Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Megyek be a kórházba

2013.07.23. 16:17 | piroskaesfarkas | 9 komment

Szívem szakad meg, hogy itt kell hagynom Rózit, akárcsak 3 órára is!!!! Ma, a délutáni fürdésnél végigtapogattam a vágásomat (nem fáj, inkább vakarózik, gondoltam, gyógyul) és furcsán kiállt a baloldali része. Mutattam Farkasnak, aki kitapogatta és észrevettük, hogy alatta van egy jó nagy, diónyi dudor befelé, vagy még annál is nagyobb. Pánik. Telefonálgattunk és be kell mennem, mert nem tudni, mi lehet az. Vigyem be kocsival az aligmúlt egyhetes gyerekemet 40 fokban? Vagy hagyjam itthon a két nagyira? Akik meg amúgy rémüldöznek, mert picike még nagyon.....Inkább itthagyjuk mindkettőt a mamákra....Annyira rossz! Úgy félek, hogy megint valami macera jön, esetleg bent kell maradnom, újra felnyitják, hogy szoptatok, mi lesz Rózival? 

Amúgy meg olyan büszke voltam, hogy ilyen hamar felépultem! Napok óta nem is fáj a hasam, simán jövök-megyek, főzök, sütök, Nünüzök, szoptatok, nevetgélek, még tüsszögni sem okozott fájdalmat....Bár többször panaszkodtam arra, hogy nem érzem a hasam egy részét, mintha nem is az enyém lenne. Most meg ez. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr265421719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erdeipetymeg 2013.07.23. 17:48:26

N?em lesz semmi baj, nem látom ugyan, de nekem is iloyesmi volt a hasam, sajnos az érzéketlenség megmaradt, és a dudor is, pedig 10 éve lassan.... és nem azért dudor mert dagi vagyok, mert annyira nem 60 kg vagyok kb... szerintem nem lesz semmi baj, Rózi meg észre se veszi, hhogy elmentél!!

erdeipetymeg 2013.07.23. 20:08:27

Amúgy nem akarlak leszidni, de ezt a hibát én is elkövettem, ugyanígy, hogy jöttem mentem, főztem, stb.. mert de tök jól vagyok, de stram csaj vagyok.. sima szülésnél sem véletlen hogy GYERMEKÁGYAS a neve annak a 6 hétnek !!!

íRJ, HA HAZAÉRTÉL, MERT AZÉRT AGGÓDOM (UNK)...

Julcsi84 2013.07.23. 20:59:20

Biztosan nem lesz semmi gond!♥ Írj feltétlen ha hazaértél!! Írtam neked az egyik közösségi oldalon...Azt hiszem megtaláltuk egymást"személyesen" is Nagy öröm ez a szívemnek!! Ha időd,egészségetek engedi írd majd ott hogy jó volt -e a szívből jövő megérzésem....♥ Kitartást neked Drága!!♥

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2013.07.23. 22:35:42

Nyugi! Nálam is volt hasonló a 2. csaszi után, bár azért nem volt diónyi...doki pici lyukat nyitott rá, csomó genny jött belőle, otthon nyomogattam ki belőle a cuccot meg fertőtlenítettem és pár nap múlva egy belső,elvileg felszívódó varrat érkezett és szinte másnapra begyógyult a helye...aztán ez még megismétlődött 3x, beszedtem egy adag antibigyót...Remélem nálad azért egyszerűbb lesz a helyzet, drukkolok!

gastropofon 2013.07.24. 06:22:27

szia.
Nagyon gyakran az ilyen dudorok szépen maguktól is felszívódnak, legtöbbször arról van szó, hogy amikor a műtét utáni napokban a drént kiszedik, a hasban azért még felgyűlik egy kis folyadék.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.07.24. 13:37:13

Sziasztok Kedveseim!
Hazajöhettem igen. Figyelni kell, hogy nem pirosodik -e, növekszik, vagy keményedik, folyik belőle valami gusztustalan, stb....Aztán menni kell mutogatni.
Pompás.
Puszik

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2013.07.24. 21:12:19

Drukkolok, hogy szépen felszívódjon. Időnként mérj egy lázat, nekem hőemelkedésem lett, akkor kaptam az antibigyót :) Lányok tündérek, képek gyönyörűek, annyira jó látni titeket!
süti beállítások módosítása