Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hírek

2013.07.01. 22:50 | piroskaesfarkas | 8 komment

Délután éreztem, hogy jó magasra szökik a vérnyomásom, így mikor barátnőmmel hazaértünk az amúgy isteni pedikűrözésből és bekevertem a kislányoknak a gofrit, megmértem. 154/99. Telefon dokinak, asszisztensnek, mindenkinek. Nünüt ezzel az értékkel kikapták anno a 38. héten. Az orvosom még egy adag dophegytet rendelt el, szóval mostantól már 4x2 szemet szedek. Nagy nehezen sikerült most 140/90 körülire szorítani, de azt mondta, hogy ha megint megugrik, irány a kórház, de jó lenne, ha még legalább egy hétig kibírnánk. Én igyekszem.....

Persze semmi sincs készen itthon, egy darab babaruhát sem mostunk, nincs meg az őssejt szerződés, stb. És ugye itt van a mellkaskérdés, amivel holnap megyek UHra, majd pedig Lacibámarikához csütörtökön UHra az onkológiára. Annyira aggódom......De legalább a lábkörmeim isteniek, még strasszokat is kaptam a nagyobbikra...Ez is valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr865386984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2013.07.02. 01:35:50

Szorítok nagyon nagyon, hogy a vérnyomásod a normális szinten maradjon!

mariann49 2013.07.02. 12:55:32

Szia,
nekem alapbol ennyi a vernyomasom, ugy, hogy nem is vagyok terhes:(
(tudom, nem vigasz...)
a hugomnak azt mondta annak idejen az orvosa, mikor terhesen neki is sokszor magasat mertek, hogy csak az a vernyomas szamit, amit meg reggel, agyban fekve, mindenfele mozgas elott mer.
Nem tudom, hogy van ez, minden orvosnak mas-e errol a nezete, rakerdezhetnel.

Julcsi84 2013.07.02. 17:08:43

Sok-sok pozitív energiát küldök neked!!!♥
Nem lesz semmi baj meglátod!!!♥

erdeipetymeg 2013.07.02. 17:57:15

"Jobb kinn mint benn Fiona"
- kevésbé aggódnál meglehet, ha már kinnt lenne. Ennyi idősen, és ennyi kilósan még csak benn se tartanának benneteket tovább:) Kitartás, minden rendben lesz ! Ígyisúgyis...:)

ßóbita 2013.07.03. 11:09:05

Na, mi volt az UH-n? Rózis pocakfotót nem is láttunk még, nem raksz egy fejnélkülit? :)

erdeipetymeg 2013.07.04. 23:19:01

MOst már minden nap tessék jelentkezni.. különben aggódom (unk)

Gyanús ez a csönd.....

zs.zs.zs 2013.07.05. 20:53:10

Piroska, minden rendben? Biztos jobb dolgod is van nálunk, de pár szót írj lágy szíves (ha van rá módod), mert aggódnak az olvasóid.

erdeipetymeg 2013.07.05. 22:26:33

Léci léci..hííírt !!!
süti beállítások módosítása