Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Pedig tizenhét

2010.05.06. 16:38 | piroskaesfarkas | 8 komment

A tavalyi feledik szerelmiévfordulónknak örömködve megünnepeltük a tizennyolcésfelet. Jól ki is röhögtem Farkast, hogy megelőlegezett egy egész évet a kapcsolatunknak, mert még csak most májusban leszünk nagykorúak.

Aztán készülődtünk megünnepelni a tizennyolcast tegnap, mikor komolyabb utánaszámolást követően kiderítettük, hogy nemis, mert "csak" éppen tizenhét éve, hogy szárbaszökkent a szerelmünk. Most meg már gyümölcse is van. Aki az évfordulós hekkezésből leginkább a kacsanézést és a partra sodródott náddarabok szétcincálását élvezte.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr211979363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2010.05.07. 20:46:54

Most akkor mindkétszer elszámoltátok?!?!?! :)) Vagy én vagyok hülye?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.05.08. 18:14:08

Az egy évvel ezelőttin még jól ünnepeltünk, az volt a 16.
Aztán a novemberi valahogy elcsúszott. Én azt hittem, az a 17 és feledik, Farkas meg még egy évet ráhúzott, és a sütire 18 és fél gyertyát tetetett???!!!! Aztán mondtam neki, hogy most májusban ünnepeljük a kapcsolatunk nagykorúságát, a 18. évfordulót, mire utánaszámoltunk, és rájöttünk, hogy "csak" a 17. jön......hát így no.

Adibaba 2010.05.17. 23:08:46

....most tartok a 2008/18. hétnél, ahol leírtad a megismerkedéseteket. Fantasztikus! Az eleje csupa romantika, utána meg vígjáték. Filmet lehetne belőle csinálni! :-)
Emlékeztem, hogy nemrég volt a ....kitudjahányadik (na jó, most már tudjuk hogy a 17.) évfordulótok, így meg külön élményt jelentett az olvasása.
Sok boldogságot Nektek így ismeretlen ismerősként is!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.05.19. 12:26:35

Adibaba! Hú, hogy bírod így töményen?????:-)))))
Igen, a megismerkedésünk kifejezetten komikus. Pedig pont így történt......
Ölellek Titeket!!!!!!!!! Puszi sok!

Adibaba 2010.05.19. 23:59:07

Bevallom, néha heteket kihagyok, aztán meg rácuppanok megint (főleg, ha vidéken töltjük a havi egy hetet a családunknál), ilyenkor úgy olvasom, mint egy jó regényt, amit nem lehet letenni.
Most pl. izgatottan, dobogó szívvel várom, hogy mikor fogan már meg Mütyürke (és olyan jó hogy tudom, hogy a végén sikerülni fog, mert így "nem lapozok a végére"). Bosszankodom a hülye betörőkön, mondogatom, hogy dúúúrva, máskor meg szétröhögöm magam, könnyeimet törölgetve (pl. Pöti-megszerezte-a-jogsit-és-vett-egy-kocsit íráson).
Időnként bólogatok, vagy azt motyogom: én is szeretem a levendulát, én is imádom a kosarakat, hát ez nem igaz, én is hasonlókat írtam a titkosblogomba a nagymamámról, nem hiszem el, én is fehér szobáról álmodom, és nekem is ugyanez meg az történt ekkor és ekkor, máskor kíváncsi vagyok, mi jön ki az írásból.
A szerelmem-férjem meg csak kérdezgeti, hogy "mi durva?, vagy: "mi olyan vicces?" - mire én: "tudod, a Piroskát olvasom!"
:-)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.05.20. 15:30:08

Adibaba! Hát ezen a kommenteden a hátamon pörgök a nevetéstől, olyan jó!!!!!:-)))))
Egyben megható és megtisztelő is, nagyon köszönöm!!!!! És megint köszönöm!!!!!!!!!! Ölellek, és örülök a sok közös metszéspontnak!!!:-)))))
süti beállítások módosítása