Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tökünnep

2012.10.24. 19:22 | piroskaesfarkas | 6 komment

Az óvónéni minap azt mondta, hogy nem szereti ezeket az amerikából idetolakodó ünnepeket, ezért nem is csinálnak semmi tököset a héten az oviban. Én viszont imádom az ittgyökerezőket meg az idetekergőket is, pláne, hogy a gyerekkel készülődhetünk rá. Igazság szerint csinálnék egy gesztenye- és színesfalevél ünnepet is, meg még sok mást. A lényeg az, hogy második hete tököskökdünk: itthon rajzolunk, faragunk, festünk, bulizni megyünk barátokkal, tökös játékokat játszunk, fotózkodunk és rendezvényen nyomulunk, kézműves foglalkozásokon alkotunk tököset, sőt, még arra is vetemedek, hogy tökös sütit fogunk sütni (kerestem tökös mézeskalács kiszúrót, meg pókosat, denevéreset, de nem találtam sehol, csak kint...). 

B_DSC5900.jpg

_DSC5909.jpg

Balfitokos455.jpg

Ezen a képen pedig az első idei faragott tökünk rövidke tündöklésének végét láthatjuk....Mire észbekaptam, hogy a teraszon a földön felejtettem a töklámpást, Alfi megdézsmálta a szemrészét......

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr24868069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jutkibutki · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2012.10.24. 21:39:53

pont a desszertmestert akartam én is írni :)

meg a kooktában is van! kookta.hu/webshop/product.php?id_product=209

ßóbita 2012.10.24. 22:47:39

Írtam egy kommentet, elszállt vagy csak moderálsz?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.10.25. 16:58:12

Sziasztok Kislányok!

Köszönjük, köszönjük!!!!!:)

Bóbita, dehogy moderállak, maradj már!:))))))

Na nézem amit írtatok, köszönjük!:) Puszik!

ßóbita 2012.10.29. 20:55:12

Nem engem, hanem úgy általában.
Háromszor küldtem el ugyanazt, egyszer sem jelenítette meg, lehet a sok link zavarta. De átküldtem közösségi portálon is, remélem ott odaért, :)
süti beállítások módosítása