Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Marcikapa

2012.06.24. 17:26 | piroskaesfarkas | 8 komment

Nem bírtam aludni. Farkas -aki egyébként gyakran sokáig fent van este- is kidőlt tizenegy körül. Aztán hazajött Pöti és átvonultam a szobájába a laptopommal, hogy társaságban legyek. Fél egykor, mikor Ő is úgy döntött, hogy nyugovóra tér, én pedig még csöppet sem voltam kókadt, pont jelentkezett Marcika szkájpon a világ másik feléről. Kettőig beszélgettünk. Nagy híre van: Apa lesz februárban!!!!!!!!!!! Hányadik héten járnak? A 6.-on. Pont mint mi. Már rögtön előre is szaladt, hogy milyen jó lesz, hogy egyidősek lesznek az unokatesók. Bárcsak. Én ugyan kevésbé vagyok bizakodó, inkább félek, hogy a hcg nem emelkedik majd rendesen szerdán. Reggel újságolom a remek hírt Nününek: "Képzeld, Marcikának és Kétnek babája lesz!!!" "Nünü: "Jaj de jó! És mondtad nekik, hogy Te is szülsz?" - le tud fagyasztani a szövegével, nem voltam biztos benne, hogy jól hallottam, de Farkas tekintetéből rájöttem, hogy valószínűleg de. "Mire gondolsz kicsim?" - Nünü: "Hát kistesóra. Hogy Te is kisbabát növesztesz a hasadba aki meg fog születni." - és játszott nyugodtan tovább a szövevényes legoépítményével.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr774608283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adibaba 2012.06.24. 18:25:37

Drága Piroska! Már jópár napja el akartam küldeni Neked ezt a számot. Én nagyon szeretem.
Az otthonszülés harcosának védelmében íródott, és ha már szülésről is szó esik itt, 'elhatároztam magamat', hogy most tényleg elküldöm. De nem is ezért. Hanem az első felének mondandója miatt.
Engem nagyon lelkesít, és fel is dob az egész dal, mert olyan kis kedves.
Sok szeretettel: www.youtube.com/watch?v=IWAd6Ip_-Wc

KÉ81 2012.06.25. 08:48:29

A Kistesó meg fog születni! Ez a baba jönni akar!!!!!

Alig várom, hogy szerda legyen. (++++)

erdeipetymeg 2012.06.25. 08:55:27

Ámen :)

Nagyon várom a szerdát, írj amint tudsz valamit !!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.06.25. 12:22:36

Sziasztok Kislányok!

Köszönöm szépen a dalt!:)
És tényleg, az igazság szóljon belőletek, mert én elég lemondó vagyok (ellenben Farkas, aki biztos az apaságában).

Ölelés Nektek,
P

ßóbita 2013.02.12. 15:21:55

Azért nagy különbség nem lesz az unokatestvérek közt így sem... :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2013.02.13. 15:48:10

@ßóbita: Hogy Te milyen figyelmes vagy!!!!:)
Minden pillanatban megszülethet a Kismarci...Hatalmas havazás van most odakint Náluk, nem tudják még, miként lesz a szülés.....
És igen, valóban, remélem, két év múlva itt játszanak majd együtt.......

ßóbita 2013.02.14. 00:41:52

Néha visszaolvasok, olyan lélekmelengető vagy, ugye megígéred, hogy soha, de soha nem tünteted el a blogod? Vagy legalább előtte szólj, hogy lementsem a kedvenceim valahogy, mert vannak ám! ;)
süti beállítások módosítása