Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Copfoskorú

2010.06.08. 21:19 | piroskaesfarkas | 9 komment

A családunkban sosem látott szakadék tátong. Megbomlott az egység. Két részre szabdalt minket ez a komoly kérdés. Az egyik tábor -akiknek zászlóvivője Farkas és Joepapa folytonosan azt kérdezgeti, hogy "meddig akarod még növeszteni a gyerek haját????" meg hogy "mikor vágjuk már le sünire, hogy ne szenvedjen szegény ebben a melegben!!????" Mintha legalábbis már a bokáját verdesné a sűrű hajzuhatag.

A másik csapatba tartozik többek között Anyika és én, s boldogan figyejük, miként kunkorodnak Nünü édes kis babafürtjei, s eszünk ágában sincs megnyírbálni.  Néha összecsapnak a vélemények a gyerek hajas feje felett. 

Igaz, ebben a hőségben méginkább izzadós a kobakja, és a nyakára tapadnak a csigakezdemények, ezért kipróbáltam, talán összefogható már kétoldalt, copfba. Igen!


Nem mondom, hogy alig érte be a rózsaszínű hajgumi a füle főlé kihajtott zsenge minipálmafákat! Legalább ötször tekertem rá, míg megállt a hajában, de kétségtelen, copfos korba ért a lányunk.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr92067434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweethome · http://colors.blog.hu 2010.06.08. 21:56:11

Piroska!
Ha szavazni lehet, akkor egyértelmű, hogy copfos!!!
Gyönyörű puszilnivaló buksija van! :)

lábasjószág 2010.06.09. 05:35:55

ajjaj!
ha a haj hajtani kezd...
:-)

Melike80 2010.06.09. 06:52:15

Én is a copfosra szavazok.. el sem merem képzelni ha most már a szépséges hajacskát levágnák neki.
Olyan gyönyörű.
Én is várnám már, a mi hajacskánkat, de még nem nagyon növöget :-)
Puszi

BPanka 2010.06.09. 08:52:05

+1 voks a nemnyirbálásra. :-) Nagyon édes így copfosan!

Kryszti 2010.06.09. 11:42:52

A copfos tábort gyarapítom én is. :) Nem baj, ha még pirinyók is a copfok, Mütyür nagyon bájos velük. :)
Süni frizura a fiúknak való. Márk és Norman már átesett az idei első "kobak kopasztáson". Kétségtelen, hogy előnyös ebben a kánikulában és a lubickolások után hamar száradnak az apró tüskék. De a lánykák hosszú hajjal az "igaziak". :)

manner 2010.06.09. 14:51:46

Jaaaaaaajdecukiiiii :))) le ne vágjátok :)

regzsu 2010.06.10. 06:59:50

Nehogy levágd! Nünü nem fiú! Mégilyet! Nekem egy seggigérő hajú 4 évesem van, akit ugyan folyton nyírok, dehát ő már csak ilyen. És a mama még így is zokon veszi, ha nyírom :D
Ajánlom figyelmedbe a gumis polcokon kapható mini szilikon karikákat. Velük nagyon csini frizut tudnál Nünönek kanyarintani.
Te kiskorodban milyenhajú voltál?

- anya - 2010.06.11. 10:14:02

Hogy mire szavazok? Kleopátra:) Az én (jelenleg 2 éves) kislányom haját komolyabban először másfél éves korában vágtuk le, összeragadt a sok főzeléktől...:)
Mivel szép barna szem van, gesztenyebarna haja, a kleopátra aj nagyon jól áll neki, és én mindig ilyen kislányt szerettem volna:)
A blogodnak nagy olvasója vagyok, szeretem olvasni, melyik anyuka hogy éli meg a babázás, otthonlét dolgait. Szeretem a stílusod, öröm olvasni!:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.06.11. 21:05:48

Köszönöm a táborunk erősítését!!!!!!:-)))

Regzsu! Jó ötlet ez a szilikon karika, megnézem, köszönöm!!!:-)

-anya-! Köszönöm a kedves szavakat, és nagyon örülök, hogy itt vagy, s hozzánkszóltál!:-)
süti beállítások módosítása