Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Faliújságomra rajzszögezve

2010.08.16. 21:23 | piroskaesfarkas | 10 komment

Köszönöm szépen, hogy feliratkoztatok itt balra, a googledobozkámba! (nem tudom a linkjét betenni, nem működik). A helyzet az, hogy valamikor a közeljövőben egyszercsak hipp meg hopp, el kell varázsolódnom, és akkor nem jelenik majd meg az oldalamon semmi sem. Az okát sajnos nem oszthatom meg. Tényleg csak egy nyúlfarknyi időre terveztem a kényszerű befeléfordulást, pár nap, esetleg néhány hét, s ezen idő alatt is bőszen jegyzetelem majd az élménypillanataimat, csak éppenkisülten még nem olvasható, csak később......

Ha mégis úgy alakul, elhúzódnának a dolgok, akkor ezen a kapcsolattartóizén tudok értesítést küldeni Nektek, mert egyébként itt az oldalon nincs lehetőség üzenni, ha láthatatlanná kívánom tenni egy picikét. Szóval marad ez a megoldás.

Bárhogyis, köszönöm szépen a kedvességeteket, a bekukkantásokat, a szeretetet, az itt elkapott élménypillanatokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr462226551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edinalorincz · http://edinalorincz.com/photoblog 2010.08.16. 21:48:01

na-na! aztán nehogy annyira elvonulj, hogy soha többé...!!!

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.08.17. 07:32:32

(Egyik link sem jó)
És miért???? És meddig??? Úgy sem mondod el....csak titkolódzol már megint.....grrrrr. Piroooos!!!!

egykerekszilva 2010.08.17. 10:23:58

Nekem sem nyíltak meg a linkek.

Azért remélem nem fogsz bezárni végleg, nagyon sajnálnám szeretem az élménypillanataidat!
Remélem majd minket is beavatsz a titokba....

Kismoly 2010.08.17. 13:50:32

Hm...én azért sejteni vélem az okot, és ha az amire gondolok, akkor-nagyon-nagyon gondolok Rátok!
Hiányozni fogtok, de türelmesen várunk:)

Más: Fagyöngyök- (mindenféle figurás') a Fakopáncsban kapható, de vettem már a Régiójátékban is-gyümölcsöset-zöldségest, kb 3 cm-es az átmérőjük.
Hasznos lesz a menü színesítésére is:) Nehogymá' tényleg skorbutot kapjatok...

Puszi Nektek!

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2010.08.17. 14:51:05

Én sem tudom a linkeket megnyitni,pedig szeretném...
Vigyázz magatokra!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.08.17. 15:40:05

:-) Édesfejek vagytok, köszönöm!:-) Tervek szerint csak egy picit tűnök el, és nem azért, hogy Ti ne lássátok az írásaimat, mert ami titkos ugye, azt nem mutatnám meg, és kész, a többi megjegyzés maradhatna.
Csak azért szóltam előre, mert egyik nap csináltunk egy próbát, és konrtétan semmi sem jelenik meg, még egy kis üzenőfelület sem, egyszerűen nem jön be az oldalam.
Remélem, hogy a szakértŐk majd vissza is tudják csinálni:-))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.08.17. 15:44:07

Edina! Nem, nem tervezek ilyesmit!!!! Hiányoznátok!!!!!!!

Sereske! Ha mindent elmondanék, mi maradna nekem??? :-) És tényleg nem akarok írni róla.....ez ilyen dolog....:-(

Egykerekszilva! Puszi, puszi! Nem nyíilik a link, nem tudom miért....Itt oldalt, a google dobozkát akartam belinkelni.....

Pankuszkám! Akkorát nevettem! Köszönöm!!!!!!!!!!!!!

Viktu! Nem, nem az!!!:-) Azt anno másként is meg lehetett oldalni, túúúúdod. Gyujtottem a bejegyzéseket, és egyszer megmutattam csokorban:-)
Gyöngyötleteket köszönöm!!!:-)

Hencsiék! Köszönöm!!!! Ahogy írtam, a google dobozkám feliratkozós linkjét akartam betenni, de nem tudtam....

Pankababa 2010.08.20. 12:12:49

Úristen, úristen!! Én nem vagyok feliratkozva és nem is tudom, hogy kell!!! Bár ha jól értem másoknak sem jött össze.
mindesetre én továbbra is szeretnék olvasni, úgyhogy nagyon légyszi ne felejtsetek el, ha bármi történik:-)Még a legelső bejegyzések közül 2-3 hónapnyi adaggal le vagyok maradva, amióta melózom lassabban jutok el blogvilágba is, de amikor nálatok járok, nagyon jól érzem magam:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.08.20. 19:09:58

@Pankababa: Feliratkozni itt balra lehet, a googledobozkában, abban a kovetősben:-)
Köszönöm, köszönöm, minden adag kedvességet!!!:-)
Majd csak egy picit bezárok, aztán remélem, csak napok kérdése, és jövök. Puszillak Titeket!
süti beállítások módosítása