Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kugli

2011.06.26. 09:40 | piroskaesfarkas | 7 komment

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr83015319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csőryke · http://myfairytaleworld.blog.hu/ 2011.06.27. 09:34:09

Szia!
Cucckánál találtam Rád és szoktalak olvasni. Gyönyörű a kislányod és színvonalas ez a blog. Nagyon tetszenek a fényképeid. Elárulnád nekem a titkodat? Milyen géppel készíted őket? Esetleg valami programmal élesítesz rajtuk? Én is szeretnék a kisfiamról ilyen szép fényképeket készíteni.
Előre is köszi:
Csőryke

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.06.27. 13:17:05

@Csőryke: Szia! Köszönöm szépen a kedves szavakat!:)
Az igazság az, hogy mióta megszületett Nünü és némileg elszakadtam az eredeti szakmámtól (igaz, papiron még ott), álommegvalósításba kezdtem. Réges-régi kedves dolgokba fogtam bele, melyek többségét hosszú évek óta tanulom, művelem, nemhivatalosan, aligidőmben.

Nem szeretném reklámozni ezen tevékenységeket itt a blogon (a három fám), felfedni sem, mivel így szó szerint képbekerülnék:)
De mivel sok levelet kapok Tőletek, ill. számos érdeklődő kommentet, hogy miként készítem a fotókat Nunuről, hogy csinálom, mit csinálok, így elárulok annyit, hogy egy jóideje hivatalosan foglalkozom fotózással. Hát így:)

Igaz, ide a blogba sajnos nem kerülnek fel igazán szépen kidolgozott képek, mert nincs időm rá, örülök, hogy felteszek párat és már megyek is, így csak "idegen gyerekek" képeivel dolgozom sokat:))))
Főleg portrésokat, divatképeseket, babásmamásszépfotókat, családboldogságosokat, széplányosokat csinálok, mert az arcokat imádom:)

Mégegyszer köszönöm a szép szavakat, Piroska

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2011.06.27. 15:12:07

@piroskaesfarkas: hát nem szép, hogy ezt a fotós projektet még előlem is titkoltad. most teljesen dulifuli vagyok. :-))))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.06.27. 16:03:11

@edinalorincz: Neked pláne nem mertem mondani!!!??? Ne már!:) Ölelés!!!!

Sziltó 2011.06.27. 17:29:53

Na ettől most JÓÓÓÓ kíváncsi lettem.. :o) Ez a fotós téma engem is nagyon érdekel!

Csőryke · http://myfairytaleworld.blog.hu/ 2011.06.28. 21:26:53

Á, így már értem. Gratulálok, tényleg csodaszépek a képeid. Nagyon ügyes fotós vagy. Ezek után el sem tudom képzelni milyenek lehetnek az igazán kidolgozott képek. :)
süti beállítások módosítása