Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Komisz

2010.11.14. 22:35 | piroskaesfarkas | 4 komment

Szenvedtem éjjel, majd két gyógybogyó és Farkas kitartó fejmasszírozása után valahogy mégis elaludtam. De reggel ugyanúgy hasogatott, ledöntött a lábamról a migrén. Igyekeztem nem mutatni a fájdalmamat Nünü felé (szerencsére a jó alvókája miatt az éjjeli hánykolódásomra és bőgésemre meg sem moccant), aki látva az Apját, odakúszott hozzám, s mosolyogva simogatni kezdte a homlokomat "Nünü is masszírozza anya fejét"-mondta.

Kemény menet volt. Sokat fáj a fejem továbbra is, de vagy elmossák a bogyók, vagy sikerül kialudni. De ezúttal az extrakomisz kapott el. Amióta áttértem az anyavágányra, még sosem fordult elő velem, hogy nem bírtam felkelni az ágyból. Most meg de. Lent játszott Farkassal, néha hallottam a visongásukat, nevetésüket, kopácsolásokat, de többnyire aludtam. Egyszer arra keltem, hogy berohant az ajtón, egyik kezében egy apró, műanyag serpenyővel, benne összeragasztott borsófőzelék műanyagból, a másikban játék merőkanál. Odakúszott a fejem mellé, és csendesen magyarázott "Anyának főzte Nünüke a főzeléket. Egy falatot eszik Anya belőle." 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr182449068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adibaba 2010.11.15. 22:30:12

Nagyon kemény lehet...sajnállak.
Ez ma volt egyébként? Vagy tegnap? Csak mert tegnap úgy keltem, mint akit agyonütöttek éjjel, minden porcikám fájt, holott sem előtte nem fárasztottam ki magam, sem felkelni nem kellett Bubukához. Kérdeztem az uramtól, Ő hogy van, és azt mondta, Őt is ütötték...Úgyhogy megegyeztünk egy frontban. :-))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.11.16. 21:52:42

@Adibaba: Nem, szombaton volt, ill. most szombat előtti szombaton, na:)
De úgy bő egy hete meg szédülök rendesen.....

Pankababa 2010.11.20. 15:15:53

Lehet kopogtat a kistesó...:D Hm?
Egyébként részvétem, borzasztó lehetett, remélem nem sok komiszban lesz részed mostanában!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.11.24. 13:17:53

@Pankababa: Sajnos nem, pedig annyira várjuk!!!!!!!
Köszönöm, tényleg rémes.....
Puszik!
süti beállítások módosítása