Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hagymaültetés

2008.10.16. 08:00 | piroskaesfarkas | 11 komment

A képekkel ellátott papirzacskókat sem számoltam össze, pláne nem a hagymákat, pedig kiváncsi lennék, hány lyukat fúrtunk a hétvégén, pontosabban Farkas, aki látva lajhár mozgásomat, és hangos sóhajtással kísért esetlen próbálkozásomat, hogy kellő méretű lyukat bökjek a kiszáradt földbe, átvállalta a feladatot, és én csupán az voltam, aki belepottyantotta a résekbe a hagymácskákat.

Érkeztek új tulipánok, krókuszok, hóvirágok, sötétlila íriszgömböcök, díszhagymák, és hatféle gyöngyikével bővítettem a gyűjteményemet. Ha meg nem fáznak a vacogtató fagyokban, akkor tavasszal megint csupa szín és illat lesz kert, s mire Füleske megérkezik, már nyílnak a korán ébredező krókuszok meg a különféle hóvirágok a kertben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr49716797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2008.10.16. 16:19:08

űűűűűűűű, de gyönyörű lesz a sok szép virág.. el ne felejts majd képeket mutatni nekünk...
:)
Bár személy szerint akár személyesen is elmennék megnézni, az öreg komóddal és szekrénykével meg csodaházikóval... de leginkább Piroska és Farkas által megteremtett világba...

De addig, míg ez nem valósul meg (remélem egyszer igen!), képeket rakj nekünk a gyönyörű kertetekről :)

Piroska 2008.10.16. 16:49:01

Pöttyém! Értem a célzást:-)))))

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.10.16. 18:33:32

Figyelj csak ide te Klubbtag, mit csinálsz a ropi-lábszagúakkal, hogy ne bányásszák ki a hagymákat???? Mert Bandi ezt a tulipánültetést egy közös kvízjátéknak tekinti, rendszerint ő nyer a megtalált és kiásott hagymák viszonylatában.

Szilvi 2008.10.16. 19:40:48

Nálunk mikor ültetés van, méz illatú fülű kedvenc kutyámat kénytelenek vagyunk beriglizni. Különben mindent kiás, amit mi be. Lehet nekünk kéne ki, és akkor Ő ásna be?! :)

(a legdurvább, hogy ha a diót nem pucolom meg és úgy kapja egészben, gyakorta elülteti..)

Most akkor mi van?

Piroska 2008.10.17. 09:28:25

Csetten! Jaj, ne haragudj, de Bandi hagymaásásán mindig olyan jókat nevetek, pedig túúúúdom, hogy nemisvicces!!:-)
A mi ropilábszagúink tudod, lakásban puccoskodnak, és akkor vannak kint, mikor otthon vagyunk. Így szem előtt vannak, ha esetleg ásni akarnának.....
Már hiányoztál!!!!!!

Szilvi! Mézillatúfülű????:-) És meg is pucolja a diót?:-)
Mindenképpen technikát kell váltanotok!!!!:-)

Niki- picurAnyu 2008.10.17. 09:49:54

Én már látom is magam előtt a sok-sok szép virágot. Piroska kint áll a kertben, karjaiban Füleske. Csicseregnek a madárkák, és minden olyan lesz, mint a mesében. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.10.17. 11:00:12

Megnéztem, és március közepére már rengeteg kisvirág kibújt a föld alól: piroskaesfarkas.blog.hu/2008/03/16/elnyilo_krokuszok#more382948

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.10.17. 18:50:35

Tévesen eggyel előbbi bejegyzésedhez írtam amit ide szántam volna: szóval honnan ez a sok klassz virághagyma? Már ez a sok zacskó is tiszta rejtély, izgalmas.

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.10.17. 19:08:10

Piros, be kell valljam, hogy Bandi is beköltözött a lakásba, egyszerűen nem volt szívem a hideg őszi ködben nézni, ahogy benéz. Úgyhogy most itt vedlik mellettem és bökdösi a kezemet, mert nem bírja elviselni, ha netelek, és nem a bundáján babrálok. Ritka idegőlő a kiskrapekkel egy lakásban, de hát ez van. Itt vagyok ám nap mint nap, csak csendeskedves üzemmódban:)

Piroska 2008.10.18. 08:55:55

Bogaram! Azt hiszem, valamikor nyáron írtam erről egy bejegyzést, majd megkeresem Neked. Most már 3. éve a www.tulipanvilag.hu oldalról rendelek, nyár derekán, és szeptember közepén érkeznek a hagymák.

Ó Csetten, megértem! Anyikáméknál Mici is olyan szemekkel néz befelé az ablakon, hogy majd megszakad a szívem, és szégyenlem is magam rendesen....:-)
süti beállítások módosítása