Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mozgolódás

2013.02.03. 11:15 | piroskaesfarkas | 11 komment

Legszívesebben az ágyon ugrálnék magasabbra és magasabbra, kitárt karokkal és repdeső borzas hajjal. Ha lehetne. De inkább vigyorogva fekszem és belülről örömködöm. Ez Ő. Egyértelműen érzem a mozgolódását odabent. Már a 14. héten is voltak jelek, amiről azt gondoltam, hogy Kisbaba az, de tegnap este, ahogy feküdtem (miutám benyomtam egy valószínűtlenül nagy adag salátát), narancsot majszoltam, éreztem a mozgását odalent. Ezzel nem lehet betelni!!!!!!!!!! Annyira csodás érzés!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr835060056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobemara 2013.02.03. 11:55:32

Ez nagyszerűűű :-))
Reméltem, hogy nincs semmi baj, nem azért hallgatsz, csak vigyázol nagyon-nagyon és pihensz, fekszel állandóan.

Majd eljön az ugrándozás ideje is, nem is nagyon sokára .-)).

erdeipetymeg 2013.02.03. 12:49:56

Na ennek örülök:) Figyelj csak, biztosan lemaradtam, de megvolt már Nününek a hivatalos bejelentés???

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.02.03. 14:06:23

@erdeipetymeg: Nem, nem, még nem. Nem mertük beavatni. Szeretném, ha meglenne a pocakszúrás, meg az eredménye, meg majd a 16. heti vizsgálatok eredménye, stb.
Ennyi minden után már óvatosak vagyunk.

erdeipetymeg 2013.02.03. 14:48:18

Igen, én is így emlékeztem, csak a "nem rúgom meg a pocakodat" szövege keltette fel a figyelmemet:)

Birge 2013.02.03. 18:18:35

Imádom az ilyen hangulatú, babavárós-borzongós bejegyzéseket és a baloldali kis úszkálós bébit, ahogy magabiztosan hagyja háta mögött a napokat... :)))

Adibaba 2013.02.05. 10:07:25

Fülig ér a szám :-) Tudod, valahogy a mi sikerünknek is érzem az ilyen boldogságos pillanatokat. Csodálatos ez a kis Gumimaci és csodálatos lesz az elkövetkező idő, majd meglátod!
(U.i.: a mienk meg már kint rugdal, múlt hétfőn megszületett :-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.02.21. 16:23:10

@Adibaba: Ó Drága!!!! Gratulálok nagy szeretettel!!!!!!!!!!!! Sok boldogságot Nektek!!!!!!!! Puszik!!!
süti beállítások módosítása