Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nemmost

2010.09.03. 22:24 | piroskaesfarkas | 2 komment

Talán azért alakult így, mert az nemér, hogy minden olyan szép és egyszerű az életünkben. Ahogy Nününél is meg kellett vívni az apró harcokat, most is harcolni kell egy kicsit. Hát jó. 

Augusztus tizenharmadikán volt az inszemináció. Nem sikerült. Volt, hogy úgy keltem fel, hogy azt éreztem, itt van már velünk, máskor meg biztos voltam abban, hogy mégsem.....A második héten végig mestruációs görcsök gyötörtek, aztán mégsem jött meg a szokásos időpontban. Ekkor csináltunk egy tesztet ismét. Negatív. Majd másnap is. Szintén az. Telefonáltam Csillagszeműnek, aki berendelt hormonosvérvételre, és bizakodó volt, hátha mégis. De nem. A progeszteron alacsony, ami annyit jelent, hogy a vérzésnek be kellett volna indulnia. Várunk. Jövő hét elején ultrahanggal is megnézi, mi lehet odabent.

Nyugtalan vagyok, mert nem tudom, mi történt. Ha időben megérkezett volna lajos, már kezdhetnénk a következő felkészülést, és szeptember közepén újra megpróbálkozhatnánk. Ahogy Nününél is, a második sikerében bíztam, amikor is a szervezetem már fel van tuningolva hormonbogyókkal.....De így most ki tudja, mi lesz a folytatás......

Farkas csalódott. Ő szinte biztos volt abban, hogy ott a Migyerekünk a hasamban. Sőt, ismét ikreket várt:)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr212270023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita 2011.01.31. 03:21:23

:)))
Szerintem is az volna kerek, ha most ketten jönnének. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2011.02.02. 18:17:53

@ßóbita: Akár együtt, akár később, csak egészségesek és szépek legyenek:)
süti beállítások módosítása