Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hány

2010.04.15. 14:57 | piroskaesfarkas | 10 komment

Kidőlési sorrendben a hányosók a következők: 

1. Farkas. Hétfő éjjel hányinger, majd alulról meginduló áradat, levertség, később láz.

2. Én. Aki szerda reggel szülői unszolásra visszatértem a gyökerekhez, vagyis átjöttem Anyikáékhoz, hogy Pasi nyugodtan szenvedhessen egyedül, valamint kialudja magát, ill. nehogy a gyerek elkapja. Délutánra sugárban érkeztek a rókák belőlem, és leutánoztam Farkas tüneteit is. Csak a gyerek el ne kapja! Éjjel Papa szobájában aludt a Nagyival, én Nagyi szobájában jajgattam, és félóránként rohangáltam a vécére a sárga lavórommal. Papa szívósan állta a sarat, tartotta a fejemet, fertőtlenített mindent utánam. Mindezek közben a gyerek háromszor sírt fel, megciciztettem. Rémesen érzem magam. De nem érek rá jajgatni, mert....

3. Gyerek. Ma délben, mikor beültettük az etetőszékbe, rémületes mennyiséget hányt (én éppen a vécén produkáltam magam) magára, Anyikára, földre. Nem tűnt levertnek, csak meglepődött. Később megismételte még kétszer. Nagyon ijesztő. Kapott béhatvitamint teában, és ha nem javul, este értekezünk a doktorokkal megint. Most itt piheg mellettem, végre elaludt szegénykém.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr241923629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsudit 2010.04.15. 17:15:25

Jobbulást mindenkinek!
Tudom hogy egyértelmű, de itassátok és anyatej (még ha nem tetszik neki akkor is) amennyit csak tudjátok nehogy kiszáradjon.

Tuti 2010.04.15. 18:17:09

Jobbulást nektek!!! Gondolok rátok, hogy minél előbb rendbe jöjjetek!

Sziltó 2010.04.15. 20:29:41

Mielőbbi jobbulást!!

Adrika4 2010.04.15. 21:20:14

Mihamarabbi gyógyulást családilag!!!

jou 2010.04.15. 23:33:19

Jajaj, mit ettetek, amivel benyaltátok ezt a kórságot? Volt valami előzmény?

A B6 mire jó? Utólagos vitaminpótlásra?

Melike80 2010.04.16. 06:58:52

Drága jobbulást nektek.
puszi

meske 2010.04.16. 09:46:17

Kisfiam sok-sok gyógypuszit küldök!!!!
Tegnap hívtalak, Joepapával beszéltem is. Meg akartam beszélni, hogy mikor lapogatjuk meg személyesen egymást. Így akkor még várunk egy picit míg felépültök!
Reméljük amilyen heves, olyan gyorsan távozik tőletek ez a kóóórság!
puszi sok!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.16. 16:11:49

Köszönjük, köszönjük!!!!!!!!!!!!!!!! Próbáljuk összeszedni magunkat.......

Kisfiam! Hívlak! Puszi
süti beállítások módosítása