Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Stilus

2012.12.27. 07:52 | piroskaesfarkas | 4 komment

Megint mas az ugyeletes ugye, szoval harom napja nem beszeltem ugyanazzal. A tegnapi vizitest hiaba kertem, azt mondta, csak ma lesz uh (a potya uh titkos, nem is szoltam rola). Erre ez a mai doki kozli, hogy holnap lesz uh. Finoman szoltam, hogy Dr Szendvics tegnap mai uh-t igert (szivesen megjegyeztem volna az altalam velt parhuzamot az oregasszony es a halal c. Mesevel, ahol az ordoggel felvesettek a holnap szot az ajtofelfara....). Erre megsertodott, kozolte, hogy az uh nem gyogyit, de ha igy felulbiralom ot, akkor majd csinal ma egyet. Ezek utan lehordta az egyik szobatarsamat is es bosszankodva tavozott. Kis verzes van, gorcsoles, fajdogalas, szurkalas van. Meg persze fosorgas is.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr734982961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildiko78 2012.12.27. 09:48:06

á, ilyenkor kell a fogadott orvos (szüléshez nem, szerintem), 13. héten mentem be vérzéssel, már elsírattam a babát, nézi az UH a doktornő a képet, lecsesz, hogy miért nem teli a hólyag. Nézi-nézegeti nem szól semmit.
Finoman megkérdezem, hogy hogy van a baba?
Rámförmeg, hogy nem látja hogy mozog? Nem basszus nem látom a könnyeimtől.

Még jó, hogy időnként kedves dokikat is kifogsz, mert nem az az általános.

Ildikó

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2012.12.27. 09:58:16

Azert ez a doki nagyon bunko.... nem is ertem...
Kinel szulted Nünüt? Valoban jo lenne egy fogadott doki mert az normalis lenne. Van egy jo dokim ha erdekel. puszillak es vigyazz magatokra

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.12.27. 10:10:23

Hat igen.... Van fogadott dokim, csak sosincs bent.....

erdeipetymeg 2012.12.27. 11:10:58

Hát ez már a múltkor is kiakasztott.... nem igaz, hogy bánnak az emberrel:-( Én a II.-s nőin voltam, ott ugyanez volt... Egy megoldás volt, erőszakosan jártam addig a nyakukra, míg megunták, és hamarabb szabadulnak alapon meglett amit kértem... vagy hát.... Farkas reggelente. ,,támogassa meg'' az épp ügyeletest......
süti beállítások módosítása