Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Favágás

2010.09.06. 22:59 | piroskaesfarkas | 11 komment

Fogtam a baltámat és belevagdostam mindenféle hatalmas fatörzsekbe (csakis képlestesen, mert a nemkivágniültetni híve vagyok), amelyeket már réges-régen kinéztem magamnak, csak eddig baltám sem volt. Meg időm, meg figyelmem sem. Meg semmisenem. Csak álmodozóstervek. Most meg önmegvalósítok felkiáltással, a gyerek világrajövetelével generálódott energiáktól felpörögve, lelkesedéstől kicsattanva felbuzdultam. 

Sokkal nehezebb, mint gondoltam. Három fát támadtam le egyszerre, mert egyiket sem tudom félretenni. Bennem van a mostkellmind. Az egyik fa olyan hatalmas, meg aztán ott van az a sok akadály, amire nem számítottam, hogy az izzadós csapkodás közben néha annyira kifáradok, hogy eszembejut, hogy kelleznekem, és megfordul a fejembe, hogy elhajítom a baltát a csudába és inkább leheveredek a fűbe szalonnázni. Még jó, hogy Melcsibarátnőm felült a szekeremre. 

A második fám sem egy szilfid csemete, s ahogy haladok előre, mintha mindig csak vastagodna, erősödne. Sosem fog kidőlni, de talán eljutok vele egy darabig......Hetente kétszer is lelépek, van hogy késő este, és átpasszolom a gyereket a Nagyiékhoz. Mindenkinek macerás.

A harmadik fám. A szívem csücske. Fogást kéne találnom. Ha ezt meglelném, már menne, mint a karikacsapás. De azt sem tudom, honnan kezdjem el a csapkodást? Jobbról? Talán balról? Esetleg alulról fel, vagy felrőlle? 

Hisz bennem. Bármit kitalálok a fáimmal kapcsolatban, Ő meghallgat, bólogat és bíztat, hogy csináljam. Nem mondja azt, hogy nemelégnekedegyvalami, minekkapkodszösszevissza, majdszéppensorjában, stb.  Még egyszer nem nyekergett, hogy értem kell jönnie késő este, vagy lelépek és ráhagyom a gyereket, vagy éjszakába nyúlóan tevékenykedem, mindenféle iskolákat találok, bőgök a nehézségek miatt, viszem az aligvanpénzt. Szereti amit csinálok és segít. Lát engem, ahogy diadalittasan állok a kivágott farönkök tetején. 

S ha egyszer ott állok majd, nem felejtem el Meske barátnőmet, Liust, Pötit, Dalmit és Ákit, s Anyikáékat sem, akik mind hisznek és segítenek.....S nem utolsósorban Nünüt.

Ha meg sosem jön el ez a pillanat, hát akkor sem felejtem el, hogy milyenjónekem, hogy vannak.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr272276430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.09.08. 21:35:13

Nagyon szép lett ez a metafora, sőt allegória!!
Drukkolok mindhez, bár tudnám mik ezek!!!!!!!!!!!

regzsu 2010.09.09. 06:33:51

Hú, de nagyon kíváncsi vagyok én már ezeknek a fáknak a fajtájára! :D

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2010.09.09. 12:54:06

én is! már majdnem kilyukadt az oldalam a kíváncsiságtól... sőt, még segítenék is, haha, mindenlébenkétkanáledina :)

alamaison 2010.09.09. 14:05:38

Én csak naaaagyon reménykedem, hogy az egyik fatörzs az, amire gondolok...... :D

dzsudit 2010.09.09. 21:52:33

Már nagyon kíváncsi vagyok, mi is lehet ez? Remélem hamarosan elárulod.

Kryszti 2010.09.10. 13:06:38

Gyönyörű sorok....
Konkrétumok nélkül is értem, amiről írsz. Én is hasonló nagy fákba vágtam a fejszémet, és hálás vagyok mindazoknak, akik mellettem állnak és támogatnak.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.09.16. 21:30:19

Melikém! Édes vagy, hogy kérdezed! Nem, nem hiszem. Mindig szomorkodom egy kicsit valamin, de most nem ül rajtam olyan nagy:) Tudod, vagy nevetek, vagy sírok....ritkán a kettő között:)

Sereske, köszönöm! Hamarosan remélem, hogy előhozakodhatok majd egyikkel, másikkal:)

Regzsu!:)

Mindenlébenkétkanáledina, nagyon csíplek!!!:)

Alamaison! Ha tudnám, hogy miregondolszhogymiregondolhatok:)))))

Dzsudit! Remélem én is, mert az azt jelentené, hogy jól haladnak a dolgok!:)

Kryszti, köszönöm!!!!!!!!!!!!!!! Hajrá Neked!!!!

alamaison 2010.09.17. 16:07:30

@piroskaesfarkas:

Természetesen GAP vagy ON, mert nekem csak azon jár az eszem :-), de ezek szerint nem az. Azért valami hasonló, ugye? :-)))))))))

Melike80 2010.09.17. 16:48:49

Azóta már sokszor sokszor elolvastam a soraidat. Elsőre, nem igazán értettem, talán mert kora órában volt.
Akkor olyan szomorúnak éreztelek. De így már értem.
Drukkolok neked, nektek, minden álmotok váljon valóra, s a "fákat könnyedén ki tudd vágni", sok sikerrel, boldogsággal, erővel, egészséggel.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.09.17. 18:25:44

@Picimeli: Hová tűnt az előbbi sokpuszim meg ölelésem Neked, amit itt írtam????? Szóval köszönöm Melikém, így legyen!!!!:)
süti beállítások módosítása