Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Korionboholydolog kihúzva

2013.01.17. 14:30 | piroskaesfarkas | 10 komment

Marad a magzatvízvétel. Persze addig még legyen minden rendben. Ahogy Meskebarátnőm mondja, napról napra kell haladnunk. A korionboholy vizsgálatot kihúztuk, mivel azt a 12. héttől végzik, és bár hajlottam rá, hogy csináltassuk meg hamar az istenhegyin, mégsem. Nem tudom, hogy így, a levált méhlepénnyel egyáltalán megcsinálnák -e, de nem akarom ilyen korán kitenni a kicsit egy ilyen megpróbáltatásnak, elég szegénynek a szakadozott méhlepényemmel megbírkózni.

Fogalmam sincs, hogy mennyire befolyásolhatja az Ő kis életét odabent az a tény, hogy 4-5 cm hosszan levált a méhlepény a méhfalról? Vajon vissza tud -e tapadni? Miért nem akar kiülrülni, felszívódni az nagy hematoma alatta, amitől gondolom így vissza sem tud tapadni?

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr935023584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2013.01.17. 16:50:52

Egészen biztosan nem csinálnák meg. Magzatvíz vételt sem csinálnak amúgy, ha vérzel, de addigra még elmúlhat.
A méhlepény képes visszatapadni.
Drukkolok!

Legendarys 2013.01.17. 17:24:44

Szia Piroska

Azért írok, hogy hátha meg tudlak egy kicsit nyugtatni. Egyszer már írtam neked, hogy én november közepén kerültem be vérzéssel kórházba. Levált a lepény egy részen, mert a méhszáj közelében tapadt. Nekem negyed akkora volt a hematómám mint a tiéd, egy hónapig barnáztam vele még kiürült. Változó színekben ( feketétől egészen a halványig ) változó intenzitásban. Ehhez idő kell ...
Sajnos nagyon egyformán haladnak a terhességeinek, mert én is itthon nyomom az ágyat fenyegető koraszüléssel,szintén csak wc járat engedélyezett.
Kitartást kívánok

erdeipetymeg 2013.01.17. 17:47:42

Szia !

Remélem meg tudlak nyugtatni egy kicsit:

Én bizony "élével tapadt méhlepénnyel" éltem végig magzat korom 8 hónapját - igaz, 3 héttel korábban jöttem, és viszonylag pici voltam - de ebből az égvilágon semmi nem maradt, sőőőőt, a "piciség" is elmúlt:):)

Igaz, ez az élével tapadt méhlepény nem derült ki ilyen korán, csak később...abban az időben ugye..

loni81 2013.01.17. 18:01:12

Szia!

Én is titkos látogatód voltam ezidáig. Minden nap ide látogatok és reménykedem, hogy jó híreket olvashatok. Nagyon drukkolok és szívből kívánom, hogy minden rendben legyen veletek. Nünü fantasztikus.Nekünk 4 hónapos a kislányunk és van egy 3 éves kisfiunk is. Örömmel vennék Meskétől egy meghívót, hogy az új, csodával kibővült életükről olvashassak. Írtam a bezárult blogjára is régebben, de süket fülekre talált. Hátha így rajtad keresztül... Előre is köszönöm. Címem: loni81@freemail.hu

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.01.18. 13:41:12

Hát Kislányok, nem örülök, hogy másnak is volt hasonló, vagyis az izgulászást nem kívánom senkinek! De köszönöm, hogy megírjátok, főleg, hogy babák születnek egészségesen még így is, ez ad egy kis töltetet:)

Loni! Szólok Meskebarátnőmnek!:)

ßóbita 2013.01.18. 21:22:06

És már 12 hét.... Milyen távolinak tűnt ez nemrég, ilyen tempóban fog eljönni a nyár is, NYUGI! :)

erdeipetymeg 2013.01.18. 21:49:51

Na látod!! Nézd meg én is "milyen jól" sikerültem:-):-):-) A deffektjeimnek nincs köze az ékével tapadt lepénynek!! Gumimaci eddig is egy csoda volt, szuperkiscsibéd lesz a nyáron meglátod !!!!

ßóbita 2013.01.19. 00:34:32

Ja és boldog Piroska-napot! :)
süti beállítások módosítása