Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Babák rongyból

2010.04.11. 08:00 | piroskaesfarkas | 17 komment

Imádtam babázni. Most is szeretek. Élvezem, hogy ismét nézegethetem a játékbabákat a gyereknek. Meg persze én is odavagyok értük, és ha beszerzek egyet, ráfoghatom Nünüre. Mert neki már kell, ugyanis minden babára, legyen az igazi, vagy játék, mondja, hogy "baba".  Indok kipipálva. Legeslegjobbannagyon waldorf babákat szeretnék, és itt találtam rá a legszebbekre.

Ezekkel a gyönyörűségekkel csak az a bajom, hogy 1. iszonyú drágák, és mivel kintről érkeznének, még a postaköltség is terheli a pénztárcát, 2. ha ezen túllépnék, akkor sem lehet szerezni, mert ahogy feltölti Őket a készítő, egy percen belül elviszik mindet!!??? Itthon is találtam kedves babákat, de nagyon szívesen készíteném el magam Őket, ha valaki megmutatná a titkos hogyankellt.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr551906644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silayn 2010.04.11. 17:43:36

vannak magyar készítők is, ha szépen megkéred, hátha jobban beavat
www.azenbabam.hu/site.php?inc=igykeszul&menuId=4
de ha nem, ez alapján lehet kísérletezni is

mariann49 2010.04.11. 19:44:00

Szia!
A húgom anyósa is varr babákat,igaz,kicsit más,"felnottes" a stílus,de az alapelv lehet,hogy ugyanaz.
O minden apró kis momentumot megoszt a blogjan az olvasókkal,és szívesen segít személyesen neked is,és mindenkinek:)
mmamakincsei.blogspot.com/

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.11. 20:50:28

Silayn! Köszönöm szépen az ajánlást, meg is néztem! Néztem több oldalon is, hogyan kötözik a fejét, sőt! Találtam olyan oldalt is, ahol meg tudom rendelni a "kezdő csomagot" a baba testéhez, de mégsem merek egyelőre magam belevágni......Pl. olyan bonyolult ez a fejkötözősdi, meg pláne a haja....
Az általad ajánlott oldalon lévő babák is nagyon tetszenek, valami hasonlót szeretnék (leginkábbis ilyeneket, amelyeket a fenti képen és a linken találtam). Köszönöm!!!!!:)

Mariann! Köszönöm Neked is! A húgod anyósa is csodásakat alkot, de tényleg inkább nekünk, nagyobbaknak való:) Nagyon szeretnék waldorf babát Mütyürnek, olyan igazit. Köszönöm szépen mégegyszer! Úgy örülök, ha megosztjátok velem ezeket a szépségeket!!!!!

iringoiringo 2010.04.11. 23:07:39

Szia! Őt is megtaláltad már?rongybabak.hu/
Üdv!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.12. 20:47:22

Kedves Iringó! Köszönöm, nagyon aranyos vagy! Igen, Őt ismerem (mármint az oldalát, személyesen sajnos nem, mert ha úgy lenne, biztosan kapnék babát), de sajnos Nála sem lehet babákhoz jutni, annyi a megrendelése...........
Köszönöm!!!!!!:-)

iringoiringo 2010.04.13. 16:15:27

Szia, igen,megrendelést nem vállal,de van nála egy ilyen lehetőség is:www.rongybabak.hu/piacter.htm
Van néhány perc amíg nem viszi el őket senki...:)).

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.16. 16:30:45

Iringo! Igen, láttam, köszönöm!!!!! Meg kéne tanulnom......

kaetzchen 2010.04.16. 22:45:49

Szia!

Mint zugolvasód szólnék hozzá... Két könyvet tudnék ajánlani, én ezekből tanultam meg w. babát varrni:
Egyik: Karin Neuschütz: Die Waldorfpuppe
A másik: Maricristin Sealey: Making Waldorf Dolls

Ha nem lenne olyan nagy a távolság köztünk, szívesen megtanítanálak, de ha komolyan szeretnéd, és nekigyürkőzöl, könyvből is menni fog! Sok sikert, és örömet hozzá!!!!!!!!!

Melike80 2010.04.17. 09:36:56

www.garnstudio.com/index_lang.php

Ismered ezt az oldalt?
Igaz, nem rongybabák.. de nagyon sok szép ötletes dolog van Mütyürkének.
Ha Anyikád esetleg majd kötne vállakozásba, eladásra.. én tuti törzsvásárlója lennék.
És a te babáidnak is!!
Puszi

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.18. 11:25:36

Idrah! Jaj de jó, hogy kicsalogatódtál!!!!!!!!!!!!! Örülök! Köszönöm szépen a könyvajánlót! És külön a kedvességedet, hogy megtanítanál, ha lenne szárnyunk!!!! Köszönöm, köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!

Melikém! Nem ismertem, köszönöm! Megmutatom Anyikának!!! Már a védőlány is füzte, hogy gyártson eladásra bábukat:) puszi

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2010.04.20. 22:30:23

küldtem mailt, ha még esedékes a téma

-agi- 2010.04.21. 11:29:19

Szia Piroska!
Itt egy fórum a babakészítésről, hátha segít: mamami.hu/forum/showthread.php?t=1320
Itt pedig néhány csodaszép darab: picasaweb.google.com/malyvacsiga/Bababarlang# Malyvacsiga csinálja a fenti fórumon. Szerintem gyönyörűek!
Puszi! Ági

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.21. 15:47:27

Kislányok, köszönöm! MEgadjátok légyszi Mályvacsigalány elérhetőségét?
Köszönöm!!!!!!!!!!

-agi- 2010.04.22. 09:16:55

Közben megtudakoltam Mályvacsiga elérhetőségét: malyvacsigakukacgmailpontcom
Ha meglesz a pici Waldorf, majd mutiiiii! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2010.04.22. 10:14:38

Impidimpi! Ó de cukorfalat ez a kép!!!!! Mármint a Tegyereked!!!!!!
Köszönöm, szuper, már írok is csigunak!!!!!!!!!!!!!
Mi az, amit nem mutatok itt meg a füzetembe??!!:DD Hát perszehogyde, megmutatom!!!:)))) Köszönöm!!!!

-agi- 2010.04.22. 15:41:35

Köszönjük a bókot! :) A keresztelő után készült a kép, oda ugye kiskosztümben mentünk. Megy már ezerrel a cicoma. :)
Remélem mielőbb elkészül az álombaba és örülök, hogy segíthettem!!!

-agi- 2010.04.22. 16:07:44

És köszönöm a jelölést! A Ti képetek sem piskóta! OLyan rajta Mütyür mint egy kis játékbaba. :)
süti beállítások módosítása