Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy kisősz a nyárban 3.

2010.08.01. 15:06 | piroskaesfarkas | 6 komment

Irigykedem a gumicsizmájára......Meg még mindig szeretem a csigákat nézni, megmenteni Őket, s most jogosítványom is van hozzá:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr972191165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.08.03. 13:18:55

Ez is jó, de majd valahol csípd el Bobóét, sztm az minden idők gumicsizmája!! Már hajlandó benne lépni, de utálja... :((( Mütty szenzációs ahogy dumál!!! (Na meg Anyika dalocskája is) :))

Melike80 2010.08.03. 14:08:32

Nagyon tüneményes.
Jujj és meg fogja a csigát.
Bevallom én félek tőle.
Milyen ügyesen beszél, hihetelen, édes drága

manner 2010.08.03. 17:36:29

Jéééé, ugyanilyen csizmába szerettem én is bele :)))) alig várom, hogy Mici belenőjön, már itt lapul a szekrényben :))
(Mütyürke pedig egy csoda!)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.08.03. 19:57:36

Sereske! Kár, hogy Bobó nem csípi a gumicsizmáját...:-( Annyira jókat találtam most a mi méretünkben is, mármint nekem, de iszonyat drágák.....

Melikém! Igen, tudom, hogy nem vagy csigabarát:) Meg, simán megfogja. Főleg a házukat simogatjuk, dehát nem mindig tudja betartani:-)

Manner! Tuti darab, imádom!!!!!!!!!:-) Szeretnék még két nagyobbat is ebből:-) Most már 23-as cipőket hord Mütyür....

manner 2010.08.03. 23:37:47

Mondanám, hogy kölcsönadjuk a miénket addig is, míg Mici belenő, de asszem ez is 22-es.... majd megnézem...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.08.11. 21:34:19

@manner: Jaj de édes vagy! Köszönjük szépen, de nem fogadnám el úgysem!!!! Imádlak!
Tudod, hogy nézne ki, mire visszakerül hozzátok???:-)) Amennyit mi használjuk, pocsolyázunk, sarazunk, kavicsokat rugdosunk benne:-))))
Puszik a fejedre!!!!

Ui: a siestánál lehet kapni most katicás gumicsizmát, akit érdekel. De az a helyzet, hogy nem ilyen jófejkatica, mint ez a miénk, amit már sajnos lassan kinő a gyerek....
süti beállítások módosítása