Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Seholsem - bár Farkas határozottan pozitív gondolkodásra bíztat

2012.06.20. 17:58 | piroskaesfarkas | 16 komment

Ha már Meskebarátnőm is száttárja a karjait és nem hajtogatja azt, hogy "aznagyonjóóóókisfiam", akkor ott már komoly kérdésről lehet szó. De azért bíztat és pozitív, ahogy Farkas is, aki a hazafelé úton bepöccent (nem jellemző rá, általában maga a nyugodtság és finom humor) és közölte, hogy akármit is mond Csillagszemű, a gyerek ott van és kapaszkodik és igenis gondolkodjak pozitívan. Most erre hangolódom. 

ET22nap.jpg

Reggel vérvétel az intézetben. Délben végre Csillagszemű visszahív. HCG: 1265, progeszteron: 3. Szerinte ez nagyon kevés ez a hcg a 6. hétre (bár szerintem ez az 5. hét még csak, és ebben később a kórházban is megerősítenek, de most már magam sem tudom....) és még mindig nem tud semmi bíztatót mondani. Progeszteron alacsony, hiszen múlt hét pénteken abbahagyatták velem az aluldugdosóst. Megkér, hogy hívjam, ha van valami. Telefon Dr Talánőnek, aki berendel magázhoz délutánra. Kettő előtt ott toporgunk a terhes kismamák és újszülöttjeiket büszkén toligáló anyukák között. Miközben a szokásos pisikörutamat teszem a törlőkendővel, bevillan, hogy Dr Talánő szerdánként a magánrendelőben van, tuti, hogy ott vár és nem a kórházban. Ha már ott vagyunk, mégis elbattyogunk a nőgyógyászatra (átszelve a szülészetet, ahol Nünü és meglátta a napvilágot), kedves nővérnek magyarázok, aki máris hívja a főnővért, aki pedig egy Kedvességgombóc. Útban a szülőszoba felé (ahol a szupermodern UHgép van) magyarázom, Ő fejcsóvál, hogy magas ez a hcg egy méhen kívülihez és szerinte ha 29. volt a beültetés, akkor most még csak az 5. héten járunk. Üljek le, majd kerít egy orvost, mert éppen császároznak. Egy kisbaba felsír mellettem, egy kismama pedig meséli, hogy olyan meleg van így a 37. hét végén, nehezen bírja. Én is nehezen bírom így az 5. vagy 6. héten. Pár perc múlva érkezik egy beöltözött, izzadó ám igen kedves orvos, egyenesen a császározásból.

Pöttyös bugyi le, felfekvés. Monitort nézik, Ő is, főnővér is. Kérik, az összeszorított kézfejemet tegyem a fenekem alá. Mindketten látnak valamit méhen belül, kívül semmit. "rendes nagy uterusban 1-2 mm felritkulás, vs. korai grav. Adnexumok vetületében kóros nem látható. Douglasban folyadék nincs." Szencségelnek, hogy miért hagytam abba az utrogestánt (aluldugdosós, és nyilván azért, mert mondták). Azt már meg sem említem, hogy Dr Talánő is pénteken azt mondta, hogy olyan vékony a méhnyálkahártya, hogy belül nincs terhesség. Nem zárják ki, hogy ez még bármi is lehet, de a monitoron látottak alapján méhen belüli terhesség, de még nagyon korai, azért alig látható. Mérgelődnek az intézeten, hogy egyrészt ott miért nem néznek meg UH-n, másrészt meg miért utasítják el ilyen keményen a terhességet, mit ijesztgetnek. Szedjem sos a dugdosót megint. Ha bármilyen szokatlant tapasztalok, azonnal kórház.

Telefon a folyosórol Dr Talánőnek. Látni akar, menjünk át a rendelésére. Útközben azonnali drótleadás Meskének, aki örül. Aztán találgatjuk, mit okozhat egy ilyen progesteron csökkenés, vajon bizakodhatunk vagy sem........Dr Talánő rendelésére úgy libbenek be a nagy vásznammal, hogy azt sem tudom, hol vagyok. Kérik, csukjam ba az ajtót, erre kinyitom, beszélek hülyeségeket. Nyugodjak le, annyira prögök....Igyekszem, de jelzem, hogy nem tudok. A tárogató székbe akarok felmászni, mire mutatják, hogy a másik oldalon van az UH. Ja tényleg. Igen, Ő is látja. A méhen belül. Kinyomtatja két képen is. A fülemig szalad a szám. Elveszi a kezemből a papirt, ami a fenekem alatt volt és babrálok vele, valószínűleg idegesítően. Összegyűri és kidobja. Mosoly nélkül, határozottan beszél, nem bíztat, elmondja a lehetőségeket. Ez még lehet bármi, még a méhen kívülit sem lehet kizárni, akkor is lehet ilyen felritkulás, de Ő ezt olyan szabályosnak látja, hogy talán mégiscsak....De tény, hogy nagyon korai terhesség. "Most sokkal bizakodóbb vagyok, mint múlt hét pénteken!"-mondja és elenged. Puszi az asszisztensnek, puszi neki és már indulunk is. Lépcső alján Farkas megkérdezi, hogy most mi ez a gyászos ábárzat, nem örülünk? Ölelkezős örülés a kapunál.

Megint hívjuk Meskebarátnőmet. Egyeztetés, találgatás. Ha ez a gyerek jól van az összes macera ellenére, hogy lecsökkent a hcg a gyógyszer abbahagyása miatt, most meg majd megint dugdosom.....akkor szívós, az biztos.

Csörgök az intézetbe, üzenetet tudok csak hagyni Csillagszeműnek. Később hív. Felolvasom a leletet, magyarázok. Nem lelkesedik, még mindig "nemnormálisnak" mondja a terhességet és szerinte méhen kívüli vagy küret lesz belőle. Szerinte nem kell szednem az aluldugdosósat, mert táplálom a nem normális terhességet, de azárt rábólint, ártani nem árthat. Még jó, hogy nem Farkas beszél vele, mert Ő most nagyon kiakadt rá. Én még bízom benne, meg abban is, hogy nincs igaza. Mindenesetre a félsz ott van bennem, akárhogy is alakul, most már végig. Elültette. Kéri, hívjam, ha van valami. Jó. 

Csilagszeműtől és Dr Talánőtől is kérdeztem, hogy mitől lehetett a vérzés, van -e olyan, hogy az egyik baba elment korán, azért véreztem és esetleg azért nem nőtt a múlt hétfői 156-os hcg két nap alatt csak 178-ra? Azt mondták, lehet.

Anyika sír. Mondom, hogy nincs miért. Aluldugdosóst azonnal üzembehelyeztem. Várunk. Farkas elhalad mellettem, meglátja az UH képet, kezébe veszi "Azért ez ott van!"-mondja mosolyogva. Én rögtön kezdem az "Igen, de....." mondatot, aztán elharapom. 

Ui: Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásokat és a sok-sok levelet! Ígérem, igyekszem válaszolni Nektek! Igazán nagyon jólesnek a soraitok!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr224601052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timocska_ 2012.06.20. 19:00:31

Csendben, hátul a zugból nagyon-nagyon szorítottam Nektek és szorítok továbbra is! Sokat gondolok Rátok! És tényleg csak pozitívan, a gondolatoknak teremtő erejük van! +++++++++3

tsetten 2012.06.20. 19:07:17

Szia Piroska, én is itt tsettenkedem, izé settenkedem, és nagyon szorítok ám! Nagyon nagyon! És Meskének meg azt üzenem, hogy nem tudom elérni emailen.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.06.20. 19:22:42

Juj, mar nacgyon vartam vmi bejegyzest! Hihetetlen ez a sok talán, nagyon kemény, de te csak koncentrálj arra, hogy minden renben lesz! Farkas szuper, tenyleg, annyira jók vagytok így együtt :))))

Bmama 2012.06.20. 19:51:06

Én is nagyon-nagyon..:)

KicsiVica04 · http://csingling.blogspot.com/ 2012.06.20. 19:51:55

Ezerrel drukkolok nektek, hogy tényleg ott és tényleg Ő legyen:) Úgy izgulok/könnyezek érte, mintha a sajátom lenne....pedig nem is ismerjük egymást, de talán majd egyszer;)

Anita... 2012.06.20. 22:29:33

drukk-drukk-drukk-drukk :)

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2012.06.20. 23:23:05

Nagyon nagyon csendben örülök nektek és továbbra is szorítok értetek! :) :) :)

KÉ81 2012.06.21. 07:34:40

+++++++++++++++++++++!!!

Borzasztóan izgultam/izgulok értetek! Bízz a párodban, és bízz magatokban!!! Hiszem, hogy Ő a kistesó. Az egyik.

Sok puszi

BPanka 2012.06.21. 08:55:15

Na MOST sírok. Nagyon-nagyon, elmondhatatlanul drukkolok. Sose kívántam még ennyire kisbabát senki "ismeretlennek", mint most nektek. (Ismerősnek már igen, és nem azért mondom, de ahol én eddig drukkoltam, ott már mind megszülettek a szép és egészséges babák :-), olykor nagyon sok nehézség után, de mégis. Na nem gondolom, hogy az én drukkolásom miatt, de mégiscsak jó statisztika. ;-) )

erdeipetymeg1 2012.06.21. 09:17:35

Naponta megnézlek, mert nem akartam elhinni, hogy nem sikerült.....
Én is bőgök:) Nagyon drukkolok, nagyon nagyon !!!

Csillagszeműre már az előző postodnál is haragudtam:(

Hallgass Farkasra, ez a kiskölyök nagyon kapaszkodik, és igenis ott van !!!!

Intézkedem a "haveromnál" továbbra is !!! Sikerülni fog, sikerülnie kell !!!!!!

ßóbita 2012.06.21. 09:27:34

JAJDEJÓ!!! Ott van!

kecs 2012.06.21. 09:55:19

Nekem nemsikerult ivf-em van (aztan lett spontan bebi, nem kell sajnalni), de itt kulföldön nem ilyen macaras ez az egesz. Nincs semmi dugdosas beultetes utan, otthonfekves, mittomen (jelzem a peteleszivas sem altatasban megy, kaptam egy seduxent es kesz); az itteni protokoll szerint ha bennvan a gyerek, onnantol az anyatermeszete a melo, csinalnak egy sima terhessegi tesztet es ha az pozitiv teljesen közönseges terhessegnek szamit, semmi kulön odafigyeles, ultrahang hetente, stb. Es ezt most nem azert irtam, hogy szidjam az otthoni rendszert, hanem eppen azert, hogy lasd: mashol kulön rasegites nelkul dolgoznak a gyerekcsinalosok, es az eredmenyeik nem rosszabbak, mint otthon. Egyszoval rasegites nelkul is lehet ott gyerek, ha ott akar lenni. Es en eddig a felados oldalon voltam, de most felteszem a kezem es atallok. Lesz meg ebböl gyerek!

Ilonana · http://ilonana.freeblog.hu 2012.06.22. 23:22:36

Ilyen nincs és mégis van! :) Én látom...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.06.25. 12:23:32

Nagyon, de nagyon szépen köszönjük a kedves szavaitokat, a drukkokat, tanácsokat, lelkesítést, mindent!!!
Köszönöm!
süti beállítások módosítása