NAGYON EDES A KIS CSOPPSEG!!! Szep napot puszi

Sziltó 2009.04.27. 19:45:33

Egyre tündéribb. EZ hogyan lehetséges?! :o)

Katónéni 2009.04.28. 10:24:18

Nem illik a nagymamaságra lelkileg készülő néniket "szívfájdítani"!!!!!
Énis,énisénis ilyen cukorfalatot kérek!!! Egyszer!
Gyönyörűen fejlődik, a tekintete elolvaszt.El tudom képzelni,hogy Titeket méginkább!!!
Ölellek:Kató

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.28. 11:48:48

Köszönjük, köszönjük!!!:-) Olvadozunk!:-)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.04.28. 15:24:50

Biztos volt már szó róla, de az igazi neve titkos? :((

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.28. 16:13:43

Az első nevét nem szeretném leírni, csupán ismerőselriasztás végett:-) Mert olyan ritka, hogy még akinek mondtuk, sosem hallott ilyen nevet, és többen mondták, hogy majd megnézik a neten...Na ezért nem akarom leírni.
A második neve Izabel.

edi-berny 2009.04.28. 17:25:00

Remelem h nem gond ha olvaslak!!!!???? szep napot..cuppcuppp TUNDERI EZA KIS CSOPPSEG :) EPPEN MA REGGEL SZULETETT AZ EN DRAGA BEUSOM KISFIA:) SZOVAL FORUMBABA SZULETETT MA :) SZIA MIA CUPCUPP

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.04.28. 22:08:26

Én is a zugból jövök, de ezeket a képeket /sem/nem tudom szó nélkül hagyni :DDD Csodaszép Mütyürkétek van!!!!!!!! Igazi Nő! :)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.04.29. 15:25:27

Nem írtam, de persze csak a keresztnévre gondoltam, azt tudom, hogy ismerősöknek nem mutogatod a blogot! ;)
De nagyon köszi, hogy elárultad és igazán szép neve van!!!!! Illik rá nagyon! Kis elegáns! ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.04.29. 16:03:39

Vicger! Örülök, hogy előbújtál a zugból, mindig öröm nekem!!!!És köszönjük a bókot!!!:-)

Sereske! Igen, a családi és a keresztnévből is kettőt adtunk neki:-) Úgyhogy puccos négy neve van, vicces:-)A két kersztnévből a második Izabel:-)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2009.05.01. 17:10:37

@piroskaesfarkas: húúú, ezzel pedig nagyon felcsigáztál (bár nem vagyok régi olvasó, de annál aktívabb...)

Egyébként a kishölgy olyan ebben a sapkában, mint egy ifjú Amelia Erhardt

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.05.05. 16:45:12

Én nem különben!:-) És milyen szép virágot hoztál ide magaddal!!! Eddig ilyenem nem is volt!:-)
süti beállítások módosítása