Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Pöttyök

2012.02.09. 23:18 | piroskaesfarkas | 6 komment

Az gasztrodoktornak igyekeztem megörökíteni a gyerek pöttyeit, mert ahogy ismerem magunkat, mire odaérünk hétfőn, kivételesen egy darab foltja nem lesz az arcán (pedig szinte mindig van, hol egészen halványan, máskor meg ilyen erősen) és megint csak legyintgetést kapok, hogy túlaggódok mindent és nincs is ott semmi, merő babapopsi a csemetém arca, én meg hisztérika vagyok. Azért ide is kiteszem a pöttyöket (a fintorgós képen látszik a legjobban, ahol megkértem, hogy dobjon egy mosolyt:))), hátha jár erre valaki, aki tapasztalt ilyet, vagy éppen ért hozzá és megnyugtat, hogy ugyan két éve már, hogy itt égtelenkednek a gyerek arcán, de majd szépen elmúlik, maradjak nyugton (akkor sem fogok, de azért jó lenne).

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr144085987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hangacuka 2012.02.10. 07:17:52

Hangának a tejfehérjétől lesz ilyen a pofija, már egy tejes kiflitől is, evés után kb fél órával :( Remélem csak a hidegtől van Nününek!!! puszi

manner 2012.02.10. 12:56:35

én is ételallergiára gyanakodnék.... drukkolok, hogy ne az legyen. nincs valami megfigyelésed arra vonatkozóan, hogy mit eszik,mielőtt kijön?

Vezsu1 2012.02.10. 20:26:49

Anno annak idején az én fiamnak is voltak ilyen pöttyök az arcán. Azt mondták az ősök, hogy ne foglalkozzak vele, a téli szárazabb levegőjű fűtött szobában ez gyakran előfordul. És igazuk volt...

Dius_78 2012.02.10. 20:59:53

Ekcéma. Az én fiaimnak is van ilyen. Amikor nagy a hőmérsékletkülönbség kint és bent, akkor gyakrabban előjön, a nagy hidegtől kiszárad, és odabent a melegben szinte lángolni kezd. Ilyen? A pöttyök pedig viszketnek egy picit.
Van rá kenőcs, gyógyszertárban keverik. Arcra nem adnak szteroidot (ettől ne félj), úgy emlékszem a mienkben a vitamin van. :)

Pankababa 2012.02.11. 20:20:24

A két utóbbi hozzászólással értek egyet. azt figyeld meg, hogy ha nem mentek ki pár napig, akkor is van-e ilyen pötty. Nyáron kevésbé jellemző, igaz?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2012.02.12. 11:52:52

Ha hidegben van, jobban látszik, de szerintem csak azért, mert egyébként is kipirul....
Van amikor így is ébred, hogy kint vannak a pöttyök. Ma reggel meg a reggeli itala után jött ki durván, majd fél óra múlva elhalványult. De valamennyire folyamatosan kint vannak a pöttyök, csak éppen nem pirosak, hanem halványabbak.....Csak az arcán és az állán.
Hhhhhhh..........
süti beállítások módosítása