Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Esősesték

2010.05.07. 10:21 | piroskaesfarkas | 9 komment

A haletetés az Ő feladata. Nem mi erőltettük rá idejekorán, nevelési szándékkal, hogy a gyerek is kivegye a részét a házkörüli munkákból, Ő ragaszkodik hozzá, hogy vacsorát adjon a "halakkáknak".  Alig bírja kivárni, míg rákerül az esőkabát, bekötjük a cipőjét, mutogat kifelé és sürget minket, mintha a kertitó népes társasága az éhenhalás küszöbén állna: "halakkák, halakkák".

A sok esőtől a bokrok, fák, a fű no meg a gaz burjánzásnak eredt, s megállíthatatlanul tör az ég felé. Időnk meg alig, hogy fűnyírjunk (gondoltam rá, hogy hátamrakötöm a gyereket , és végigtoligálom a nyisszantógépet emígyen, de ezt elvetettem igen hamar). Tegnap legalább elszórtunk egy kis hajráfűvesszenagaz keveréket, ha már ennyi eső esik, igya ezt a koktélt a talaj. Egyébként szerintem Nününek kifejezetten ez a gazos terep tetszik, ahol el lehet veszni a gyomokban, amiket büntetlenül tépkedhet, játszhat a pitypangokkal meg a gilisztákkal (a szépen ápolt kétmiliméteres gyepben mi az izgalmas-mondom én lelkiismeretem megnyugtatására, és lustaságomra vetett fénycsóva elterelésére).

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr291981008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csajócák 2010.05.07. 11:55:50

Kedves!Elárulná mi a neve a hajráfűvesszengaz kutyuléknak???
Ja és még egy kérdés??Ti hallottatok a fűbe permetezhető kullancskinyiffantóról????

Köszi ha segitesz, és az esőköpönyeges halőr, nagyon cuki:-))).

Pusz Évi

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.05.07. 20:44:45

Piros, ha azt mondod h az esőkabát is turkálós és fillérekbe került, kikészülök!!!!!!!!!!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.05.08. 18:16:55

Évikém! Asszem Bécsből hozta pasiunokatesóférj, marha nagy zacskóval. Megnézem a papirzacsiját Neked a hétvégén. Gazok marhára lekonyultak tőle, még az izmosabb, szúrós példányok is, juhéjjjjj!!!!!

Esőköpeny. Perszehogyde! Használtan vettem, olcsón. Ami egyáltalán nem látszik rajta, mert tuti el bírnám adni most is 3-4 ezer Ft-ért, mert már többen is felajánlották, hogy megveszik, ha kinövi a gyerek:-))))) Érdemes kutakodni. De ezt te is tudod ám!!!!:-)))) Tudom, hogy tudod!:-)

dzsudit 2010.05.09. 23:11:09

Nagyon csinos ez az esőkabát, nekem is jó lenne egy ilyen csak kicsit nagyobb méretben.

Kryszti 2010.05.10. 14:17:14

Jaj, de tünemény ez a pöttyös esőkabát, benne Mütyür, és kapucnival a kisfején... Gyönyörűség! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.05.10. 21:41:59

Esőkabát tényleg jó, kár, hogy nem láttam ilyen jót itthon!!!???
Nekem egy randa sárga van, amit még vizilabda EB-re kaptunk Farkastól, Anyika és én is.
A gyerek bezzeg trendi:-)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.05.12. 08:28:08

Igen, tudom, én is levadásztam egyet neki, de még nem jött meg!!! :((((((((((((
Már csak gumicsizmi kéne, de azt nem merek látatlanban venni..

Liána 2010.05.12. 14:34:43

Ó, nekem olyan Piroska és farkas mesés az utolsó képen Mütyür. Mintha a meséből lépett volna elő, kosárkával a kezében, kapucnival a fején! Gratula a meneteléshez is! Üdvözlet egy szintén bikától Farkasapunak is! Meg neked is szépséges hajú Piroska! Még sok csodás helyre kalauzoljatok bennünket!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.05.14. 06:50:47

Liána! Köszönjük szépen!:-) A bika jó jegy nagyon!!!! Anyika is az, barátnőim közül is több van! :-) Puszik
süti beállítások módosítása