Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A régi dumbi

2011.08.09. 20:10 | piroskaesfarkas | 5 komment

A rózsaszín, ami már szét van rágva, viharvert és csúnya, csak az a jó. Régen ki kéne dobni, de nem engedi. Van ugyanez a fazon mindenféle színben, csak éppen ebben a nyamvad rózsaszínben nem lehet kapni, pedig már vagy öt boltban is kutattunk utána (déemessajátmárkásbébiláv). Ha kiszúrja, hogy nem a rózsaszín van a szájában, kéri a régit, szívszaggatóan, mint pl. "Dumbi, drága dumbikám, merre lehet?", amikor pedig megtalálja, hasonlók hagyják el a száját, mint "Ó, de boldog vagyok, hogy megtaláltam!"

Vettünk helyette négy féle különböző márkájú ám rózsaszín cumit, virágosat, csigásat, lepkealakút, gyönyörűeket. De csak ez kell, a régi dumbi. Még álmában is (főleg alváshoz kell neki, meg ha már fáradt és nyűgös) képes megkülönböztetni a fazonokat, de mivel félek, hogy egyszer leaszakad egy darab ebből az elnyűttből, legalább az ugyanilyen fazonúak, ám más színűeket nem szúrja ki. De csak akkor nem, ha alszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr263137941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Birge 2011.08.11. 08:05:51

A savoya park-i déemben láttam tegnap ilyen szép barackvirág színűt, de az 0-6 hós méretű volt, abból is csak egy csomag... De átérzem. Nálunk is vergődik 6 db cumi, amit soha nem volt hajlandó, csak azt az 1 db ugyanolyat, amit elhagytunk előtte...

AÁ13 2011.08.13. 10:43:21

Szia!
Jó régen olvaslak már (még Nünü születése előtt keveredtem ide), de eddig nem léptem elő a homályból.
Mivel mostanában sokat járok dm-be, küldetésnek tekintem a rózsaszín cumi megszerzését. A dunakeszi Auchan mellettiben nincs (csak lila meg mindenféle mintás), elvileg ma elmegyek 2 dm mellett, ott is megnézem. :) A legnagyobb méretű kell, ugye? (Azt hiszem, 3-as...)
Pipi_

AÁ13 2011.08.13. 16:06:58

Szereztem egy 2-és méretűt. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.08.16. 21:07:55

Jaj de aranyosak vagytok, köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))

Birge, akkor megérted szorult helyzetünket:) Köszönöm!!!!:)

Pipi, örülök, hogy ezzel a dumbidologgal kicsalogattalak!:)
Igen, 3-ast használ, de persze küldöm a pénzt a kettesre is, ha már voltál ilyen kedves!!!!!!!! Köszönöm!!!!

AÁ13 2011.08.16. 21:54:55

Éreztem én, de nem mertem otthagyni a 2-eset, hátha. :) Folytatom a keresést. Most már csakazértis. :D
süti beállítások módosítása