Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Házias ízek

2010.08.16. 22:25 | piroskaesfarkas | 7 komment

Sült szőlő, főttkukorica, husi, KV, tea, főttkrumpli, főzelék, leves (csak néhány kiegészítőt adtak a konyha mellé, így ha nem szerzünk be sürgősen új babakonyhakellékeket, skorbutot kapunk). Ezt a menüsort esszük Farkassal egy hete, mióta megérkezett a babakonyha (szintén kóbor darab, mi vagyunk a második gazdája). "Süssünk!" A konyhához tartozik egy hűtőgép is, amibe lehet pakolászni, és még vizet is adagol, amivel koccintunk.

Mint egy trendi tévészakács alámondja, mit sütfőz, hogy mikor lesz kész, "mindjárt kész lesz", hogy milyen az íze "finom", hogy éppen mi rotyog a tűzhelyen "husi, krumpli, kukorica", hogy meg kell -e még keverni, vagy nem elég puha, és folyton kóstolót visz mindenkinek, s maga is megízleli a főztjét, ami szerinte "szuper". A merőkanál nélkül pedig egy tapodtat sem tehetünk......

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr532226710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alamaison 2010.08.16. 22:55:41

A legalsó képen az az átszellemült kedves mosoly, és a husi karocskák.....babakonyhába illő kóstolgatni-puszilgatnivaló ez a kislány!

erdeipetymeg 2010.08.18. 09:32:00

Jajj végre végre tudtam regisztrálni !

Kedves Piroska !

Nagyjából fél éve találtam Rátok, rögtön beraktam a kedvencek közé, és minden reggel az elsők között nyitlak meg:)

Nekem már két kissé nagyobbam van egy majdem 9 éves fiú Peti, és egy majdnem iskolás kislány Panni.

Élmény olvasni, nézni ezt a csodaszép, csodaokos kiscsibét:) A szőrtesós nézés haláli:) Majdnem lebuktam aznap reggel amikor megláttam, mert kicsit felnyerítettem:) A főnököm meg rákérdezett, ugyan már melyik partner pénzügyei lelkesítettek fel ennyire???:)

Csodaszépek a képek, olyan szívmelengető ilyen családokról olvasni..... a nagyszülőkért, az Édesanyádért különösen irigyellek:)

Én is nagyon szeretnélek tovább olvasni !!

léééciii:) Kata

Katónéni 2010.08.18. 18:38:04

Piroskám!
Egy KV-ra beugorhatnék Mütyürkéhez, ha legközelebb Enyémanyikámhoz megyek???? :)
Leülnék a fűbe és mindent "megkóstolnék"! Legelőször Mütyürt!!!!!!!

Pankababa 2010.08.20. 12:05:13

Óriási léptekkel szaladtok előre-) Fejlődésileg már szinte "kortárs" és amellett, hogy egyre okosabb, egyre szebb is:-)
És olyan jó korszak ez, nem? Szerettem a másfeles időszakot:-) (is)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.08.20. 19:06:44

@erdeipetymeg: Jaj de szép sorok, mennyi kedvesség!!!??? Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy hozzámszóltál, és továbbra is szeretettel várlak!!!!!!
Köszönjük, köszönjük! Ölelés Nektek!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.08.20. 19:08:09

Katókám! Ó, még nem készültünk fel a nyilvános KVzó megnyitására:-))))) Bár már egész finomat csinál Müty:-) Puszi sok!

Pankusék! Igen, szuper időszak. De én is mindegyiknél ezt mondtam. Minden nap egy ajándék Vele.......
Köszönjük a bókokat!:)))))
süti beállítások módosítása