Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Cérnulásproject

2010.04.21. 10:31 | piroskaesfarkas | 16 komment

Fogyókúrázom. Nevetségesen kicsi adagokat eszem naponta ötször. Nem vallom be a kezdősúlyomat, de talán hetente szembenézek a mérleggel, vagy inkább letekintek a számlálójára, és felírom a csökkenés mértékét. 

Hátha ezúttal sikeres lesz a cérnulásprojectem.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr791939316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sweethome · http://colors.blog.hu 2010.04.21. 11:52:33

Hát szia , Sorstárs!!! énis énis.....:-(

Sziltó 2010.04.21. 13:10:51

Csatlakoznom kellene. Mondom: kellene.. :(

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2010.04.21. 14:25:57

Dettó!Akkor hát kitartást nekünk:)

Pankababa 2010.04.21. 14:53:14

Hajrá! Hajrá! Panka 1 év 3 hónapos volt, mikor elkezdtem cérnulni. Így másfél év alatt 22 kilót fogytam (a szülési súlyomhoz képest meg összesen 36 kilót, mert már előtte is lement pár kiló csak nagyon lassan) még van rajtam egy apró tizes ahhoz, hogy Barbie lehessek:) de ez már lehet, hogy rajtam is marad.
Szóval hajrá neked, tudom, hogy nehéz, de nem lehetetlen, én szerettem Pankával tornázni, biztosan Nünü is élvezné! :)
Tanácsot ha elfogadsz: ne pár héttől várj csodát, csak úgy lehet, ha tényleg életmódot váltassz, és csábulj el olykor, ha muszáj, csak cserébe kompenzálj....írj majd, hogy megy!

jou 2010.04.22. 01:30:46

És futkározol a szalagon, meg tornázol is,ha meg szabad kérdeznem? Milyen diétát tartasz, különlegeseket eszel?

jou 2010.04.22. 01:33:09

@Pankababa: Gratulálok, jó ilyen sikersztorit olvasni. Tehát csak el kell-ene egyszer kezdeni, és akkor ez a dolog műxik.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.22. 10:13:09

Hajrá Lányok!!!!!!!!

Fúúúú! Pankusék! Gratulálok, ez nem piskóta!!!!!!!??????

Jou! Házhozrendelős menüsort eszem, így talán könnyebb. Nem olcsó, de megnézzük a hatásfokát. Persze az egészséges és változatos étkezés sosem olcsó.....

-agi- 2010.04.22. 16:02:58

Jaj, akkor semmi csoki??? Beindult a Hanemisehet program? Egy kolleganőm egyébként nagyon szépen fogyott az egyik házhozrendelőssel. És igen, ez már csak így van, az ár fordított arányban áll az adaggal. A csokin lehet picit spórolni. :( Szurkolok!!!

cucka 2010.04.23. 23:09:12

Nekem is kellene, bár most van mire -azaz inkább kire ;) -fognom a kicsivel-több,- mint szeretném-et.. :))))

Ingrid 2010.04.25. 12:11:09

Én mindig, mindenkinek cérnulási receptként a ZÖLDTEÁT javaslom.
Kíméletesen segít az anyagcserében, tele van antioxidánsokkal, kis mértékben csökkenti az étvágyat, zsírégető (ez is kis mértékben, nem drasztikus, mint mindenféle pirula) és ha naponta egyszer, egy pohár nem túl forró vízben, rövid ideig áztatod a teafüvet, az íze is kellemes. Én maximum citrommal ízesítem és sosem hagyom teljesen kihűlni, mert keserűvé válik.

Pankababa 2010.04.25. 13:32:28

Hát piskótát nem eszem:-)) Maximum norbisat:-)

Pankababa 2010.04.25. 13:36:01

Még a házrendelősről annyit, hogy nekem nagyon nem vált be, mert én annak a híve vagyok, hogy inkább nagyobb mennyiség ebéd és kicsi vacsora. Mikor saját menüről áttértem a házrendelősre ebéd után egy órával már nagyon éhes voltam a madártestű adagok miatt, így este is többet ettem (az éhezést utálom, anélkül is lehet fogyni, csak lassabban) szóval végül nemhogy fogytam volna, visszajött pár kiló. Aztán visszaálltam a saját módszeremhez, több ebéd-kevesebb vacsi, és ment minden megint magától! Annó volt egy blogom is, sokat segített nekem az írás, ha egyszer nem tudsz magaddal mit kezdeni unalmas perceidben:-) : www.updatefogyok.blog.hu

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.29. 21:14:21

A zöldteáról asszem lebeszélt a védőlány, a szoptatás miatt. Pedig szerintem is jó!!!!!!

Pankababáék! Húúúúúú, szupercsaj vagy, gratulálok!!!!!!! Ez aztán a fogyás!!!!!Egy pár hétig még igy rendelek, aztán egyedül folytatom, mert nem tetszik, hogy édesítőszeres, és még szoptatok.....De egyébként tetszene.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.29. 21:15:26

Meg ugye ha jönne a második baba, akkor úgyis rögtön a cukrosétrendemre kell visszatérni....jön a számolgatás, méricskélés......
süti beállítások módosítása