Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Korhazolvasmany

2012.06.30. 11:08 | piroskaesfarkas | 11 komment

Ejjel Paulo Coelho Portobelloi boszorkanyat ragtam at, de nem volt kedvemravalo. Most az Aranyecsetet lapozom Dallos Sandortol es varom Farkas szallitmanyat valami konnyed nyari regennyel. Kaptam egy rakas magazint, pletykslapot, de azok atnyalazasa csupan tiz percre kotott le es atadtam a novereknek. Tudtok ajanlani szamotokra kedves konyvet (ismerve a lelkiallapotomat es tartozkodasi helyemet)?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr934620493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katity 2012.06.30. 11:43:49

Nagyon sok kitartást és erőt kívánok Neked, hogy átvészeld ezt a bizonytalan időszakot!
Nekem véletlenül került egyszer a kezembe Jennifer Lauck: Napsugaram c. könyve, épp krízisben voltam, és bár se nem könnyed, se nem nyári, az egyik kedvencemmé lépett elő.
A másik dzsóker könyvem a Napsütötte Toscana. Az a rengeteg aprólékos leírás remekül eltereli az ember figyelmét :-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.06.30. 12:31:31

@Katity: Koszonom szepen! Az utobbit olvastam es szeretem - filmet is, imadat! Utobbit elolvasom, koszonom!

Timocska_ 2012.06.30. 12:34:42

Én ha vmi könnyed olvasmányra vágyom, Fejős Évát olvasok. Akármelyik regényét bátran ajánlom, személyes kedvencem a Hotel Bali, Helló London, Karibi nyár!
Sokat gondolok rátok így ismeretlenül is! ++++++

kecs 2012.06.30. 13:29:05

Murakami, Murakami, Murakami...varazslatos, beszippantos, szomoru, de megis edes...imadom... Norwegian wood az elsö kedvenc, Kafka a strandon a masik, min den van benne, mese, valosag, elet, es szep.

mágnyes 2012.06.30. 14:48:05

Csodaidők. Mikor először hallottam róla azt gondoltam scifi, azt meg nem annyira szeretem. Aztán megvettem az első részt és az első 20 oldal után beszereztem az összes folytatást. Bár nem a jelenben és nem általunk ismert térben játszódik, de inkább családregény. Két éve nem találtam jobbat ennél. Ez előtt a Caminoról olvastam egy regényt, és a Fábián Janka könyveket is kedvelem.

ildiko78 2012.06.30. 19:37:20

Szia

Talán valami tőle? Múlt héten a házirendet olvastam, alig tudtam letenni, kértem a könyvtárban másik könyvet, az írtól, nem volt, mindet olvassák.

www.alexandra.hu/scripts/cgi/webshop.cgi/SearchBook

Ildikó

zuzmó 2012.06.30. 20:00:28

Eddig csak olvastam és némán drukkoltam. Évekkel ezelőtt egy ugyanilyen dögmeleg nyáron feküdtem én is kórházban (első gyerekkel), lehangolva, idő előtt görcsölve. Anyu hozott be egy könyvet: Vavyan Fable-től a Pepita macska címűt. Nekem bejött, nagyon élveztem, ja, és a babával is rendben lett végül minden, időre született :)) Nagyon szorítok Neked így ismeretlenül is :)

AÁ13 2012.06.30. 22:53:20

Én is Vavyan Fable valamelyik könyvét javaslom. Különösen a Pepita macskát vagy a Mesemaratont.

manner 2012.06.30. 23:20:02

Sok okosat nem tudok írni, de tarts ki!!!
Az utóbbi időben a legviccesebb könyv, amit olvastam, a Csábító Toscana (Paul Doran) volt. Roppant szórakoztató, pedig finnyás vagyok.

erdeipetymeg 2012.07.01. 14:39:30

Én is én is Vavyan Fablet ! A Nr.1. nálam is a Pepita macsska! - bár halkancsendben jegyzem meg, nem könnyű megszerezni, de van egy féltvwe őrzött második példányom (tudod a mail címemet, esetleg elvihetem neked, ha gondolod:) Aztán Vavyentől Szennyből az angyal, vagy a Nászjelentés.... mindegyik igen nehezen beszerezhető (egyedül a szennyből az Angyalt adták ki most 10 év után újra év végén, az LIbriben még talán van.. de mindháromból van féltve őrzött 2. példányom, de neked nagyon szívesen odaadom !!!!

erdeipetymeg 2012.07.01. 14:42:36

Ha sorozat: Házi háború (War at Home) mi anno, egy babával Petivel szét röhögtük magunkat, hogy ez csak Amerika, ilyen családi "gondok " nincsenek is, ez csak fel van fújva... aztán ahogy Annus kiskamaszodik ( 8 éves) kezdjük más szemmel nézni ezt a sorozatot, - rettegünk:):) és közben szétröhögjük az agyunkat:):)
süti beállítások módosítása