Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kapcsolat

2008.12.01. 10:32 | piroskaesfarkas | 12 komment

Szinte teljesen elolvadt a kertben a hó, már csak néhány kitartóbb folt fehérlik az élénkzöld füvön. A gép előtt üldögélek, reggel óta dolgozom a holnapi prezentáció anyagán. A jobb lábamra Bendőz kifliződött rá, a hátam mögötti kényelmes fotel formáját Alfici vette fel, Fügi pedig a parkettán eldőlve pihen, s ha észreveszi, hogy ránézek, hangos tamtamot verdes a csóválásával. A nappaliból behallatszik a madarak rágcsálása, ahogy rutinosan feltörik a magokat, s néha kurjantanak egyet, kifejezve elégedetlenségüket, hogy ilyen hosszú időre elvonultam a szemük elől.

Érzem, ahogy Mütyürke fészkelődik odabent. Talán régóta görnyedten ülök a klaviatúra előtt, azért jelez? Megállok. Elindítom a mostanában sokat hallgatott blekbördalt és hátradőlök. A pocakom, mint egy hatalmas labda az ölembe kerül. Átölelem. Kinézek a dolgozó ablakán, amely az oldalsó kertre és a közeli dombokra néz.

Csodás kék az ég, a habos bárányfelhők helyett elnagyolt maszatfoszlányok tarkítják csupán, s míg egyesek várakozva állnak, mások mint lebbenő fátyol, szélszárnyán kúsznak át felettük.

Megakad a szemem a kétéve ültetett kopár facsemetén, régen ledobálta a színes leveleit, de egy mégis maradt rajta. Csak az az egy, az a ragaszkodó, akit nem tépett le sem a tomboló hóvihar, sem a dombtetőn gyakran vendégeskedő metsző szél. Gyenge szellő táncoltatja ide-oda, de vékonyka szárával makacsul kapaszkodik.

Hallgatom a dalt, nézem a levéltáncot, és csak mosolygok.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr59797500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketesapkás mizo · http://mizo.blog.hu/ 2008.12.01. 11:27:56

Drága Piroska!
Köszönöm az együtt érzésedet!!!!
Igen, az évek alatt nagyon jó barátok lettünk, Kygéék és én. Igazi EMBEREK csak így , nagy betűvel!Hetente jártam hozzájuk, szinte ezt az egész rémálmot átéltem mellettük. Amennyire tőlem tellett, segíttem amit csak tudtam.
Ne haragudj, hogy külön nem értesítettelek de - mivel rendszeresen olvaslak, csak nem szólok hozzá - úgy gondoltam, hogy most enélkül is van elég bajotok!
Puszillak és nagyon szorítok, hogy minden rendben legyen!!

mizo

Szilvi 2008.12.01. 12:03:03

:o) idili bejegyzés!!

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.12.01. 12:05:53

Harmonia van körülötted :)

Ilona · http://ilonana.freeblog.hu 2008.12.01. 12:56:13

Könyvet kellene írnod :)

kerekszilva 2008.12.01. 14:04:44

Szép pillanatok! :-)

Pankababa 2008.12.01. 14:55:31

Nagyon kedves ez a bejegyzés számomra

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.01. 15:50:29

Röpke boldogságpillanatok, és olyan jó, hogy most van időm egy kicsit elkapni ezeket is:-)

Ilona Drága! Bár csak tudnék, akkor írnék:-)

Katónéni 2008.12.01. 19:30:30

A boldogság csak pillanat...
Szökkenve elillan Ő.
Állítsd meg hát az Időt!
Nem lehet!
Épp ez a bökkenő.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.12.01. 22:47:42

Piroska! Olyna költői vagy! De őszintén! Ahogy a felhőkről írsz.. mindig többször átolvasom, ízlelgetem, elképzelem...
Mint egy jó író, láttatod is az érzéseidet.

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.12.02. 10:01:27

Kétszer is elolvastam. :) A pillanatokat gyönyörűségesen szavakba tudod önteni. Ismét szívesen időztem Nálad. :)

panka · http://gonczybiro.blogspot.com 2008.12.02. 20:58:59

Épp most gondolkodtam ,hogy ki kéne mennem a konyhába, készíteni egy naaaagy bögre illatos teát...De elolvastam ezt a bejegyzésedet, és szinte ugyanazt az élményt kaptam meg, mint amit a teától reméltem: jóleső melegség, otthonosság, ellazult nyugalom. Na és mindennek az én kerek labdácskám is nagyon örül odabenn a pocakban... Köszönjük. :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.12.05. 12:55:36

Katóka! Nagy cuppanós az orcádra!!!!!:-)

Bogaram, Kryszti! Köszönöm, igazán!:-)

Panka! Én köszönöm, ez olyan szép volt!!!!

süti beállítások módosítása