Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

És?

2012.06.11. 14:17 | piroskaesfarkas | 12 komment

Folydogál, görcsöl. Már tegnap is lajost véltem felfedezni benne, de ma reggel egyértelműen belajosítottam a mennyiség és szín alapján. Megjött a vérzésem, erős görcsökkel. Ennyi. Farkas unszolására a második reggeliből vettem mintát  és csináltam tesztet. Ezerrel kelettl gülülnöm, ha látni akartam a csíkot, de azért van. Be sem akartam menni az intézetbe, minek? Hajat sem mostam, pedig kellett volna. Végül elmentünk a vérvételre. Ugyan már előre rettegtem Csillagszemű gyászos telefonhívásától, de meg kell hallgatnom, tudnom kell azt a vékonyka kis reményszálat is elvágni, hogy újra felépíthessem a következő próbálkozásra a lelkemet.

Feküdtem a kanapén, görcsölő hassal és lemondóan, mikor láttam, hogy hív. Eldarálta, hogy ugye ma voltam vérvételen, és most kapta meg az eredményt, és "....156 a hcg, gratulálok!" - mondta, mire nekem fel kellett ülnöm, hogy levegőhöz jussak. "Elnézést, de tegnap óta folyamatosan vérzek, az utolsó három napban semmit sem erősödött a tesztcsíkom, görcsölök, én nem vártam ezt a hírt!? Doktorúr teljesen felborzolta a lelkemet!?". Hosszabb rész következett a vérzésem részletes kitárgyalásával, majd tájékoztatott, hogy pont azt akarta mondani, hogy a progeszteronom meg nagyon de nagyon alacsony (nem emlékszem, milyen értéket mondott, talán 30? és legalább 60-nak kell lennie? talán ezt? nem is biztos...), így növelte a napi 2x2 aluldugdosósbogyómat napi 3x2 szemre, szerdára pedig visszarendelt vérvételre. Ha nő a hcg, akkor jó. Ha nem, akkor rossz. Félve kérdeztem, hogy nem lehet -e méhen kívüli terhesség a megmaradt petevezetékemben, de szerinte az kizárt, hogy ismét megesik egy lombik után. Hát jó. Azonnal hívtam drága barátnőmet (aki már félúton jár és hamarosan a karjában tartja a babáját, éljeeeeeeeeeeen!!!!), hogy már megint az igen-nem, örül-szomorú vékonyka közös halmazában tartózkodom, 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr464580619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melike80 2012.06.11. 14:34:45

Hűűű. Piroskám! Ágyba be. Lábakat fel. Pihenni, és dugdosni a bogyókat.
Nekem Dalma így volt. Nehéz, de tarts ki, és ne emelj!!! Drukkolok.

Bmama 2012.06.11. 14:49:30

:), sikerülnie kell!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.06.11. 16:24:45

Jaj, én már mindig úgy izgulok, mielőtt megnyitom az olvasóban a posztodat... Próbálom először csak a címből kitalálni, hogy mi lehet, aztán olvasok. Nagyon, nagyon drukkolok, hajrá progeszteron!

gneke 2012.06.11. 18:29:59

Pihenés, vörösbor! Nem viccelek!

Cherrypie 2012.06.11. 18:50:07

Nagyon szorítok a kis magonc(ok)nak odabent! +++

Akiscica 2012.06.11. 19:03:12

Pihenés pihenés pihenés... és szorítok!!

Kismoly 2012.06.11. 22:12:35

Phűű.......
Tényleg pihenj, Drága, és pakold a bogyókat,...... nagyon drukkolok, hogy kapaszkodjon a kis Magoncotok!

Fkrisz · http://sommano.blogspot.hu/ 2012.06.11. 22:53:16

Szia!
Csak azért regisztráltam, hogy küldhessek neked egy kis szeretetenergiát gyógyító-megtartó-éltető feltéttel!
Nagyon szorítok értetek!

Millye · http://millyetortai.blogspot.hu/ 2012.06.11. 23:56:41

Nagyon szorítok nektek! és csak ismételni tudom az előttem szólókat de tényleg pihenj és pihenj!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.06.12. 09:30:44

Köszönjük Kislányok a ránkgondolást!!!!!
Fekszem. Sajnos a vérzés és a görcsök nem múltak el. Lassan telik az idő......

Kismoly 2012.06.12. 10:19:34

@piroskaesfarkas: Kezdj el egy sorozatot nézni, valami mókásat, how i met your mother-t például, vagy gilmore girls-t, kicsit gyorsabban megy majd....

Az , hogy vérzés és görcsök vannak nem túl jó... De nem jelent semmit....bármi lehet ....
Bizakodjunk! :)
Sokat gondolok Rátok, nagyon szorítok!!!
Nagyölelés!

Liána 2012.06.13. 12:06:12

Nagyon szurkolok és én már láttam a "lelki szemeimmel" ahogy Ők hárman fürdenek! :)
süti beállítások módosítása