Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Köhögős készülődés

2010.12.22. 14:23 | piroskaesfarkas | 8 komment

Az ünnepi készülődést megnehezíti a betegeskedésünk, a mézeskalács- és linzerkészítés is az utolsó napra marad, amelyhez terveztem egy kis köténykét varrni Neki, de nem jutott rá idő. Láza már nincs, de nagyon köhög és ettől aludni sem tud igazán.

Már nem próbálom ágyban tartani, inkább nyugisabb elfoglaltságot keresünk, úgy mint olvasás, rajzolás, nyomdézés, gyurmázás. Levert és nyűgös, nem tudja mire vélni ezt a rettenet köhögést, és mondja nekem elkenődve, hogy "ez nem jó ez a köhögés Anya!" A délutáni alvás is nehézkes, felköhögi magát, mielőtt elszunnyadna. Sehol sem jó, s az imént a Nagyika ágyában összebújva közölte velem: "Nem akarok itt aludni a Nagyika ágyában. A nagyágyban szeretne élni a Nünü."

(Nincs valakinek titkos receptje, tuti módszere a köhöség mérséklésére?) 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr272532473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bolyti 2010.12.22. 14:36:05

Drága Piroska! Sinupret köhögéscsillapítót javasolnám. Gyógynövényes, akár várandósan is szedhető.

regzsu 2010.12.22. 15:18:09

Szerintem mindenkinél, és minden köhögésnél még egyénen belül is változó, hogy mikor mi a jó. Nekünk most legutóbb a Prospán vált be,és gyógyított eszméletlen sebességgel, kombinálva éjszakára a Lándzsás utifű szirup éjszakai verziójával. De lehet, hogy nektek meg ez nem jönne be, egy próbát talán megér.
(macska ügyben léptünk, kutya lett a vége :) )

hangacuka 2010.12.22. 16:47:39

Tényleg változó, nálunk a Prospan semmit sem ért :( lándzsás Dr. Theiss, meg Stodal, Sinupret cseppek, és akácmézbe csavarj citromot és időnkét adj neki egy teáskanállal, ez csökkenti az ingert és jó a toroknak. Mi is küzdünk ezerrel már egy hete, de szerencsére én betegebb vagyok mint Hanga :) Gyógyulgyógyul!!!!!

Sziltó 2010.12.22. 18:12:45

Mielőbbi gyógyulást!!!

Timocska_ 2010.12.22. 20:12:49

Szia! Még sosem írtam Neked, de sokszor ide szoktam kukkantani, megcsodálni a gyönyörűséges Nünüt! :-) Köhögésre "csodaszer" a Baby Luuf balzsam. Olyasmi, mint a Wick Vaporub volt anno, de azt most már nem kapni Magyarországon. Ezen kívül vöröshagyma tea, kamillás inhalálás vált be nekünk.
Jobbulást kívánunk: Timocska

Liána 2010.12.23. 07:50:12

Szia Piroska!
Ősi módszerként zsírosruha a mellkasra (dédikém ajánlásával). Pelust megkened zsírral és éjszakára a mellkasára rakod. Valamint, hogy éjjel ne köhögjön sós és szódabikarbónás vízbe kell áztatni lepedőt és a gyerek ágya fölé rakni (hát asszem ez nálatok nem annyira megvalósítható, de hátha besátorozzátok az egész ágyat :) Puszi nektek és jobbulást!!

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2010.12.25. 11:18:46

Az előzőekben felsoroltakon kívül én a vöröshagymateát ajánlanám. Egy nagyobb hagymát elnegyedelsz és lobogó vízben 10-15 percig főzöd, majd mézzel ízesíted. Gyerekkorom óta bevált :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.12.28. 16:36:43

Köszönöm, köszönöm! Ezeket mind felírom!
Kaptam még egy tippet, az is valami bio mellkasbekenős dolog, Pöti szerzi be nekem, ha igaz.

Ami tuti nem jön be mostanság, az a citromosmézes dolog, mert még nem adok neki sem citrusfélét, sem mézet (utóbbit igyekszem 3 éves korig tolni).....Pedig jó, tudom, én szeretem.

Mégegyszer nagyon köszönöm!!!!!!!!
süti beállítások módosítása