Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

10 het 4 nap

2013.01.08. 14:29 | piroskaesfarkas | 12 komment

Nagyon megnőtt a hasam. Pedig csak 36 mm Ő. Onnan tudom, hogy ma reggel bementünk a kórházba, mivel tegnap este óta valami lé folydogál kifelé, aminek nem kéne, és amely olyan barnásrózsaszínesvizeshalovány, meg néha a barnák. Meg sajog is itt-ott belül, alul, mindenhol. Meg amúgy is már egy hete nem nézett be senki. Dr Kimondhatatlannevűt kaptuk el (közben rácsörögtem Dr Talánőre, aki nem vette fel, de pár perc múlva visszahívott. Naaagy pirospont. Valahogy így beszélgetünk: "Csók Piroska, mi a helyzet?" -szól bele rögtön, ahogy felveszem. Jó, hogy benne vagyok a telefonjában. Elmagyaráztam a barnát, meg a lét, mire mondta, hogy nem kell izgulni, mondta, hogy így ürül a hematoma. "Jó, de nagyon betojtam. Úgyhogy bejöttem és gondoltam, leadom a doktorúrnak a koordinátáimat. Puszi a fejére, köszönöm!"-darálom le. "Rendben, csók, majd hívjon!") Az egy perces gyorsítottvizsgálaton Dr Kimondhatatlannevű megállapította, hogy 36 mm a gyerek, szépen ficánkol, remek a szívhang és nem látja már a hematomát!!!???? Kérdeztem, hogy a gyerek kezeit-lábait látja -e, mert a múltkor olyan szépen láttuk, most meg egy kusza folt az egész Gumimaci, pedig a gép ugyanaz. Erre aszongya nekem, hogy amit 11. hétben látni lehet, azok alapján minden rendben. Hátnajó.

2013jan8-36mm.jpg

Lattunk már szebb UH képet is, de itt éppen a szívét vizsgálta, azt jelölte be, egyébként meg örüljek, hogy egyáltalán kaptam képet, mert nem is jár (ki van írva az ajtóra, de Dr Talánő és Dr Kimondhatatlannevű mindig adnak nekem, csak el kell dugnom kifeléjövet. Úgyhogy jobb, ha befogom).

A sok félelmem mellett meg kell jegyeznem, hogy hihetetlen, mennyire lehet rajongani egy 10 hetes és négy napos gyerekért is.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr215006004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szosz10 2013.01.08. 14:35:10

Hihetelen szupercsalád vagytok. (nem tudok felkiáltójelet, mert közben szoptatok..muhahhaaa)
csak így tovább.

BPanka 2013.01.08. 14:53:19

Én még nem nagyon láttam szebb UH képet - esetleg a saját gyerekeimét ;-), de mások UH képei közül ez az egyik leggyönyörűbb, amit láttam. :-) A minősége az más kérdés. :-D Úgy örülök! Tényleg szuperek vagytok!

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2013.01.08. 17:32:47

Annyira jóóóóóóóóóóóó!!!!!

gneke 2013.01.08. 17:47:31

Gyönyörűséges:-)

Provence13 2013.01.08. 18:02:00

De jooooo! Nagggyon orulok. Annyira sokat gondoltam Ratok! :-)

álomfogó 2013.01.08. 19:32:21

En nem voltam ilyen jo fej. Hiaba a hosszu kinlodas, amig lett gyerekem, nekem a terhesseg alatt az egesz nem volt valosagos, mintha egy tavoli rokont mutogattak volna fenykepröl, es bizonygattak, hogy jo fej. Csak amikor megszuletett a fiam, akkor lett igazi, akkor kezdödött a szerelem.

Cherrypie 2013.01.08. 20:51:02

Jajdeörülöknektek! :)))

erdeipetymeg 2013.01.08. 22:04:15

Jujjdenagyon szép ezagyerek Te !!!! :-) :-) :-) :-) :-)

Leus_ 2013.01.09. 10:47:49

Óóóóóó, de jó, de szép!!!! :))

mágnyes 2013.01.09. 18:38:51

Jajjdenagyon szuper hírek :)
süti beállítások módosítása