Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!

éppenmost bekukkantó kedves valaki

27 28 29 30 31

Szalmabálák Szigligeten

2012.09.09. 16:40 | piroskaesfarkas | 3 komment

Szigliget isteni hely. Teljesen beleszerettünk. Annyira, hogy még azon is gondolkodtunk, hogy egyszer leköltözünk oda. Egyszer csak éppen átsuhantunk rajta - esett az eső, fújt a szél, de Nünüvel ki kellett pattannunk, hogy közelről is megnézzük a hatalmas szalmababákat. Vacogtunk, eláztunk pár perc alatt, de megérte a kacaja!:) Pár nap múlva visszamentünk megnézni a környéket....

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2012.09.10. 10:01:19

Szigligetet mi is nagyon szeretjük, csak sajnos még elég sokan mások is, úgyhogy a strand nyáron dugig van, :(
A várba is felmentetek?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.09.11. 13:23:43

@ßóbita: Igen, annyira szééééééééééép!!!!! A strandot nem is néztük, inkább a kikötőt, meg ott azt a kis éttermet, az utcákat, a házakat, a várat........

ßóbita 2012.09.12. 09:16:24

Ha arrafele jársz még, kicsit északabbra, Káptalantótiban van vasárnap délelőttönként egy kézműves piac, az a neve, hogy Liliomkert. Fantasztikus hely, Neked nagyon tetszene, ebben biztos vagyok benne! Olyan kuriózumokat lehet kapni, mint levendula szörp, medvehagymás finomságok, mindenféle extra sajtok. A gyerekeknek vannak népi fajátékok.