Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nagyonmagas

2011.06.29. 19:32 | piroskaesfarkas | 13 komment

Még az írás is nehezen megy, olvasni meg szinte alig bírok. Tegnap este  tízkor a kórázi ügyeleten kötöttem ki. Szombat óta szédülök, tegnapelőtt óta meg már nagyon és a fejem is szétmegy, lüktet, sajog, alig bírok menni. A vérnyomásom itthon 150/100-ra is fölment. Tegnap este pedig teljesen kiütött ez a valami, így Pöti át, Farkas a gyerekkel maradt, mi pedig a kórházban vártunk. Sokat. A földön ülve, mert ülőhely nem nagyon volt a tömegben, állni meg nem bírtam. Ülni se nagyon. 170/120 vérnyomást mértek, két külön időben és két külön készülékkel is. Fogalmam sincs, mitől lehet??!!!!!! Pánik. Doki vizsgálgat, gyors labor, vér, vizelet. Negatív. Egyeztetetett a helyi nőgyógyásszal, szerintük nincs köze a lombik történetünkhöz, egyszerűen vérnyomásbeteg lettem. Hát nem tudom. Kaptam két dopegitet, állítólag terhesen is lehet szedni (ugye mi meg még nem is tudjuk, mi a helyzet odabent). Megint kivizsgálások következnek. El vagyok keseredve. És még mindig szédülök, bár a vérnyomásom már jobb 130/90.

Csillagszemű kétszer is felhívott, aggódik és kijelentette, hogy elsőbbséget élvez a vérnyomásprobléma, amit Ő sem ért, hiszen az altatás előtt-alatt-után is normális volt. Holnap is felhív, hogy mi volt a belgyógyásznál. Jólesik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr523025442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pancsika20 2011.06.29. 20:36:51

Istenem, nagyon sajnálom!
A dopegyt biztos jó lesz, nekem terhességi toxémiám volt, 170-es vérnyomással, és engem rendbe szedett, végig a pocakosság alatt!
Nagyon drukkolok, hogy minden rendbe jöjjön!

Pancsika és Laura baba

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2011.06.29. 20:58:51

Ajjj.....Mancinénim.....:((((( Drukkolok, tudod!!!!!

Kismoly 2011.06.29. 21:46:21

Hű, banyek ez nem jó hír... szorítok, hogy minden rendben legyen... Cuppok!Nagyölelés!

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2011.06.30. 07:40:02

Ó a csudába :(( Remélem mihamarabb rendeződik a helyzet!

bolyti 2011.06.30. 08:55:54

Drága Piroskám! Nekem évek óta magas vérnyomásom van. Tavaly átállították a gyógyszerem Dopegyt-re és Verapamilra, amivel lehetek babás. Ragyogóan beállít a vérnyomatom. Szerintem inkább az izgalom és a várakozás lehet a magas vérnyomatot hátterében. Próbálj meg minél többet pihenni és nem aggódni! Arra gondolj, hogy nem lesz semmi probléma, azt tessék a házadba bevonzani! Vigyázz nagyon magadra! Puszi nektek!

Tuti 2011.06.30. 13:29:39

Első gondolatom, mikor végigolvastam: Jajjj, ne máááár! :( Virtuális gyógyölelés és puszik Neked, hogy minél előbb meggyógyulj!

Adrika4 2011.06.30. 14:29:09

Jajajj :(( Jobbulást kívánok és nagyon drukkolok!!

Dek 2011.06.30. 15:28:20

Piroska, nem akarom osztani az észt, de nekem is volt ilyen szédelgős időszakom és rájöttünk, hogy nálam pszichés probléma volt. Hónapokig éltem így, jártam dolgozni, hogy alig álltam a lábamon. Közben több műtétem volt, de aztán lett egy gyönyörű kisfiam (lombik) így kerek lett a világ. Azóta jól vagyok, nagyon ritkán jön elő a szédülés, de annak mindig van valami oka, olyankor valamitől kikészül az idegrendszerem.
Jobbulást, gyors gyógyulást, aztán hajra vérvétel!!!!!

picigirl32 2011.06.30. 16:21:33

Nem lesz semmi baj, hisz Nünü is megmondta "anya meggyógyultál"... virtuális ölelés:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.06.30. 20:07:57

Köszönöm a sok hozzámszólást és tanácsot!!!! Külön jó hallani arról, hogy hasonló tünetek mellett is szép és egészséges babák születtek!!!!!

Köszönöm, köszönöm!!!!!!!

Pankababa 2011.07.01. 20:17:56

Én is Dopegitet szedtem terhesen, a 33. héttől egészen a szülésig. Próbálj meg nyugodt maradni, kevés só, kevés fűszer és figyelj oda, hogy ne hízz a terhesség alatt (ezt még leírni is nehéz, nem csak betartani, de sokat ronthat a helyzeten, saját példa)
Minden rendben lesz, tényleg!!

Melike80 2011.07.02. 13:59:01

Remélem azóta már jól vagy? és soha soha nem leszel ilyen rosszul.
Aggódom ám.

dzsudit 2011.07.03. 23:20:46

Most olvastam, remélem azóta már jobban vagy!
süti beállítások módosítása