Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Még mindig vagy megint

2010.10.05. 10:45 | piroskaesfarkas | 19 komment

Beteg. Lázas lett éjjel. Kérdezem fáj -e valahol, de azt mondja "semmi nem". Doktornő megint felírt egy rakás gyógybogyót (fele legalább patás), és újból használnunk kell a hörgői miatt ezt a pumpásbelélegzős izét. Kicsit piros a torka, kicsit gyulladt a füle, lázas, folyik az orra.

A kedve nem rossz, csak aluszékony. Enni is eszik eddig. Tanácstalan vagyok, miként tudnám elfogadtatni Vele pl. az orrporszívót, ami ellensége lett, és teljesen kiborul, ha mondom, hogy ki kell szippantani a náthát. Ugyanígy van az orr- és fülcseppel. Szomorú vagyok és aggódom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr512346128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2010.10.05. 11:31:31

Bár Nálunk szerencsére csak kisebb nátha miatt kellett eddig porszívózni és cseppenteni, de sikitozós hiszti, meg minimum 2 emberes lefogás volt a vége...egészen addig amíg ki nem találtuk,hogy először a macikának kell cseppenteni ( ő csinálhatta), aztán a macikának szívtunk orrot is először. Aztán eljutottunk odáig,hogy az egész plüssállomány " beteg" lett, csak hogy ő minél később kerüljön sorra, így nekem is be kellett állnom a játékba. NAgyon élvezte,hogy ő foghatja az orrszívót, hogy miután cseppentettünk nagyokat prüszlöltek a macik. Bár nem rajong a dologért ma sem, de hiszti nélkül ül az ölembe és hagyja

Cuki-esPanni 2010.10.05. 13:39:32

Panninak is segít, h előtte kiszívjuk a csattogos-dobolós kutyus orrát.. És ajnos, bár ezt biztosan te is tapasztaltad, durva vírus van egy hónapja, körülöttünk mindenki beteg lett..én kétszer is, a minilány csak egyszer..lehet, h szegény Nünü is ezt nyalta be, nem? Mondjuk tökmindegy, nagyon sajnálom.. Echinacea, probiotikum estleg a megelőzésre? Nem tudom olvastad-e nálam, de ha nem, keress rá az Avella teára. Semmi, de semmi nem segít többet, eddigi tapasztalataim szerint! az egy csoda! jobbulást a kicsilánynak!

Melike80 2010.10.06. 07:06:10

Sajnálom nagyon, Jobbulást a kisbetegnek

Adibaba 2010.10.06. 14:03:43

Jajj, szegényke! Szerintem talán még nem gyógyult fel teljesen az előzőből és visszaesett. Én nem szeretem ha nekem azt mondják, ne aggódjak, mert ez ilyenkor belülről jön, de próbálj meg arra gondolni, hogy túl lesztek rajta, meggyógyul, és minden rendben lesz vele.
Ha már jól lesz - vagy most is, amennyiben nem lázas és kimozdítható - szerintem vigyétek el sókamrába (nem árt később sem elmenni rendszeresen), de hörghurutra kifejezetten ajánlják! Biztosan ismered, de azért csatolgatok: www.nlcafe.hu/kismama/20021101/szelid_gyogymod_leguti_betegsegekre/;
Helyek: www.kristalysobarlang.hu/soovoda; www.gyereksoterapia.hu/;
és egy gyűjtő: soterapia.lap.hu/#b20769529
Gyógyulást a kis drágának!
www.gyereksoterapia.hu/

Adibaba 2010.10.06. 14:05:19

Jajj, szegényke! Szerintem talán még nem gyógyult fel teljesen az előzőből és visszaesett. Én nem szeretem ha nekem azt mondják, ne aggódjak, mert ez ilyenkor belülről jön, de próbálj meg arra gondolni, hogy túl lesztek rajta, meggyógyul, és minden rendben lesz vele.

Ha már jól lesz - vagy most is, amennyiben nem lázas és kimozdítható - szerintem vigyétek el sókamrába (nem árt később sem elmenni rendszeresen), de hörghurutra kifejezetten ajánlják! Biztosan ismered, de azért csatolgatok: www.nlcafe.hu/kismama/20021101/szelid_gyogymod_leguti_betegsegekre/;
Helyek: www.kristalysobarlang.hu/soovoda; www.gyereksoterapia.hu/;
és egy gyűjtő: soterapia.lap.hu/#b20769529
Gyógyulást a kis drágának!

Adibaba 2010.10.06. 14:10:32

Valamit rendetlenkedik az oldal vagy nálam a net, nem tudom - ezért küldtem kétszer :) Ha a cikket nem tudnád a kommentből (vagy innen: www.nlcafe.hu/kismama/20021101/szelid_gyogymod_leguti_betegsegekre/) elérni, másold ki az elérhetőségét és rakd be a címsorba, úgy működni fog. Vagy google..
Remélem, tudtam segíteni. Puszi

erdeipetymeg1 2010.10.06. 17:11:05

Sziasztok !

Jajj, nagyon sajnálom:(

Mi hideg párásító gépbe salvus gyógyvizet öntöttünk, és azzal párologtattunk. Persze okos anya először CSAk a salvus vízzel töltötte fel a gépet, majd el fürödni....
20 perc múlva nem lehetett látni a só-ködtől a nappaliban. Az összes műszaki cuccon, ágyneműn, bútoron állt a sóréteg:):) ügyesokos voltam akkor is:)

Szóval kb a vízmennyiség 1/5 -e salvus víz:)

Mi a multi tabs immuno kidet (noha 3 éves kortól ajánlják) adtam a kicsinek is kb 1,5 évesen, egy felet, mert a nagy ovis volt, ő úgyis szedte. Meg Béres cseppet + c vitamint. a múlt évet is ezzel a trióval úsztuk meg, pedig a suliban + oviban már összevonások voltak, mert hullottak a gyerekek, és a gondozók/tanárok is.

Remélem segíthettem:) Fel a fejjel, a tejci miatt, védett, nem lesz ebből rendszer, ne félj. Annus is egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt beteg az elmúlt 6 évben.

Ja !!! Az orrszívóra én kis fülecskéket ragasztottam, meg alkoholos filctollal szemet rajzoltam neki. Igaz, a fület minden mosás után szinte pótolni kellett. De bejött. De mi is végigporszívóztuk az állatállományt, még szegény Pál macskánkat is:) Aki kicsit hagyta is:)

Bogaram 2010.10.06. 20:39:48

Minden rendben lesz!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.10.09. 22:48:02

@STike: Mi is végigporszívóztuk a babák meg plüssök orrát, de hiába....Azt hiszem, a kórház óta fél tőle ennyire.......

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.10.09. 22:49:18

@Cuki-esPanni: Köszönöm szépen a tanácsokat, megnézem!!!!
Nem tudom, hogy mit szedett össze, vagy pl. meggyógyult -e, ugyanaz maradt benne, ami volt...nem tudom. Már nem lázas, nem is folyik az orra, mégis szrityog és horkol....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.10.09. 22:50:32

@Adibaba: Köszönöm, köszönöm!!!! Megnézem a sóbarlangokat is! Ölelés!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.10.09. 22:51:41

@erdeipetymeg1: Szegény Pálmacska!!!:-) Volt saját sóbarlangotok, ne csináld!!!:-DDDD
Köszönöm, elvileg kapunk kölcsön egy hidegpárásítót.
Puszik

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2010.10.10. 00:59:29

Nekem is a sós segítség jutott eszembe, viszont egy "érdekesebb" formája: az orrkimosás... :)
www.nlcafe.hu/szakertoi_oldalak/1323474/2/?order=1&itemPerPage=10&page=5#40028
Ilyen orrkannát DM-ben meg sóbarlangokban (de legolcsóbban az ebayről) lehet beszerezni, "véletlenül" pont most tervezem én is ezt.
A hölgy amúgy só-expert, még házi sóhomokozóról is ír: www.nlcafe.hu/szakertoi_oldalak/1323474/2/?order=1&itemPerPage=10&page=4#40209

Pankababa 2010.10.10. 22:30:37

Remélem azóta már telejsen rendben vagytok. Sajnos ez is a korral jár, enyém is olyan sokat volt beteg:-(
Immunerősítők, vitaminok...és jónéhány kör után egyszer csak csökken majd a sok betegeskedés...na, nem túl bíztató.
egy biztos: ha szereti, ha nem, a porszívózás nagyon fontos!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.10.14. 15:51:45

@edinalorincz: Mindig olyan jókat tudol Telány!:.) Mondjuk ettől az orrmosástól én is óckodom.......rémesen hangzik. Szólj légyszi ,ha kipróbáltad! Köszönöm!:)

Pankababa! Nem, sajnos. Még horkol, szörcsög, főleg éjjel....Nem tudom mitől, mert nem jön onnan semmi porrszívóval sem......

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2010.10.23. 18:03:18

@piroskaesfarkas: Szia! Szólok, kipróbáltam, és egyáltalán nem kellemetlen érzés, csak ki kell kísérletezni a só-víz arányt... :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.11.16. 21:56:28

@edinalorincz: Jáj! Hihetetlen egy fazon vagy ám!:) Csodállak ezért a sok egészséges dologért, amiket csinálsz, betartasz, szóval az elhatározásokért és a kitartásért! Szuper vagy!
süti beállítások módosítása