Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fenyegeto veteles

2013.01.16. 20:22 | piroskaesfarkas | 6 komment

Tizenotszor hangzott el a fenyegeto veteles a doktorur szajabol, es persze lattam leirva is nemegyszer, ami a lapomat toltogette. Ma reggel ota jon a barnas verzes (most nem olyan halovany, inkabb majdnemverzes). Farkas hazarobogott, Nunut leadtuk es otkor mar a korhazban voltam. Olyan doki vizsgalt, aki eddig meg nem, idos es nagymeno titulusa van. Volt kacsa, hasnyomkodas majd uh. Gumimaci 54mm, 11hetes+5napos. Ami nagyon nem jo a doki szerint a 44mm x 9mm resz, ahol a mehlepeny levalt a mehfalrol. Azt mondja, hogy nagyon veszelyes, nagy esely van a vetelesre. Az is elhangzott, hogy lehet, hogy "csak" egyszeruen levalt par hete a petezsak, azert volt a nagy verzes, a babanak ehhez nincs koze es jol van. De szerinte lehet, hogy nem egeszseges, ez okozta a levalast is. Kerdezte, hogy maradok -e, bekotne magneziumot es fekszem. Vegul ugy dontottem, hazajovok. Hivtam dr Talanot, nem vette fel, majd 10 perc mulva visszahivott, de akkor vizsgaltak. Utana megint hivtam, nem vette fel, aztan ot perc mulva hivott az asszisztense, akinek ledaraltam a lenyeget es mondtam, hogy hazajottem. Erre par perce ( miutan egy oraja itthon vagyunk mar) hiv Dr Talano, hogy melyik szobaban fekszem??!!!! Nem kapta meg az uzenet veget, hogy hazajottem, O meg berohant miattam a korhazba. Hat csokolom a fejet! Orul, hogy hazajottem, tovabbra is fekudjek, csak pisilni keljek fel. Ha nem telefonrol potyognek, most hosszasan irnek a lelkem allapotarol, a felelemrol, a ragaszkodasrol, a remegesrol, amitol alig birok irni.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr725022456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobemara 2013.01.16. 21:45:43

Ó, szegénykém, nagyon szorítok, hogy mégse legyen semmi baj.

almameter 2013.01.16. 22:44:34

Én is nagyon szorítok, hogy Gumimaciból legyen még Gumimedve is!
Az én fiamnál is kezdett leválni a lepény, komoly vérzéseket élt túl, és most már 40 kilós, tehát ne veszítsd el a reményt!
Teljesen át tudom érezni az állapotodat, én is reszkettem magzatért.
Erzsi

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2013.01.16. 23:22:50

Továbbra is nagyon szorítok neked/nektek! Sokat gondolok rátok! Próbálj meg minél többet pihenni és tudom hogy nem egyszerű de ne idegeskedj! Ölellek!

KÉ81 2013.01.17. 11:25:03

Szorítok, és hiszem, hogy minden a legnagyobb rendben lesz! Erős ez a kisbaba nagyon, és hozzátok akar jönni. Feküdj sokat, és próbáld meg a rossz gondolatokat kizárni a fejedből!
Ölelés.

Kismoly 2013.01.17. 11:36:56

Feküdj kérlek, szedd a magnéziumot.Pontosan tudom mit érzel.Nem tehetsz mást, csak ezt. Ha otthon vagy, talán kényelmesebb.
Várni-várni, valahogy túlélni ezt az időszakot.
Szar, tudom...de, próbálj meg bìzni.
Nekem jót tett az,hogy elmondták milyem esélyeink vannak.
A diagnózis elnevezése rémisztő, igen, én is gyűlöltem.
Ölellek!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.01.19. 09:20:33

Köszönjük szépen!!!!!!

VIktu! Írtam Neked, de szerintem nem kaptad meg. Olyan jó lenne tudni Rólatok, mióta bezártál! Puszi
süti beállítások módosítása